Vloei in coronatijd

Jaïr

Newbie
Hoe komen jullie aan vloei? Rollen jullie L-jointjes met normale vloei? Kun je gewoon lange vloei kopen bij de supermarkt?

Mijn vloei was vlak voor de lockdown genakt, dus daarom dat ik dit vraag. Ik rol nu de hele tijd L'etjes met normale sigarettenvloei, met het laatste beetje dat ik nog overhad. Voor oud en nieuw voor het eerst bij een dealer kopen, dus als die geen lange vloei heeft weet ik dat ik het moet doen met goedkope vloeitjes :grin:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Hoe komen jullie aan vloei? Rollen jullie L-jointjes met normale vloei? Kun je gewoon lange vloei kopen bij de supermarkt?

Mijn vloei was vlak voor de lockdown genakt, dus daarom dat ik dit vraag. Ik rol nu de hele tijd L'etjes met normale sigarettenvloei, met het laatste beetje dat ik nog overhad. Voor oud en nieuw voor het eerst bij een dealer kopen, dus als die geen lange vloei heeft weet ik dat ik het moet doen met goedkope vloeitjes :grin:

Zijn de nightshops gesloten bij jullie? In Belgie vloei bijna op elke hoek van de straat.

De Zandman

DF-koning
Ik draaide wel eens uit een bijbel papier

Dat betekent dus 7 jaar rampspoed over jezelf afroepen! Dan zal je hier doorheen moeten komen!
Dat is de straf, die daar op staat, opgelegd door het hoogste gezag. !
Dat zouden ze in Staphorst, Harderwijk eens moeten horen...die lui gaan stenen door je ruiten gooien...
Ik heb iemand gekend, die maling had aan de zienswijze van de gelovige Barnevelders, hij ging op de dag des Heeren ( zondag) zijn tuin om spitten.
Hem werd een anonieme brief gestuurd met de vraag of hij de zondagsrust wilde respecteren, en dus niet aux plain publique te gaan staan werken.
Daaraan had hij in eerste instantie volledig schijt aan, totdat er op een kwaaie nacht 2 ruiten van zijn huis sneuvelden, en er een emmer met rooie verf daar nog eens achteraan kwam...
Hij zocht ander werk, en verhuisde uit dat dorp met zwarte kousen en ren Amish enclave.
Ja. Zo gaat dat daar.
In Zeeland trouwens, daar weten de gereformeerde bevolking eenzelfde soort visie.
Wij waren daar aan het vissen, toen er iemand met ons in gesprek ging, en vwb de zondag:
Op de dag des Heeren gaat er niet gewerkt worden, want: iedereen moet naor de karke....

Laatst bewerkt:

De Zandman

DF-koning
Dat betekent dus 7 jaar rampspoed over jezelf moeten door zien te komen!
Dat is de straf, die daar op staat, opgelegd door het h
Hoogste Gezag...
De Opperrechter in casu!
Dan hebben we hier in ons midden de zittende magistratuur, dwz. Rechters. In vele soorten, en maten...

Jaïr

Newbie
Super essentieel natuurlijk.
Ik vind het nog steeds hilarisch dat ze ons bijna alles hebben afgenomen, de meest idiote maatregelen er doorheen hebben weten te drukken, maar de coffeeshop sluiten lukte nog niet langer dan 24 uur 🤣
:tearsofjoy::tearsofjoy: Tjsa, hier is hij nog gewoon dicht, en ik ga niet een uur/halfuur in de bus heen en terug zitten om vloeitjes te halen :tearsofjoy::tearsofjoy:

inner_search

Badass junkie
België.
nachtwinkel.
Supermarkt.
Tankstation.
Dagwinkel.
Tabakzaak.
Overal lange bladjes.
En ja ik rol alrijd L korte lange aan elkaar.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik heb al wat gevonden denk ik, gewoon bij de supermarkt/tankstation. Het is voor oudejaarsdag, dus met online bestellen zou ik een beetje laat zijn :)

Goed nieuws. Hier hebben ze ook in de supermarkt. Dat je inmiddels wel over lange vloei kan kopen waar tabak en sigaretten verkocht worden.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Super essentieel natuurlijk.
Ik vind het nog steeds hilarisch dat ze ons bijna alles hebben afgenomen, de meest idiote maatregelen er doorheen hebben weten te drukken, maar de coffeeshop sluiten lukte nog niet langer dan 24 uur 🤣
Haha ja dat vind ik ook😂 Ze weten goed als ze de shops dicht maken dan halen mensen wiet bij de dealers dat willen ze ook niet😂

Bovenaan