vloeibare keta uitkoken?

heejzer

Experimenterende gebruiker
hallo

ik heb een flesje ketamine van het merk anesketin kunnen bemachtigen, een vriend van me heeft het van de dierenarts. Nu vraag ik me af, wat is de beste manier om het uit te koken? of verdampen?

iemand die hier meer ervaring mee heeft?

Heejzer :stoned:

De Sjeik

Bewuste gebruiker
De ampul legen in een glazen kommetje. Vervolgens word hier het kommetje op het metalen omhulsel van een bureaulamp gelegd, met de gloeilamp een paar centimeter onder het kommetje. Zo word het verhit en verdampt het water. Je kan dit overigens ook op het fornuis doen, in een pannetje oid, als je geen geschikte lamp hebt. Een lamp is wel handig omdat het kommetje dan niet snel te heet word, en hoe langer het verdampen duurt hoe beter, in mijn ervaring.

Succes.

heejzer

Experimenterende gebruiker
ok bedankt, ik heb het nu net klaargemaakt nu alleen nog maar wachten
enig idee hoelang het zou duren?
ik laat wel iets weten hoe het is afgelopen

Wacky

Badass junkie
Ik ken ook iemand die dat gewoon in een pannetje op het gasfornuis doet, 2 minuten klaar. Lijkt mij prima te werken.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Ik ken ook iemand die dat gewoon in een pannetje op het gasfornuis doet, 2 minuten klaar. Lijkt mij prima te werken.

Heb je het naderhand alleens gewogen en vergeleken met wat je zou moeten hebben, als je het namelijk te sterk afkookt heb je kans dat je product mee de lucht in vliegt en das niet de bedeoling.

Ik zou het gewoon op een laag pitje op het fornuis zetten en er mischien nog een ventilator opzetten.

Bovenaan