Vervuiling pep verkeerd opgeslagen ?

Discussie in 'Speed' gestart door xxtraminimal, 13 okt 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. xxtraminimal

xxtraminimal Newbie

Hallo allemaal,

Hopelijk heb ik de vraag juist gepost ik wist niet waar ik dit nu het best plaatsen moest
    Zo iets lomp doe je dan ook niet elke dag :(.

Ik had afgelopen week wat pep gehaald en hij was extreem nat, dus heb ik hem te drogen gelegd op alluminium(rechtstreeks het natte spul erop). Ik was in een gehaaste bui, omdat ik dringend naar een uitnodiging moest en ik was al te laat.

Ik ben dus vertrokken met de pep op het aluminium, Ik zou dan na het gebeuren van het evenement de pep eraf halen en evuteel ergens anders op leggen. ( je raad het al, helemaal vergeten).
    Dus nu dacht ik er net aan, en wil de pep dus uit de folie halen.
    Natuurlijk hebben de stoffen van de pep gereageerd met het aluminium, het ziet er nu iets ofwat gelig/bruin uit.

Kan dit kwaad ? moet ik mijn pep weggooien ? is deze schadelijk geworden?
    alluminium is schadelijk.. ik weet dus niet of de reactie die het heeft gemaakt met de chemie van het poeder er nu ook voor heeft gezorgd dat het slecht is. Ik heb er overigens een beetje van geproefd en het smaakt nu wel naar alluminium.
    :ZUCHT: wat ontzettend, idioot van mij :angry:

Kan iemand hier een duidelijk antwoord op geven aub ?

Met vriendelijke groet

tom

2. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist

Volgens mij komt de verkleuring als speed oud is, dan word het in ieder geval erg gelig. Ik zou het zelf niet meer nemen. Waarschijnlijk omdat het zo lang niet goed verpakt ligt, zal je weinig effect hebben en dat risico zou ik niet nemen als je zelf al denkt dat zilverfolie er iets mee gedaan heeft.

Lekker weggooien en nieuwe regelen.

3. xxtraminimal

xxtraminimal Newbie

Ja dat dacht ik al, Heb een kleine hoeveelheid gebruikt maar het proeft meteen naar aluminium. Oud is hij niet, goed bewaard is dan weer wat anders. Ik had 2 pakketjes van 1.5ong. de andere heeft in soortgelijke omstandigheden gelegen om te bewaren (in een plastic zakje dat ik open had laten staan zodat het vocht er goed uit kon en die is gewoon wit gebleven).

Nu voor herhaling zal het niet meer zijn, de kwaliteit hier in belg is echt om te janken. Deze pep ook weer, smaakt een beetje zeperig, brand net te fel in de neus. ik krijg er helemaal geen Body van, enkel slapen lukt niet en de rest van de symptomen zijn nevenwerkingen. Na De eerste lijntjes werd ik licht in het hoofd en zag ik de letters op men scherm een beetje dansen precies alsof ik zachte visuals kreeg maar goed.

Ben wel vanplan terug een test-kit te halen maar ja, zo super veel zegt dat natuurlijk ook weer niet. Een test centrum is onmogelijk in mijn geval en tot men grote spijt ;'(

Bedankt om even te bevestigen!

4. SanneBanne

Ja, ik heb het idee dat speed vooral snel geel word als er veel cafeïne in zit maar dat weet ik niet zeker. Als je het nat krijgt, is gelijk goed drogen in ieder geval wel aan te raden. Daarna luchtdicht in dicht zakje of potje kan je het super lang bewaren hoor.
    Ik was het zelf altijd even met aceton als ik kwaliteit niet vertrouw/of getest laag is. Dan houd je soms maar weinig over, maar heb je in ieder geval niet meer die ladingen cafeïne in je lijf.

5. Fool

Fool Badass junkie

Moleculen met aluminium erin worden tijdens het productieproces gebruikt om bepaalde reacties veel sneller te laten verlopen. Ik het zou me niets verbazen als AluminiumOxide(de eventueel ontstane/slecht zichtbare) roest zou misschien wel hetzelfde effect kunnen hebben.

Ik heb niet de tijd om te kijken of ik erachter kan komen of dit geval is, dus ik raad je voor de zekerheid aan om je pep maar weg te gooien.

6. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Dat is een fabeltje. De restanten uit de productie (zie post van Fool) zijn vaak de oorzaak voor het vergelen van je pep.

Ik heb al een paar jaar een goede bron die nooit versneden is, maar waar enkel nog wat restanten uit de productie bij zitten. Die wordt na het drogen en langere tijd bewaren ook al vaak gelig. Soms zelfs al op dezelfde dag op een festival terwijl het in mijn broekzak zit, waarschijnlijk versneld door mijn lichaamswarmte.

Sinds ik die pep met aceton was is mijn pep volledig zuiver, 73%, en verkleurd het ook niet meer. De ranzige chemische penetrante lucht is er ook volledig vanaf.

SanneBanne vindt dit leuk.
  7. lotske1984-

lotske1984- Wijs gebruiker

Je ziet he mensen ben niet de eenige die klaagd over de kwaliteit.!

8. lotske1984-

Dat kun je geen pep meer noeme jonge hier in belgie..maar ja die van nederland komt is even slecht..triestig he..

9. lysergic bink

lysergic bink Bewuste gebruiker

Toch lijkt het wel zo hoor, dat jij de enige bent. Toch de meest opzienbarende klager , die het meeste haar klacht veralgemeend als ware je alom aanwezig in de west europese pep scene
    Nonsens, goede pep is er.

SanneBanne vindt dit leuk.
  10. lotske1984-

Waarom was je jou pep als hij niet versneden is..voor de productie testen.?

11. lotske1984-

Ik weet wat goede pep is..als hij nog zo goed zou zijn zat ik er nu al lang terug aan hoor..

12. lysergic bink

Beschrijf dan eens wat die goede pep met je deed,

13. lotske1984-

Maakte mij gelukkig.,een gaf mij energie door dat ik niet wist wat ik eerst moest doen..zalig gevoel..dat is echte speed.!als het deze eigenschappen geeft..

14. SanneBanne

Het hele wassen kost 5 minuten tijd, alleen omdat je minder over houd, is het duurder per gram maar ik vind dat geen enkel probleem en heb het er graag voor over en hierdoor is de echte fijne speed beleving ook maximaal.
    Niet om je op ideeën te brengen trouwens, vind het heel knap dat je gestopt bent en daar moet je vooral trots op zijn en zo houden @lotske1984- :):handfist2::thumbsup2:

15. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Ja om de restanten uit de productie eruit te halen inderdaad. Al is mijn pep van de bron heel goed, ik haal toch nog steeds graag alle onnodige troep eruit.

lotske1984- vindt dit leuk.
  16. lotske1984-

Heb gisteren weer een herval gehad..de rommel begot..

17. lysergic bink

Hmm ik volgde altijd de algemene stelling hier ...dat je een tolerantieontkenner was ...ontken je nog dingen ? Dat de aarde rond is ? De holocaust ? Sinterklaas ?
    Maar dan herinner ik mij jouw detox ...waarbij ik even mijn vergrootglas uit de lade ga nemen en je levenswaggel met de karige info her en der dieper bekijken .
    Ofwel kunnen er 2 dingen je gaat steeds naar dezelfde dealer ....die zich int vuistje lacht ...dat je denkt Door zijn 3 procent amfetamine zakjes waar ie de letter L op schrijft er geen goede bestaat.
    OF je receptoren zijn perma fried. ..maar roep hierbij experts ter Hulp omdat ik niet denk zelfs betwijfel of iemand dat kan .

Waarom kan deelder dan nog zinnen van 1000 woorden op meer dan 70 jarige leeftijd tonen op die youtubefilm bij die brandweermannen.

Dus dan geloof ik eerder dat er een magneet aan je kot hangt voor misdadige drugversnijders.

ALs slot kijk naar de dealer als ie zelf speed neemt en een vinnig scherp ventje is rad van tong(zelfs na decennia gebruik ) en constructies maakt op pep die de uitvinding van het wiel benaderen . Dan heb je je leermeester gevonden ....val hem dan huilend in de armen .je bent bij de bron waaruit je je wil laven .
    VIND je het al dan niet gewaande middelpunt van je bestaan niet dan is het voor je bestwil .mss blijf jer beter van ...je doel is dagelijks gebruik iemand die jou doorverwijsd zou welhaast nsociopaat zijn .
    Focus je eerder op de liefde ....open een dierenasiel. ..vul dat gat in je bestaan niet met nog meer leegte . Ga nu en leef.
    Ik laat je los lotske

18. lotske1984-

Ja dat gat is al gevuld mee veel leegtes..maar weet niet goe hoe dat ik ze moet opvullen..heb het er moeilijk mee spijtig genoeg..een nieuwe vrienden maak je ook niet op 123..en de afwas doen noem maar iets op nu daar zie ik al tegen aan om die te doen..niks wil er mee werken..er zijn dagen bij dat ik om 18u30 al in men bed lig om te gaan slape en dan slaap ik nog tot volgende dag half 10 ook nog..en ik wil wel zonder drugs door het leven gaan hoor..maar hervallen horen erbij spijtig genoeg..dus ben niey opzoek naar ne goeie dealer..en wat wil je zegge mee da je mij ga los laten.?

