Vervelende nacht/dag na gebruik XTC

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

hamsx

Newbie
Hoi iedereen,

Ik heb 2 dagen terug voor mijn eerste keer xtc gebruikt, op de avond/nacht zelf heb ik me enorm vermaakt.
Mijn trip was voor mijn gevoel heel goed, ik weet van een groot deel eigenlijk niet meer wat ik heb gedaan maar van wat ik nog wel weet is het positief.

Ik begon de avond met een halfje, hierop ging ik na ~50 minuten echt keihard, na 2 uur heb ik als advies van een nog wat nuchtere medetripper een kwartje gekregen, hierna heb ik geen herinneringen meer, dit is een zwart gat van ongeveer 3 uur.

Voor de rest een chille nacht gehad, toen ik thuis kwam ben ik direct gaan slapen, dit ging zonder problemen.
Alleen toen ik s'avonds mijn bed in ging zag ik schaduwen en zwarte vlinders in mijn kamer, ik heb hierna mijn lichten aangezet en zo heb ik ongv. 3 uur kunnen slapen.

Rond 2 uur snachts werd ik wakker en zag ik, hoe ik het mij kan herinneren een zwarte schim bewapend en al naast mijn bed staan. kon mijzelf nog wel bewegen en heb mijzelf omgedraaid en probeerde verder te slapen, mijn ogen dichtdoen had alleen geen effect meer, of ik ze nou open of dicht had, ik zag alles nog.
Daarna leek het constant alsof iemand met een zaklamp recht in mijn ogen scheen.
Ik heb op deze manier tot 5 uur snachts wakker gelegen. Daarna heb ik doorgeslapen tot 13:30.

Nu, de dag na deze nacht ben ik vrij angstig, het dingen zien is wel weg.

Hebben jullie tips over hoe ik dit kan verlichten? En wat zijn jullie ervaringen met hoelang dit blijft?

Rotjoch

Badass junkie
Voldoende en gezond eten, veel drinken (water voornamelijk) en lekker veel proberen te slapen/liggen met je ogen dicht.

Ik vermoed dat je gewoon meer hebt gehad dan goed voor je was. Het was je eerste keer, je was keihard aan het trippen en je neemt nog een kwart. Hoe dom ben je. Het is je eerste keer!!

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Voldoende en gezond eten, veel drinken (water voornamelijk) en lekker veel proberen te slapen/liggen met je ogen dicht.

Ik vermoed dat je gewoon meer hebt gehad dan goed voor je was. Het was je eerste keer, je was keihard aan het trippen en je neemt nog een kwart. Hoe dom ben je. Het is je eerste keer!!
Lekker makkelijk hè, iemand dom noemen?
Je zegt het juist, het was haar eerste keer. Iedereen maakt wel eens fouten, dat heeft TS nu ook gemerkt.

TS voel je niet dom, je bent niet dom. Iedereen maakt wel eens fouten. Zorg er vooral voor dat het niet weer gebeurt :)
Je hebt waarschijnlijk wel iets te veel gehad, en daar kan je een klap van krijgen. De klachten die je beschrijft zijn wel echt tekenen van oververmoeide hersenen. Het is nu belangrijk dat je goed hersteld, veel slapen, gezond eten en wat bij mij persoonlijk ook helpt is zo min mogelijk beeldschermen.

Je hersenen hebben een opdonder gehad, het hersteld zeer waarschijnlijk echt wel weer! Het duurt hooguit een week, dan ben je denk ik echt wel weer de oude.
Succes en verwen je lichaam een beetje

Rotjoch

Badass junkie
Lekker makkelijk hè, iemand dom noemen?
Je zegt het juist, het was haar eerste keer. Iedereen maakt wel eens fouten, dat heeft TS nu ook gemerkt.

TS voel je niet dom, je bent niet dom. Iedereen maakt wel eens fouten. Zorg er vooral voor dat het niet weer gebeurt :)
Je hebt waarschijnlijk wel iets te veel gehad, en daar kan je een klap van krijgen. De klachten die je beschrijft zijn wel echt tekenen van oververmoeide hersenen. Het is nu belangrijk dat je goed hersteld, veel slapen, gezond eten en wat bij mij persoonlijk ook helpt is zo min mogelijk beeldschermen.

Je hersenen hebben een opdonder gehad, het hersteld zeer waarschijnlijk echt wel weer! Het duurt hooguit een week, dan ben je denk ik echt wel weer de oude.
Succes en verwen je lichaam een beetje
Ja zeker makkelijk online en anoniem. Als ze naast me had gestaan had ik het zelfde gezegd. Als je voor het eerst iets gebruikt dan kan je toch niet zo onvoorzichtig zijn? Zeker als je al erg hard gaat van een halve neem je toch geen kwart bij? Dat vind ik dom ja. Heb er geen ander woord voor.

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Ja zeker makkelijk online en anoniem. Als ze naast me had gestaan had ik het zelfde gezegd. Als je voor het eerst iets gebruikt dan kan je toch niet zo onvoorzichtig zijn? Zeker als je al erg hard gaat van een halve neem je toch geen kwart bij? Dat vind ik dom ja. Heb er geen ander woord voor.

