Je vrouw is een weekeindje weg, je vraagt naar een vrouwelijke gebruikspartner èn spreekt in de volgende zin de wens uit om onder invloed intiem te zijn.
Dan moet je niet verbolgen zijn als je de opmerking krijgt dat dit geen dateforum is he.
En denk nou even zelf na. Ik ben een vrouw, stel ik ga op jouw bericht in. Nieuw lid, net geregistreerd, 1e post. 'Zoek een vrouwelijke gebruikspartner, altijd de wens gehad onder invloed intiem te zijn, maar gezelschap belangrijker'. Ik spreek met je af en er gebeuren dingen die ik niet wil. Hoeveel mensen denk je dat er zeggen 'ja, maar wat voor dom wijf ben je dan ook, als je op zo'n manier afspreekt vraag je er ook wel om'?
Mensen spreken met elkaar af via dit forum, klopt. Vaak maak je elkaar dan eerst een tijdje online mee, schakel je over naar een ander medium omdat er online een klik lijkt, chat je nog een tijdje, spreek je dan een keer wat af (bij voorkeur op een openbare plaats). En zelfs dan levert het regelmatig gedoe op. Voorzichtigheid is geboden.
De tip is dus om te kijken of je mensen kunt leren kennen om eens samen mee te gebruiken, op een vertrouwde en veilige manier. Dus niet zoals jij het hier probeert. En tip 2: incasseer als iemand je ergens op aanspreekt. Je reactie maakt het niet aantrekkelijker, zegmaar.
Verwijderen doen we overigens niet aan, maar gezien je de openingspost (waar verder echt niks mis mee was, dus jammer) hebt verwijderd verplaats ik het topic straks wel een keer naar de afvalbak.