Laatst bewerkt: 9 dec 2017
  19. lysergic bink

Zoals in dat mooie liedje van wim de craene, nu laat ik je los Tim , zo bedoel ik het ook , heb je geleerd wat ik je kon leren , nu laat ik je los in de grote wereld.Van hieraf moet je gaan zegt ie ook, omdat ie zen taak volbracht had. De wijde wereld in nu Lotske, ik kan me alleen herhalen vanaf nu, de essentie snap je niet van wat ik zeg.

20. Langspeelplaat

Langspeelplaat Bewuste gebruiker

Jij wordt steeds megalomaner, is het niet?

21. lysergic bink

Wat me vooral interesseerd, is hoe jij dat zo interpreteerd? Het feit dat ik zo overkom op jou verraad veel van jezelf?
    Spreek eens wat meer, maak eens wat argumentatie die hout snijd, ipv n'aanname die wrs vooral meer verraad over jezelf dan over wat jij waant van me te weten, kom jongen, grote mond, shoot.
    Voor nlangspeelplaat speel je minimalistische deuntjes hoor.

Langspeelplaat vindt dit leuk.
  22. lysergic bink

PS Om de forumbeheerders niet voor het hoofd te stoten en hier off topic zwaar tekeer te gaan tegen iemand.
    Wil ik gerust met langspeelplaat prive gaan , want wil geen ban voor grof taalgebruik of kwetsende beledigingen krijgen voor nkereltje die nglimp in me ziet van zen oude schoolpestkop en nu de keyboardwarrior gaat gaan uithangen.
    Ja ik was direct tegen Lotske, maar steeds met de bedoeling ze de ogen te openen, ze vraagt al jaaaaaaren dezelfde vragen her en her.
    En neemt aan dat de speed slecht is, want tientallen keren nauwkeurig weerlegd is... ik had het gehad en heb eens Belgische directheid gehanteerd, maar blijkbaar valt die dan ook weer anders dan jullie directheid.
    Waar ik me ook aan leren wennen heb, en niet direct link met arrogantie of melagomanie.
    Speed gaat haar niet helpen , en soms is de mokerslag beter dan de fluwelen handschoen.
    Feit dat ik haar losliet volgends de tekst van de craene bedoeld, van het is zinloos, ik heb haar tientallen keren oprecht geholpen met raad en daad?
    Kan je opzoeken.Lees het ganse verhaal. Boeken heb ik al aan raad getypt aan Lotske, en nu zegt ze terug hetzelfde ;men kritiek glijd van haar als water van n'eend,

23. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Wat een sfeertje hier op de zaterdagavond. Doe eens lief allemaal. Vrede op aard enzo. (Tip: neem wat MDMA en praat het dan uit via PB. :upsidedown:)

lysergic bink vindt dit leuk.
  24. lysergic bink

Haha , ja maar ik ben nlieve kerel normaal, maar ik zeg altijd iedereen krijgt de lysergic bink die ie verdient, volgens mij ben ik aangevallen verbaal door langspeelplaat en vraag nbeetje verduidelijking.
    En wordt dan de sfeer wat grimmiger dan mijn excuses voor de meelezers, maar het leven is niet altijd vredevol , jammergenoeg.
    Kan evengoed zijn dat die langspeelplaat ngoede gozer is, en hij mij verkeerd inschat, of door onderdrukte zaken in zijn eigen psyche in woede ontsteekt door wat ik typte.
    Daarom vind ik het net interessant om de verduidelijking te horen, wat in 1 zinnetje een medeforummer proberen verbaal aan te vallen is wel heel makkelijk.
    Mss als ik en langspeelplaat idd nu nfikse dosis mdma achter de kiezen hadden , zaten we uren te filosoferen over de wereldproblematiek en ons utopiën te delen , elkaar bijna omhelzend van de plots ontsproten vriendschap , nauwelijks de tranen van blijdschap bedwingend, foto's van ons moeders te tonen enz, ...

Maar nu lijkt het alsof ie de inwendige messen wil aanslijpen bij mij, want bij zo'n bewering wil ik wel nwederwoordje(s) plaatsen .
    Maar mss ipv het mdma slik tafereel hierboven beschreven kunnen we evengoed bloed drinken vanuit de ander zijn schedel.
    Maar dat betwijfel ik , er is altijd zoals meestal ngezonde intonatieparanoia gepaard gaande met dergelijke forumdiscussies en komt dan de waarheid aan het licht dat we (zoals het in feite echt is ) broeders zijn

Ps heb enkel DOM ofte STP nu in mijn bezit betwijfel of dit ons goed zou bevallen ergens rond nhaardvuurtje in een gezellige woonst.

25. Langspeelplaat

Langspeelplaat Bewuste gebruiker

Goed verhaal. Je mag me een PB sturen als je wilt dat ik het 1 en ander verduidelijk, anders wordt het teveel off-topic gezever. :tonguewink: Een fijne nacht in ieder geval.

lysergic bink vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Vervuiling pep verkeerd
  1. Tchillerke
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    573
  2. Koes
    Reacties:
    63
    Weergaven: