Lapzwans
Belezen gebruiker
Hoi, ik heb laatst een paar keer GHB gedaan (wel met steeds een paar weken ertussen) en ik vroeg me af waarom ik er eigenlijk zo weinig van voel.
Ik voel namelijk nix behalve misschien een heel klein beetje soort van aangeschoten gevoel net als bij alcohol. Als ik XTC op heb en dan GHB pak voel ik er wel veel meer van je wordt ineens op een soort van andere manier wazig en het verlengt het effect van de XTC ook.
Diegene waar ik de GHB van heb is steeds dezelfde persoon en ik ken hem goed en is te vertrouwen. Hij zegt dat het zo goed als pure GHB is.
Ik heb nu dosissen gehad van 1.3ml t/m laatste keer 1.7ml. Van die 1.7 voel ik dus een klein beetje en van 1.3-1.5 helemaal nix (zonder XTC op dan), ook al pak ik een uurtje daarna 1.5 bij, wordt het er niet veel meer op.
Pak ik gewoon te weinig of heb ik gewoon teveel verwacht en is dit gewoon het effect? Want die gast waar ik het van krijg die pakt zelf dacht ik niet eens meer dan 1.7 en ik weeg best weinig dus ik wou niet zomaar ff wat meer GHB naar binne gooie, ik heb geen zin in een overdosis dus ik dacht ik vraag het hier eens. Bedankt alvast.
Mazzel
Ik voel namelijk nix behalve misschien een heel klein beetje soort van aangeschoten gevoel net als bij alcohol. Als ik XTC op heb en dan GHB pak voel ik er wel veel meer van je wordt ineens op een soort van andere manier wazig en het verlengt het effect van de XTC ook.
Diegene waar ik de GHB van heb is steeds dezelfde persoon en ik ken hem goed en is te vertrouwen. Hij zegt dat het zo goed als pure GHB is.
Ik heb nu dosissen gehad van 1.3ml t/m laatste keer 1.7ml. Van die 1.7 voel ik dus een klein beetje en van 1.3-1.5 helemaal nix (zonder XTC op dan), ook al pak ik een uurtje daarna 1.5 bij, wordt het er niet veel meer op.
Pak ik gewoon te weinig of heb ik gewoon teveel verwacht en is dit gewoon het effect? Want die gast waar ik het van krijg die pakt zelf dacht ik niet eens meer dan 1.7 en ik weeg best weinig dus ik wou niet zomaar ff wat meer GHB naar binne gooie, ik heb geen zin in een overdosis dus ik dacht ik vraag het hier eens. Bedankt alvast.
Mazzel

