vervuilde speed of teveel gesnoven??

fungus

Experimenterende gebruiker
Mn vriendin en ik hebben zaterdagnacht iets meer dan een gram speed gedeeld, verspreid over zo'n 12 uur. Toen die begon uit te werken hebben we behoorlijk afgezien, heb dat nog nooit meegemaakt van speed.
Het was haar eerste keer, ik had de week ervoor nog een kleine gram gesnoven en geen last van gehad.
De hele zondag zijn we enorm duizelig geweest, als we rechtstonden werd het zwart voor onze ogen, en elke inspanning was teveel. We voelden ons écht dom, als ik een zin begon wist ik halverwege niet meer wat ik wou zeggen, konden ons totaal niet concentreren en we wilden echt slapen maar dat lukte niet. We zagen er geel uit, zelfs de dag erna had ons gezicht nog een gele schijn. Ook wat hallucinaties, ik dacht bijvoorbeeld even dat haar ogen helemaal zwart omrand waren, ik zag een kuiken op mijn muur, en zij zag mijn gezicht helemaal anders. We dachten dat een jointje ons makkelijker in slaap zou doen vallen, maar ook dat hielp niets. Ik heb ook een paniekaanval gehad. We zijn zo'n uur of 40 wakker geweest, heel frustrerend. Na een uurtje of 5 terug wakkergeworden en nog steeds wat duizelig en emotioneel heel labiel. Zitten huilen en niet weten waarom.
Sinds vandaag voel ik me gelukkig weer "normaal", mijn vriendin sinds gisterenavond.
Nu vroeg ik me af waaraan dit ligt, dit is toch geen normale reactie?? Ik dacht dat een goeie gram delen niet echt veel was. Kan ik dus besluiten dat dit spul versneden was ofzo? Heeft iemand daar een idee van met wat het zou kunnen versneden zijn?
we zijn behoorlijk geschrokken, het was het in ieder geval niet waard.

The SpinDoctor

Ervaring met drugs kan altijd anders zijn, er zijn ontiegelijk veel
verschillende soorten pep. Ook al heb je dezelfde dan nog kan je
een compleet andere ervaring meemaken, ligt aan veel dingen.
Hoe zit je in je vel, wat heb je gegeten, enz enz
Aan je verhaal te horen heb je sterke pep gehad en waren
jullie gewoon op.
Tip voor de volgende x, als je in zo'n sfeer zit GEEN joint roken,
tenzij je echt wilt freaken (wat ik wel weer leuk vind, lekker vaag
in je harses) hehehehe....

GabberFreak17

Belezen gebruiker
ik denk dat jullie mischien teveel speed op hebben en het tamenlijk goeie was.. meestal na zo lang wakker word ik ook bang en zie ik van alles wat ik liever niet zou willen zien,,, gwn voortaan goed uitrusten nd proberen nie teveel t nemen t helpt echt.. en het duizenlig zijn komt onder anderen door de reserveopslag van je lichaam die heel schaars word door amfetamine gebruik,

Succes jongens:) :grin:

Frisko

Badass junkie
GabberFreak17 zei:
ik denk dat jullie mischien teveel speed op hebben en het tamenlijk goeie was.. meestal na zo lang wakker word ik ook bang en zie ik van alles wat ik liever niet zou willen zien,,, gwn voortaan goed uitrusten nd proberen nie teveel t nemen t helpt echt.. en het duizenlig zijn komt onder anderen door de reserveopslag van je lichaam die heel schaars word door amfetamine gebruik,

Succes jongens:) :grin:
ik dacht dat duizelig gewoon kwam van lage bloeddruk??? :confused:

Frisko

Badass junkie
JewCookie zei:
duizelig komt door lage bloeddruk, halucinaties door joint.

je hart was een beetje moe geworden.. :)
hallucinatie's onder speed gebruik komen simpel door slaapgebrek!!!niet door een jointje!! :rolleyes:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
Je had gewoon bangelijk goede speed :) En als je dat niet gewoon bent is een gram delen best wel veel. Maar ik vermoed dat je zoiezo al slechte conditie had en daarbij nog misschien wat opkomend ziek voor inname.

Gele kleur, zou je al genoeg moeten zeggen, dat is je lever die faalt.

The SpinDoctor

[/quote]hallucinatie's onder speed gebruik komen simpel door slaapgebrek!!!niet door een jointje!! :rolleyes:[/quote]

Weet niet of je het weet, maar wiet valt onder de hallucigenen.
Als je lang wakker bent en zo vaag als de tering kan je zeker
wel gaan trippen van een goede blow.
Dat hoeft niet te betekenen dat je gaat flippen,
kan ook helemaal te gek zijn.
Ligt er maar net aan hoe je het beleeft.
Je moet gewoon niet te serieus gaan doen, lijkt me niet het geschikte moment...

A

Anonymous

Gast
Wiet valt onder de 'halucinogenen' omdat het je waarneming verandert, niet omdat je ervan gaat halucineren. Als ik de drugs kon indelen in iets, zou ik wiet als Psychedelic bestempelen.

matthijs

Badass junkie
Ja..maar wie weet gaan sommige mensen er, als ze een goede pepkater hebben, wel dingen van zien die er niet zijn...weet jij vel..
Als je al goed para bent van de speed kan ik me opzich prima voorstellen dat wiet het alleen maar erger maakt.

A

Anonymous

Gast
Ja maar dan kan je niet beweren dat het door de wiet komt.

The SpinDoctor

mathijs zei:
Ja..maar wie weet gaan sommige mensen er, als ze een goede pepkater hebben, wel dingen van zien die er niet zijn...weet jij vel..
Als je al goed para bent van de speed kan ik me opzich prima voorstellen dat wiet het alleen maar erger maakt.

Reken maar van yes, wiet versterkt het.
Dus als je al para bent zou ik zeker niet gaan blowen!!

A

Anonymous

Gast
Maar ik had het ook tegen de persoon die zei dat wiet was ingedeelt bij de halucinogenen, terwijl het helemaal geen halucinerende werking heeft.

matthijs

Badass junkie
BobG zei:
Maar ik had het ook tegen de persoon die zei dat wiet was ingedeelt bij de halucinogenen, terwijl het helemaal geen halucinerende werking heeft.
Daar ben ik het niet mee eens, maar daar hebben we het wel eens eerder over gehad geloof ik...
Maar leg me dan een uit waarom je het eerder een Psychedelic zou noemen dan een hallucinogeen.

(en ohja..ik heb wel eens gehallucineerd van wiet :wave: )

The SpinDoctor

BobG zei:

Dat hoeft niet, maar kan wel.
Als je slecht in je vel zit, je zwak voelt, geen sterk karakter hebt etc etc
Zijn genoeg mensen die geen joint meer durven aan te raken omdat
ze bang zijn om te flippen. Wat dan ook zeker gaat gebeuren
als ze het wel doen. (het placebo effect)

A

Anonymous

Gast
mathijs zei:
BobG zei:
Daar ben ik het niet mee eens, maar daar hebben we het wel eens eerder over gehad geloof ik...
Maar leg me dan een uit waarom je het eerder een Psychedelic zou noemen dan een hallucinogeen.

(en ohja..ik heb wel eens gehallucineerd van wiet :wave: )

Omdat als ik aan halucinogeen denk denk ik aan halucineren. Dus waarnemen van dingen die er niet zijn, of dingen anders waarnemen dan dat ze echt zijn.

En omdat wiet in mijn geval alleen maar gevoelens versterkt, in plaats van echt te halucineren(dus dingen zien, horen, proeven, voelen, ruiken).

En psychedelisch, ja zoek daar zelf maar eens de betekenis van op :)

matthijs

Badass junkie
Nou. Ik heb wel eens het hoofd van hans teeuwen zien vervormen in dat van jules deelder (over speed gesproken...) en ik was inderdaad fokking stoned.

fungus

bedankt voor de antwoorden... ik ga straks nog een lijntje proberen van dezelfde speed. Het was dure, tien euro voor een gram dus kbegin ook te geloven dat de kwaliteit gewoon heel hoog ligt. Wat dus ongelooflijk stom was om zo overmoedig te zijn en die speed verleden week zwaar te overschatten. Nouja, straks eens proberen of ik beter kan studeren op speed, en ik hou het in iedere geval bij één lijntje.

A

Anonymous

Gast
Komt uit de film God of War, dan is de broer van de hoofdrolspeler verslaafd aan coke, en als ie een keer bij zn broer thuiskomt ligt er een zieke dikke lijn in de vorm van Ukraine.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Komt uit de film God of War, dan is de broer van de hoofdrolspeler verslaafd aan coke, en als ie een keer bij zn broer thuiskomt ligt er een zieke dikke lijn in de vorm van Ukraine.
Lord of War met Nicolas Cage in de hoofdrol :wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
fungus zei:
Mn vriendin en ik hebben zaterdagnacht iets meer dan een gram speed gedeeld, verspreid over zo'n 12 uur. Toen die begon uit te werken hebben we behoorlijk afgezien, heb dat nog nooit meegemaakt van speed.
Het was haar eerste keer, ik had de week ervoor nog een kleine gram gesnoven en geen last van gehad.
De hele zondag zijn we enorm duizelig geweest, als we rechtstonden werd het zwart voor onze ogen, en elke inspanning was teveel. We voelden ons écht dom, als ik een zin begon wist ik halverwege niet meer wat ik wou zeggen, konden ons totaal niet concentreren en we wilden echt slapen maar dat lukte niet. We zagen er geel uit, zelfs de dag erna had ons gezicht nog een gele schijn. Ook wat hallucinaties, ik dacht bijvoorbeeld even dat haar ogen helemaal zwart omrand waren, ik zag een kuiken op mijn muur, en zij zag mijn gezicht helemaal anders. We dachten dat een jointje ons makkelijker in slaap zou doen vallen, maar ook dat hielp niets. Ik heb ook een paniekaanval gehad. We zijn zo'n uur of 40 wakker geweest, heel frustrerend. Na een uurtje of 5 terug wakkergeworden en nog steeds wat duizelig en emotioneel heel labiel. Zitten huilen en niet weten waarom.
Sinds vandaag voel ik me gelukkig weer "normaal", mijn vriendin sinds gisterenavond.
Nu vroeg ik me af waaraan dit ligt, dit is toch geen normale reactie?? Ik dacht dat een goeie gram delen niet echt veel was. Kan ik dus besluiten dat dit spul versneden was ofzo? Heeft iemand daar een idee van met wat het zou kunnen versneden zijn?
we zijn behoorlijk geschrokken, het was het in ieder geval niet waard.

Alles wat jij had ,had ik ook bijna elk weekend na een nachtje pep.
Behalve dat huilen dan.

Best kut ja,ik zag meestal geel tijdens de pep ervaring,maar nooit er na.
je had idd heel goede pep,de pep dat ik had was ook bangelijk,maar bij mijn slechte pep had ik het ook 1maal dus..

Gewoon stoppen met die troep,het zal je goed doen,neem dat van me aan :wink:

Bovenaan