Vier hier je clean-tijd mijlpalen

Perenijsje

Badass junkie
We hebben een topic over welke drugs je nu gebruikt, maar er zijn op het forum ook mensen in herstel die juist proberen om niet meer te gebruiken. En dan is het misschien wel leuk om hier je clean-tijd te melden en helemaal als je een bijzonder mijlpaal hebt gehaald 🥳
En vertel ook als je dat wilt hoe het je lukt om vol te houden👍

Ik ben vandaag precies 2 maanden clean van harddrugs en alcohol 💪
Alleen mijn Etizolam ben ik nog aan het afbouwen nu, maar verder heb ik al 2 maanden niks meer gehad 😎

En dat terwijl ik wel echt een ernstige afhankelijkheid had aan vooral pep en coke. Eerst dacht ik dat ik wel gecontroleerd kon blijven gebruiken, maar dat resulteerde toch elke keer in verslavingsgedrag. In de Kerstvakantie heb ik nog een flinke terugval gehad en ben ik daarna uit mijn behandeling gezet. Dat heeft bij mij echt eindelijk de knop doen omdraaien dat ik niet meer wil gebruiken👍

Ik ga sindsdien veel naar NA/CA meetings waar ik veel steun aan heb. Het lukt nu veel beter om helpende gedachten in te zetten als ik trek heb en om juist de goede dingen te doen die ik al wel geleerd had maar nog moeilijk vond om toe te passen💪

Ik heb echt nog wel veel moeilijke momenten gehad, maar nu laat ik bijvoorbeeld mijn emoties er gewoon zijn en ontdek ik steeds meer dat ik er wel mee om kan gaan👍
En omdat dat nu dus al 2 maanden wel lukt mocht ik sinds gisteren ook weer mijn behandeling oppakken gelukkig 👍

Paranoize.

Badass junkie
We hebben een topic over welke drugs je nu gebruikt, maar er zijn op het forum ook mensen in herstel die juist proberen om niet meer te gebruiken. En dan is het misschien wel leuk om hier je clean-tijd te melden en helemaal als je een bijzonder mijlpaal hebt gehaald 🥳
En vertel ook als je dat wilt hoe het je lukt om vol te houden👍

Ik ben vandaag precies 2 maanden clean van harddrugs en alcohol 💪
Alleen mijn Etizolam ben ik nog aan het afbouwen nu, maar verder heb ik al 2 maanden niks meer gehad 😎

En dat terwijl ik wel echt een ernstige afhankelijkheid had aan vooral pep en coke. Eerst dacht ik dat ik wel gecontroleerd kon blijven gebruiken, maar dat resulteerde toch elke keer in verslavingsgedrag. In de Kerstvakantie heb ik nog een flinke terugval gehad en ben ik daarna uit mijn behandeling gezet. Dat heeft bij mij echt eindelijk de knop doen omdraaien dat ik niet meer wil gebruiken👍

Ik ga sindsdien veel naar NA/CA meetings waar ik veel steun aan heb. Het lukt nu veel beter om helpende gedachten in te zetten als ik trek heb en om juist de goede dingen te doen die ik al wel geleerd had maar nog moeilijk vond om toe te passen💪

Ik heb echt nog wel veel moeilijke momenten gehad, maar nu laat ik bijvoorbeeld mijn emoties er gewoon zijn en ontdek ik steeds meer dat ik er wel mee om kan gaan👍
En omdat dat nu dus al 2 maanden wel lukt mocht ik sinds gisteren ook weer mijn behandeling oppakken gelukkig 👍
Lekker bezig meid! 👏🏻👏🏻 EN het weer word ook nog eens beter, wat een positiviteit! Tijd om dit door te zetten en te blijven werken aan jezelf en je hobby's, sociale leven en werk!