Beetje jammer dat je zo kort door de bocht gaat. Hoeveel mensen hebben bijgenomen bij hun 1ste keer? Heel veel. Zijn al die mensen dan dom? Nee. Gewoon een inschattingsfout omdat het best wel een lekkere drug is bij 1ste maal gebruiken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
De meeste beginners van welke drugs dan ook maken fouten. Ik ook.
Het zijn niet voor niets “beginners”.

Goed juist dat er hier om advies word gevraagd door @hamsx
👍

Rotjoch

Badass junkie
Tja ik ben nou eenmaal ongenuanceerd. Ik heb wel een ander woord voor dom; onverstandig. Tuurlijk iedere beginner maakt foutjes, ook ik. Maar we hebben het niet over een biertje te veel, maar over een harddrug die bij te veel wel permanente schade kan aanrichten.

Excuses @hamsx , ik wil je niet de grond in stampen ofzo. Zie mijn reacties meer als zorgen. Ik gun iedereen een plezier, maar als je al hard gaat, hou het daar lekker bij.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Maar we hebben het niet over een biertje te veel, maar over een harddrug die bij te veel wel permanente schade kan aanrichten.
Dat is juist het probleem met veel beginners. Ze weten niks er van en omdat het zo “gewoon” is tegenwoordig om te gebruiken denkt men er niet over na.

Je excuses zijn netjes!

Laatst bewerkt:

MetalGuy

Badass junkie
Dit klinkt als een erg sterk tabletje. Mocht er een volgende keer komen, iets minder nemen.

Het is overigens ook wel handig dat je weet of de xtc al dan niet is bewerkt met andere stofjes. Daar heb je tegenwoordig gelukkig testcentra voor. Zo weet je wat je slikt.

Sheaira

Wijs gebruiker
Als ik te veel XTC heb gehad dan zie ik vaak ook wel vage shit (laatste keer zag ik op alles een groene/rode/gele puzzelstukjes patroon) dus denk dat dat de reden is.

Laatst bewerkt:

mitchieee

Bewuste gebruiker
als de xtc aan het uitwerken is en je wat hoger gedoseerd heb kan je flink gaan hallucineren, wat niet meer te onderschijden is van de realiteit, vandaar die (vlinders en de schimmen)
ik zelf heb ook de raarste dingen wat je maar kan bedenken gezien,

het is zo levens echt , maar het is er niet je brein maakt het voor je

me 2de x zag ik allemaal k9 units naar me toe lopen met politie, en een vriend van me veranderde in zwarte piet , die andere kreeg ander haar en middeleeuws kleding aan net een ridder, of in de verte een cirkus , toen ik naar huis liep zat me straat vol piraten en me huis werd in gewerkt door timmermannen om 4 uur snachts, zag me moeder buite ook zitten die vliegende katte naar me toe schoot, of toen ik naar buite keek’ kwam er een vrachtwagen me huis in rijden. ik zal die hallucinaties nooit meer vergeten ik vond ze zo geweldig

Nunc

Newbie
Ik zelf vind een kopje thee met suiker/honing, filmpje kijken, fruit eten en met vrienden zijn de dag na xtc (dipdag) en beetje chillen (muziek/film) altijd erg fijn. Heb zelf niet zo'n ervaring als jou maar dat hielp mij altijd erdoorheen te komen.

bond

Newbie
Misschien eerst je pillen laten testen, lijkt erop dat je teveel hebt gehad. Wij nemen als de xtc uitgewerkt raakt een beetje ghb, dan hebben wij de volgende dag veel minder last van een kater gevoel en ook geen dinsdag dip.

Zeehond

Badass junkie
Misschien eerst je pillen laten testen, lijkt erop dat je teveel hebt gehad. Wij nemen als de xtc uitgewerkt raakt een beetje ghb, dan hebben wij de volgende dag veel minder last van een kater gevoel en ook geen dinsdag dip.
Ja dit is ook ons recept en werkt goed.

DeMickelaar

Newbie
5HTP is het wondermiddel, verkrijgbaar bij bijvoorbeeld 'n willekerige "smartshop".
Zorgt weer voor een snellere opbouw van 't blij makende stofje "Serotonine".
Beware of het gebruik van anti depressive tijdens 't gebruik van mdma/xtc. Serotonine vergiftiging word niemand blij van✌️😇

Gruwelijke groetjes,
Dokter Michaël/Mick🍀

Zoraa

Wijs gebruiker
5HTP is het wondermiddel, verkrijgbaar bij bijvoorbeeld 'n willekerige "smartshop".
Zorgt weer voor een snellere opbouw van 't blij makende stofje "Serotonine".
Beware of het gebruik van anti depressive tijdens 't gebruik van mdma/xtc. Serotonine vergiftiging word niemand blij van✌️😇

Gruwelijke groetjes,
Dokter Michaël/Mick🍀
5-htp is zeker geen wondermiddel, je kunt beter bananen eten daar zit ook l-tyrosine in en dan zet je lichaam dat weer om in 5-htp. Dat is een veiligere optie.

Rotjoch

Badass junkie
5-htp is zeker geen wondermiddel, je kunt beter bananen eten daar zit ook l-tyrosine in en dan zet je lichaam dat weer om in 5-htp. Dat is een veiligere optie.
Bananen is echt krachtig voedsel na uitputting door (serotonine) drugs. Als je het niet weg kan eten prak je het door de melk, wat ook weer gunstig is voor je dopamine en noradrenaline

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan