vingers oftewel krijtjes

xtc zoeker

Experimenterende gebruiker
Via mail kreeg ik van iemand vingers oftewel krijtjes aangeboden. Wat betekend deze terminologie voor sos?

sve1200

Dat betekent vaak goeie kwaliteit, hoe harder hoe puurder.
Maar aan je naam te zien zit je meer aan de xtc kant, hou het daarbij zou ik zeggen en met mate.

Oom Klaas

Badass junkie

Onzin.
Het kan 10 keer opnieuw geperst zijn, en 10 keer versneden.
Ook al ziet het er nog zo puur uit, er kan vanalles door heen zitten.

Laten testen, dan pas weet je of het goed is.

Oom Klaas

Badass junkie
Bedoel je met DH trouwens Den Helder?

Daar kom ik liever niet meer voor coke, zal dan wel weer aan mijn contacten liggen...
Van 5 verschillende laten testen, niet 1 kwam boven een zuiverheid van 35%

Frisko

Badass junkie
sve1200 zei:
Maar aan je naam te zien zit je meer aan de xtc kant, hou het daarbij zou ik zeggen en met mate.
IDIOOT!!!!!!

coke die snoeihard is is rommel!!!
coke moet plakkerig zijn dus kan no way echt hard zijn...
vingers of krijtjes zijn meestal versneden rommel.

wat jij bedoeld zijn boleta's,
kleine dikke eitjes van 10gr per stuk.

een krijtje is langwerpig(ter grootte van een vinger of een krijt) en is ALTIJD opnieuw geperst want zo word het no fucking way binnen gesmokkeld!!!!! :wave:

sve1200

Hey Frisko,

Spreek je altijd mensen aan die je niet kent met idioot. Slechte gewoonte.
Toch klopt er wel iets aan je verhaal.
Maar zoals ik al zei soms noemen ze het krijtjes en je krijgt inderdaad bolletas. Want het heeft inderdaad precies de vorm die jij nu beschrijft

Opa,

DH bedoel ik de hofstad in Zuid Holland, maar regel meestal mijn rommel uit de hoofdstad en omstreke.

Groetjes André

Frisko

Badass junkie
er is nog altijd een onderling verschil tussen krijt(vingers) en boleta's!
boleta's zijn daarom nog altijd geen garantie voor kwaliteit.
hoewel ik zelf wel al kwaliteit boleta's heb gehad,heb ik er zeker 10x zoveel zien voorbij komen die echt KUT waren!!!

en ik zei idioot omdat je statement niet klopt.
hoe harder de coke hoe beter is dikke onzin!
coke mag niet snoerhard zijn!
coke moet vettig zijn en een bepaalde geur hebben die ik niet kan omschrijven maar wel al vanaf een meter afstand bij wijze van spreken moet kunnen ruiken.

ik kan wel 1 ding zeggen,je moet er iets van kennen om kwaliteit te kunnen herkennen.
op de geur of het uitzicht alleen kan je niet afgaan.
het zijn meerdere puzzelstukken die moeten passen om goeie kwaliteit coke te kunnen herkennen.

ik snuif bv al 7j coke en na 7j kan je wel bijna onmiddelijk zeggen of het goed,gemiddeld,of kut is!!! :kots: :)

yugoslaaf

KRijtjes vingers zijn goedkope soort coke. Als de gebruiker het krijgt is het al meerdere malen geperst en gemengd maar toch best wel goed om te snuiven of te roken

anon22

Belezen gebruiker
als je je sealtje openmaakt en het is meteen allemaal poeder dan is het meestal hard versneden.

blijft het een soort plakje en je beweegt het sealtje van links naar rechts en het "plakje"
valt als het ware naar de andere kant en blijft grotendeels bij elkaar is VAAK een aanduiding
voor goede coke. (maar hoeft niet altijd natuurlijk)

en er zijn veel meer dingen belangrijk natuurlijk.

Bovenaan