Misschien het verkeerde woord maar "proost" op je prestaties van de afgelopen maanden ❤

Mijn "handtekening" is de boodschap die je moet onthouden 😉

billnye

Belezen gebruiker
nu een week clean van oxycodon na een jaar er aan gezeten stond op een wacht lijst voor een operatie door corona en heb het een jaar van me arts gekregen en was er op een gegeven moment echt hooked aan en kreeg het na de operatie nogsteeds en vorige week heb ik gezegt nu is het genoeg geweest en met de hulp van kratom heb ik geen oxys of anderen opiaten meer aangeraakt

Lid 103682

Bewuste gebruiker
Nu 2 maanden clean van benzo's.
Ongelooflijk na 16 jaar benzo's is het boek dichtgeslagen.(Ik blijf alert)
De 1e maand was het slapen kapot moeilijk maar deze 2e maand elke dag: 8 uur slaap per nacht. 🥳

En zonder plafonddienst. Als ik het licht uitknip voel ik me nooit lekker moe en toch weer dat stemmetje "het gaat je niet lukken" en ineens is het ochtend.... mét energie en zin in de dag.
Dat gevoel dus nooit gekend in de ochtend.
Vandaag het duiveltje "anders neem je wat benzo's in huis voor noodgevallen" ook de deur uitgeschopt, want eenmaal een hap van het verboden fruit en ik ben dit nieuwe paradijs kwijt.

Nog wel een pilletje en militair slaapregime, maar hey..Whatever it takes.

Laatst bewerkt:

Dirkjan

DF-koning
En zonder plafonddienst. Als ik het licht uitknip voel ik me nooit lekker moe en toch weer dat stemmetje "het gaat je niet lukken" en ineens is het ochtend.... mét energie en zin in de dag.
Dat gevoel dus nooit gekend in de ochtend.
Vandaag het duiveltje "anders neem je wat benzo's in huis voor noodgevallen" ook de deur uitgeschopt, want eenmaal een hap van het verboden fruit en ik ben dit nieuwe paradijs kwijt.
Ik haat hem. Hij komt ook wel eens op mijn schouder zitten. Maar toch… drie strakke mijlpalen gezet 👌

9122AD52-66C4-4E86-B4E5-234DDF739282.jpeg

De Zandman

Badass junkie
O jee. Ik was op reis met 2fdck, als antwoord op "welke drug gebruik je nu", en dat was toen ik bij een nest jonge kittens zat....en dat was echt een superreisje! Idd niet helemaal op de goede plek gezet maar ja.
Ken gebeure..... excuus
Misschien kan een moderator deze post nog verplaatsen?

Dirkjan

DF-koning
25 jaren clean van drank en cannabis....en geen enkele cravings meer.
Ik heb deze drugs niet meer nodig. Goddank.
TIk 'm aan broeder. Ik heb deze mijlpalen nog niet bereikt maar ben er wel naar opweg. Nog steeds clean voor mij.

Jij krijg van mij een gouden medaile. En je mag de klas verlaten, niet uit straf, maar omdat je zo goed bezig bent je hebt vandaag een dag vrij verdiend.

De Apotheker

Badass junkie
TIk 'm aan broeder. Ik heb deze mijlpalen nog niet bereikt maar ben er wel naar opweg. Nog steeds clean voor mij.

Jij krijg van mij een gouden medaile. En je mag de klas verlaten, niet uit straf, maar omdat je zo goed bezig bent je hebt vandaag een dag vrij verdiend.
ik lees nu pas dat je het woord goud gebruikt en dat ik dat zelf bedenk is krachtig om dan onverwacht te lezen.

LucidLucy

Herstelgoeroe
welke app is dat?

Days since heet ie
AppStore

Ik gebruik Sober Time (klik hier voor android) & (klik hier voor appels)
Hele fijne app ook!
Kan je ook verschillende middelen, procesverslavingen toevoegen. En je layout personaliseren naar wat je wilt zien in je counter. Mijn favoriet tot nu toe is dagen blijven tellen en daarbij de geldbesparingscounter.

Ik heb helaas weer een terugval gehad dus de teller staat niet hoog. Maar hij reset niet wat je inmiddels bespaard hebt, dus dat is wel chill. Ik ben weer bijna €5000 rijker. Waar dat geld dan weer blijft.... geen idee.

Screenshot_2022-05-10-12-00-18-48_d3679c35ff4a3bb1028ac094b2e7a6cf.jpg

Bovenaan