Vervanging rook coke

miley

Newbie
Hoi,

Ik weet niet of ik hier mag vragen om vervangingsmiddelen maar ik ben verslaafd aan basecoke/crack. Ik ben bezig met het afkicken daarvan en heb 3 weken niet gebruikt. De cravings vallen ook best wel mee maar ik wil toch 'iets' gebruiken. Om gebruik van base te voorkomen, dit ook in overleg met tactus, maar wil toch iets van dezelfde high die ik dan ervaar en ik vroeg me af of jullie wellicht iets weten wat in de buurt komt. Afgelopen maanden af en toe wel iets anders zoals snuifcoke, hasj, 3m, mdma en keta maar dat was allemaal eenmalig. Ik heb eigenlijk, als regelmatig gebruik, alleen ervaring met basecoke/ crack.

Maar ik vroeg me af of jullie weten of er een drug die ongeveer hetzelfde effect geeft als base?

_shikantaza

Badass junkie
Doe het nou niet… Je krijgt er een verslaving bij... Straks ben je hooked aan twee drugs ipv één.

Je gaat precies hetzelfde doen als bij rookcoke maar je verwacht een andere uitkomst. Heb je nog niet genoeg ellende gehad door de coke?

Onbegrijpelijk dat ze dit bij Tactus goed vinden. Nouja je blijft op die manier wel klant van ze. Driewerf hoera voor marktwerking in de zorg 🫣

Laatst bewerkt:
Ga afdalen en ga eerst beginne met blowen.

Ja kom maar op met de reacties. Haha

Als je leert draaien heb je even later geen zin meer om te draaien en dan ga je minderen.

Ik heb geen verstand ervan maar zou het wel zo doen.

Bovenaan