1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verwijde Pupillen na alcohol

Discussie in 'Alcohol' gestart door Miquelsanchez, 25 dec 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Miquelsanchez

Miquelsanchez Experimenterende gebruiker

Hey heb even een account aan gemaakt hier
    want heb een vraag over iets

Dus vandaag met kerst avond heb ik 1 glas sterke drank gedronken martini Bianco met wat sprite kwart of half glasje martini Bianco en de rest sprite
    Ik drink niet zo veel bijna nooit alcohol
    Dus keek toevalig in de spiegel en zag dat me pupillen een beetje verwijd waren niet zo heel erg maar wel een beetje verwijd verwijde je pupillen van alcohol?
    Want vondt het wel beetje apart

2. Integendeel, alcohol zal de pupillen vernauwen, net als veel verdovende middelen. Verwijde pupillen komen meestal voor bij stimulanten.

3. Miquelsanchez

En wat is het verschil tussen vernauwing en verwijding ja sorry hoor weet niet echt hoe vernauwde pupillen eruit zien

4. Verwijde pupillen dan worden de pupillen dus groter, en als ze vernauwd zijn worden ze dus kleiner, zoals je met 1 google zoekopdracht zelf had kunnen vinden.

5. Miquelsanchez

Had ik al gedaan kon niks vinden Typte vernauwde pupillen kwam bij allemaal heroïne of stoner ogen
    Maar me pupillen waren niet echt heel groot maar wat donkerder van kleur ofzo is dat normaal bij alcohol ? En zijn dat vernauwde pupillen?

6. Nee, je ogen kunnen bij alcohol moe en glazig worden, soms ook een beetje rood, maar als je pupil verkleurt is dat niet door alcohol. Pupillen verkleuren niet op drugs voor zover ik weet.

7. Miquelsanchez

Ja inderdaad dat is wat ik bedoelde heel erg glanzig

8. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker

Was de kamer volledig verlicht toen je in de spiegel keek? Als de kamer gedeeltelijk of een klein beetje donker is verwijden je pupillen zich ook. (In het donker verwijden je pupillen om beter in het donker te kunnen zien)

9. Miquelsanchez

Heb 2 keer gekeken 1ste keer was de kamer best wel donker bijna geen licht maar klein licht was de gang
    En 2de keer was in de bad kamer toen was er veel licht toen zag ik dat me pupillen erg glanzig waren dat komt zeker wel door de alcohol toch?
    Ja ben best wel een noob met alcohol drink bijna nooit en drink meestal 1 of 2 glaasjes Sterke drank
    Laaste keer dat ik echt goed dronken was was al weer bijna een jaar geleden
    Enige wat ik doe is afentoe een jointje

10. Miquelsanchez

Dus als je alcohol hebt gedronken gaan je ogen of pupillen beetje glanzen?
    Aub een andwoordt

11. lysergic bink

lysergic bink Bewuste gebruiker

Ik zou meteen mijn lessen trekken en vergif voor vergif herkennen.
    Meer zorgen zou ik me maken over het feit, of je niet bang bent dat je later
    dronken je droomvrouw het ziekenhuis inklopt , omdat ze je favoriete slippers met ruitmotief
    meegaf met het groot huisvuilophaal
    dan die pupillen, ik ben jou , die met de back to the future mobiel terugkwam naar het verleden, die nu jou heden is, STOP DRANK SLOOPT
    SHIT DE DELOREAN START?DIE OUDE GRIJZE GEK GAF ME MAAR 2 MIN? DUS IK DEED WAT IK KON

12. Miquelsanchez

Hahahaha
    Maar het is omdat ik niet vaak drink en vondt het erg apart dat ik zo glimmende glansige Ogen/Pupillen van sterke drank krijg Maar waarschijlijk hoort het gewoon bij sterke drank wat ik begrepen heb

13. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Ik ben gestopt met het hele topic lezen, maar een paar dingen die me opvielen:
    • Je pupillen kunnen inderdaad iets groter worden van alcohol, maar als je het met stimulerende middelen vergelijkt zal het reuze meevallen.
    • Het verkleinen van pupillen is niet een doener ding, maar enkel specifiek voor opiaten. Kortom, dat gaat dus niet voor alcohol op.
    • Pupillen kunnen niet van kleur veranderen, die zijn gewoon altijd zwart. Het enige wat kan ik dat je ogen wat meer gaan glinsteren of wat doffer worden door drugs, waardoor ze er ook anders uit gaan zien.

Fool vindt dit leuk.
  14. Johnny Snow

Johnny Snow Bewuste gebruiker Tripreporter

GROTE pupillen zijn nog niets om je over te verwonderen waar alcohol toe in staat is, er zijn vele gevallen bekend van mensen die ballen beginnen trippen tot en met na inname van alcohol, net zo intens als een super intense mushroom trip met heel levendige hallucinaties - als dat je overkomt, dan verschiet je je pas te pletter geloof ik!

Volgend liedje is dan ook op feiten gebaseerd: weet je wat ik zie als ik gedronken heb, allemaal beestjes! lol zonder zwans :)

15. Psychedelibee

Zo ik heb het topic even opgeruimd, aangezien het volledig was overgenomen door off topic discussies.

De Dunne vindt dit leuk.
  16. Johnny Snow

Mijn oprechte excuses, ik heb mijn vraag dan maar gesteld in general chat, dat is oké hoop ik?

17. Psychedelibee

Ja dat is ok. En het opruimen kwam niet zozeer door jouw post hoor.

18. Johnny Snow

Bedankt!

Laden...
Vergelijkbare Topics - Verwijde Pupillen alcohol
  1. Wuzz
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    7.985
  2. kaasbaas
    Reacties: