Verwarring dubbele accounts? @Spyro & @GABA-B Bonanza

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Spyro

DF-koning
Hey allemaal,

Gisteren (of eergisteren) heb ik een post gemaakt dat ik graag mensen wil helpen met hun GHB verslaving.

In een korte periode van een aantal dagen zijn er een aantal accounts bijgekomen die ook graag leden willen helpen.

Bijvoorbeeld onze @GABA-B Bonanza. Mijn dank daarvoor!

Maar verder kreeg ik te horen, ik noem geen naam, speculaties zijn niet echt toegestaan, wel mag je een vermoeden hebben, dat is je goed recht!

Dat wij (Blyatman en/of ik) het dubbel account van @GABA-B Bonanza zou zijn.

Dit is absoluut NIET het geval, en ik wil deze beschuldiging ook liever niet op mijn naam hebben… Ik ben hartstikke blij dat ik mensen kan helpen op dit forum, idem voor de rest die zo behulpzaam is!

Is er een mod die kan bevestigen dat wij 2 verschillende accounts zijn? @Roze Olifant @Mevrouw Pløp

Ik wil mijn account absoluut niet kwijt en wil graag mensen blijven helpen. Zeker met het clubje wat mij nu bijstaat in het helpen van probleem gevallen.

Dit is totaal geen bash naar diegene die me hierop wees, ik begrijp je gedachten gang zeer zeker. Gedrag van typen kan altijd overeenkomen.

Maar bij deze wil ik dit toch graag ophelderen. Ik heb niet eens tijd om 2 accounts te onderhouden. 😅

Verder, all love, wil alleen geen valse verwijten.

Laten we blij zijn voor meer awareness rondom G gebruik en onze ervaringen bundelen en een hoop mensen ellende besparen.

So, mods, feel free to check it out.

Ik moest dit even kwijt. 💜 No hard feelings.

Vind het veel te fijn hier om zoiets te riskeren. En dat geldt vast ook voor @GABA-B Bonanza, thanks voor je hulp en fijne gesprekken!

Kusje, Spytje 🐉

Spyro

DF-koning
Ik hoorde dat Fallen Legend ook een account was van jou en dat ik de blaim daarvoor heb genomen🤭 Dat zou betekenen dat je een triple account hebber bent 🤔
Hahahahaha, ga weg vuile draak! 😂

Enige met dubbel accounts ben jij. 😜

Ik zou nooit mijn hond mishandelen. Neem het je nog steeds kwalijk. 🤣 Was echt gepikeerd en in alle staten. Mijn hond is m’n baby. Hahaha. Maar dat weet je! Never again, please!

Dopemonster

Badass junkie
Wil toch ff zeggen @Spyro Dat volgensmij echt helemaal niemand dit denkt hoor, er is geen enkele aanleiding om te denken dat jij het account van @GABA-B Bonanza beheert... Waarom zou je?

Ik stel voor dat jullie mijn bericht lijken als jullie het met me eens zijn en dat dit topic dan naar de prullenbak kan😇 Je mag ook bezwaar maken zoals op een bruiloft als je het oneens bent👍🏻

Spyro

DF-koning
Wil toch ff zeggen @Spyro Dat volgensmij echt helemaal niemand dit denkt hoor, er is geen enkele aanleiding om te denken dat jij het account van @GABA-B Bonanza beheert... Waarom zou je?

Ik stel voor dat jullie mijn bericht lijken als jullie het met me eens zijn en dat dit topic dan naar de prullenbak kan😇 Je mag ook bezwaar maken zoals op een bruiloft als je het oneens bent👍🏻
Omdat ik privé berichten kreeg erover.

Spyro

DF-koning
Überhaupt, welke fucking mening duw ik door de strot bij iemand?

Ik ben alleen maar behulpzaam waar ik kan. Hoe kun je dat überhaupt negatief zien?

Dan mag je toch echt aan jezelf gaan werken ipv je haat op andere projecteren.

Hoop dat mods hier snel een afsluiting van maken.

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Überhaupt, welke fucking mening duw ik door de strot bij iemand?

Ik ben alleen maar behulpzaam waar ik kan. Hoe kun je dat überhaupt negatief zien?

Dan mag je toch echt aan jezelf gaan werken ipv je haat op andere projecteren.

Hoop dat mods hier snel een afsluiting van maken.
ik weet daarom gooi ik er ook vaak een like op :tongueout:

naja niet zo bedoelt iig dus

:redheart::redheart::redheart:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan