Villa Volta in m'n kamer

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Salvia

Belezen gebruiker
Ik weet dat er al tig van deze topics zijn, maar ik vroeg me af of dit ook verstaan wordt onder het hebben van een k-hole (vermoed van niet namelijk).

Ik had denk ik iets van 70mg in 1 keer genomen en zodra ik ging liggen en toeb ik m'n ogen bijna helemaal dicht deed wist ik niet meer waar ik was en was ik telkens in een andere kamer als ik m'n ogen wijder open deed. Het was echt fucking leip. Op een gegeven moment was het alsof ik met een lift naar beneden ging en het steeds donkerder werd naarmate ik lager kwam, maar dat vond ik wel een beetje arelaxed, dus toen ik m'n ogen weer normaal opendeed was ik voor 3 tellen weer terug in m'n kamer, maar toen ik me weer mee liet slepen was ik weer weg en was het alsof ik in een kamer was met een super hoog plafond. Mijn bed was ook super breed ineens en stond in het midden van de kamer, terwijl mijn bed nu een smal stapelbed is dat tegen een witte muur aan staat. Er was in m'n ooghoek ook een of andere openhaard die voor de sfeer zorgde (dat was uiteindelijk gewoon de aan-/uitknop van mijn verlengkabel lmao) en heel de kamer draaide ook ineens 360 graden. Het was echt super interessant allemaal. Heb nog nooit zo hoog gedoseerd dat ik ook echt vervormingen waarnam. Moet er ook wel bij zeggen dat het pikdonker was en ik daardoor dus al snel vervormingen kon zien. Toen ik daarna namelijk weer zoveel nam toen ik ging douchen waren de vervormingen zeer minimaal. Toen viel de verdoving veel meer op in de plaats.

Herkenbaar voor iemand?

Raw Styler

Newbie
Wauw!
Dit is echt zo herkenbaar, gewoon bijna exact dezelfde ervaringen als ik.
Ik heb nu 3x ketamine gebruikt, alle keren rond de 90mg. En elke keer belande ik naar mijn gevoel in een soort k-hole, ik lag op bed en het leek alsof ik mijzelf niet kon bewegen en of ik in een soort langzame achtbaan zat die door een 3e dimensie heen ging. En alles werd groot en klein, dichtbij of ver weg. Totaal geen besef van tijd of waar ik was of dat ik droomde of uberhaupt wel leefde... Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden, maar de nieuwsgierigheid blijft.

Ook heb ik al meerdere malen gelezen dat mensen 200-400 mg gebruiken, dus ik dacht dat ik met mijn trip op 90mg gevoelig voor dat spul was ofzo? Of verkeerd had afgewogen of iets.
En was dit al de k -hole? En hoe kan ik ooit meer dan 100mg gebruiken?

Salvia

Belezen gebruiker
Wauw!
Dit is echt zo herkenbaar, gewoon bijna exact dezelfde ervaringen als ik.
Ik heb nu 3x ketamine gebruikt, alle keren rond de 90mg. En elke keer belande ik naar mijn gevoel in een soort k-hole, ik lag op bed en het leek alsof ik mijzelf niet kon bewegen en of ik in een soort langzame achtbaan zat die door een 3e dimensie heen ging. En alles werd groot en klein, dichtbij of ver weg. Totaal geen besef van tijd of waar ik was of dat ik droomde of uberhaupt wel leefde... Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden, maar de nieuwsgierigheid blijft.

Ook heb ik al meerdere malen gelezen dat mensen 200-400 mg gebruiken, dus ik dacht dat ik met mijn trip op 90mg gevoelig voor dat spul was ofzo? Of verkeerd had afgewogen of iets.
En was dit al de k -hole? En hoe kan ik ooit meer dan 100mg gebruiken?
Ik denk niet dat het per se gevoeligheid is, kan ook best met tolerantie te maken hebben. Vriend van mij die probeerde gisteren in een diepe k-hole te raken en had daarvoor een halve gram gebruikt, maar het effect was vrijwel hetzelfde als toen hij 0,2 gram gebruikte. Of dit ook echt al de k-hole was: geen idee, ik had er zelf iets meer van verwacht eigenlijk, dus misschien dat het nog intenser kan.

Revolutionair

Wijs gebruiker
Dit heb ik met paddo's gehad dat het plafon de lucht in schiet en de kamer draaide..
Alleen toen zat ik midden in een lachkick van de paddo's..
Van keta verlies ik gewoon de controle en gaat alles knetteren.. Ik hou absoluut niet van een K-Hole maar herken je post wel alleen met paddo's dan 😂

MDMAZING

Badass junkie
Ik ging ook een paar keer lekker op keta en het leek net alsof iemand op een knop drukte omdat de kamer waar ik in zat, inclusief de mensen steeds veranderde. Dat was zo vaag. Het leekt net echt.. Echt heftige dingen

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan