Voel ik morgen ook nog iets?

Zat0x

Experimenterende gebruiker
He peepz,

Ik vandaag een lading pilletjes binnen gekregen.
Morgen ga ik naar een festival maar een maat van mij en ik willen ze vanaaf al uitproberen. Ieder 1 dan.

Mijn vraag is dus of ik morgen nog wel iets ga voelen en/of mijn serotine gehalte niet te ver omlaag is na het gebruik van vanavond voormorgen.

Thx!

Zat0x

Ja maar op is op in me koppie dacht ik zo :rolleyes: Dus kun je vreten wat je wil echt werken doen ze dan niet.

Maargoed, is na 1 pilletje je serotine gehalte meteen zwaar omlaag?

matthijs

Badass junkie
Je wordt morgen sowieso nog wel lijp hoor... het love effect heb je alleen niet.
Mijn ervaring is echter dat het niet echt chill is om 2 dagen achter elkaar pillen te doen. Heb er sowieso ook geen zin in de dag erna.

Wacky

Badass junkie
Het zal wel te laat zijn nu om 3 uur, maar moet je nu echt niet doen als je morgen wil feesten.

Xtc Bob

Belezen gebruiker
matthijs zei:
het love effect heb je alleen niet.

uit mijn ervaring met 2 dage achter elkaar te pakke had ik het love gevoel wel nog de 2de dag maar is zowiezo veel beter dat je wacht tot morge

J0rrit

Badass junkie
Wat ik me afvraag, wat bedoelen jullie met het love-gevoel?

Puur het gevoel dat je van alles en iedereen houdt, want dat heb je dan misschien niet zo de dag erna.

Of gewoon dat super lekkere gelukkige xtc-gevoel dat je hebt op zon party als je lekker waus bent en dat de muziek dan super heerlijk door je heen voelt en klinkt etc?

Ik vraag me af of deze twee dingen samen hangen, dus dat de 2e ook samen hangt met serotonine, denk het wel maar ben niet zeker.

Wacky

Badass junkie
DarkScope zei:

Puur het gevoel dat je van alles en iedereen houdt, want dat heb je dan misschien niet zo de dag erna.

Of gewoon dat super lekkere gelukkige xtc-gevoel dat je hebt op zon party als je lekker waus bent en dat de muziek dan super heerlijk door je heen voelt en klinkt etc?

Ik vraag me af of deze twee dingen samen hangen, dus dat de 2e ook samen hangt met serotonine, denk het wel maar ben niet zeker.

Het lijkt mij dat "de 2e" het echte effect van de serotonine is en dat het van iedereen houden een neven effect is doordat je jezelf zo goed voelt dan.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
love-gevoel = mdmagevoel

als uw serotonine op is, zet de mdma in de xtc om naar mda en dat geeft nie echt een love-gevoel...

Wacky

Badass junkie
sjaartrol zei:
love-gevoel = mdmagevoel

als uw serotonine op is, zet de mdma in de xtc om naar mda en dat geeft nie echt een love-gevoel...

maar daar zet je het tegenover het energieverhogende van de mda.

darkscope bedoelt het effect dat je jezelf super goed voelt tegenover het gevoel dat iedereen lief en aardig is. (zover ik het dan begrijp he :wink: )

Zat0x

Gister dus 1tje gepakt. Tering wat een knallers heb ik nu toch. Een halve en ik was zwaar van de kaart :openmouth:

Vandaag nog stage gelopen beetje moe maar voel me nu verder goed na een stevige maaltijd en fit . Niet echt een dip gehad. ! :hearteyes:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
sjaartrol zei:
love-gevoel = mdmagevoel

maar daar zet je het tegenover het energieverhogende van de mda.

darkscope bedoelt het effect dat je jezelf super goed voelt tegenover het gevoel dat iedereen lief en aardig is. (zover ik het dan begrijp he :wink: )

huh ??? ik snap er nix nemeer van nu ze...

ik heb het ook helemaal nie zoals u over "het effect dat je jezelf super goed voelt tegenover het gevoel dat iedereen lief en aardig is"
en darkscope bedoelt dat ook nie trouwens :tongueout: dus je begrijpt het helemaal verkeerd :) ...

ik zeg gewoon da het lovegevoel te wijte is aan mdma, dus aan je serotonine... en dat als je sero op is, de mdma omzet naar mda (dat heeft niet zo'n love-effect en is bij mijn wete ook nie zo energieverhogend, zeker nie zoaals mdma, je voelt je zelfs brak bij mda (nuja, ik toch alleszinds)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
dude

DarkScope schreef:

hij vraagt zichzelf dus af of "Dat super lekkere gelukkige xtc-gevoel dat je hebt op zon party als je lekker waus bent en dat de muziek dan super heerlijk door je heen voelt en klinkt etc" ook te wijten is aan de serotonine...

tails

Belezen gebruiker
dus als je een dagje tussen laat heb je meer effect ervan de tweede keer dan als je de dag erna al terug neemt?

sjaartrol

Bewuste gebruiker
fragany zei:
dus als je een dagje tussen laat heb je meer effect ervan de tweede keer dan als je de dag erna al terug neemt?

ja wel iets meer effect, maar je serotonine is niet op een of twee dagen terug op peil he, ik denk da het een maand duurt ongeveer vooraleer je sero terug volledig is aangevuld...

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ik moest bij het leze van dit topic meteen denken aan een vriend van me. We hadden MDMA genomen, en terwijl een andere vriend en ik al flink wazig waren, bleef hij volhouden niets te voelen. Hij was ook nog echt compleet normaal. Staat hij de volgende morgen op (we hadden het 's nachts genomen), gaat ie naar school, vragen zijn vrienden op school waarom zijn pupillen zo groot zijn. haha.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
sjaartrol zei:
fragany zei:

ja wel iets meer effect, maar je serotonine is niet op een of twee dagen terug op peil he, ik denk da het een maand duurt ongeveer vooraleer je sero terug volledig is aangevuld...

sterker nog, volledig herstel kan soms wel 3 maanden duren

Anathema

Belezen gebruiker
Kheb et ook wel eens gedaan, maar die dag er na duurde het een stuk langer voor dat de pil inkickte..

En ik voelde me de dagen erna behoorlijk verrot in mijn systeem..

Dus ik raad het niet aan.. :)

Bovenaan