Volhouden op een festival

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Lieve liefhebbers van festivals en pillen,

Aankomende zaterdag ga ik met een paar maten naar een festival. Het duurt van 12-23 en om 12 uur ‘s nachts is een van die maten jarig en gaan we nog afteren. Ik wil dus aan de X maar als ik om 2 uur ‘s middags begin zal ik rond 12en wel aardig inkakken en bijnemen heeft dan geen meer. Zat dus te denken om daarna over te stappen op coke, pep of keta maar heb geen ervaring met die drugs na xtc en weet dus niet of dat mn xtc ervaring een beetje verpest

Tips voor een lekkere combi waar ik de avond een beetje mee kan verlengen?

De groeten!

Brad Pittig

Newbie
Ik vind speed na X eigenlijk best chill. Vermindert de come down heel erg voor mij, en houd wel de energie om door te gaan. Ik zou wel accepteren dat je X op een gegeven moment uitgewerkt is, en niet proberen dat gevoel nog te zoeken want dat gaat niet meer lukken. Ook echt niet meer bijpakken, 0 effect en 2x ergere kater.

Rond het uitwerken van de X iets van 80-100mg speed pakken, liefst oraal want dat spreidt het effect wat meer uit. En dus accepteren dat je wss niet meer gaat pitten die nacht x)

Disclaimer: Dit alles o.b.v. mijn eigen ervaringen

Dopemonster

Badass junkie
Je kunt juist beter pas xtc gebruiken op de after of op het eind van het festival, dat zal de ervaring zoveel beter maken en overdag op het festival aan de speed/coke met wat alcohol, that's the remedy to party

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik vind speed na X eigenlijk best chill. Vermindert de come down heel erg voor mij, en houd wel de energie om door te gaan. Ik zou wel accepteren dat je X op een gegeven moment uitgewerkt is, en niet proberen dat gevoel nog te zoeken want dat gaat niet meer lukken. Ook echt niet meer bijpakken, 0 effect en 2x ergere kater.

Rond het uitwerken van de X iets van 80-100mg speed pakken, liefst oraal want dat spreidt het effect wat meer uit. En dus accepteren dat je wss niet meer gaat pitten die nacht x)

Disclaimer: Dit alles o.b.v. mijn eigen ervaringen

Het voelt misschien lekker bij jou maar het is echt rete slecht advies. Het is echt vele malen belastender en slechter voor je brein en vasculaire systeem. Zei ik in dat andere topic ook al.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Je kunt juist beter pas xtc gebruiken op de after of op het eind van het festival, dat zal de ervaring zoveel beter maken en overdag op het festival aan de speed/coke met wat alcohol, that's the remedy to party
Na speed of coke overdag zal de xtc tegenvallen later.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoezo dan? Had ik nooit last van😨
Ik gebruikte altijd een klein beetje speed voor de energie om te kunnen feesten en dan tegen het einde aan ging ik pas wauzen
Ik zelf nooit gedaan maar ik hoor van anderen dat ze echt minder van de mdma voelen na speed. Is ook logisch wel. Plus dat het natuurlijk een heel slechte combi is.

Brad Pittig

Newbie
Het voelt misschien lekker bij jou maar het is echt rete slecht advies. Het is echt vele malen belastender en slechter voor je brein en vasculaire systeem. Zei ik in dat andere topic ook al.

Ik snap je punt hoor, ik vind het ook altijd lastig 'advies' te geven op dit soort vragen. De vraag is hoe je de avond kan verlengen, en dan zou dit helpen om dat doel te bereiken. Mijn advies voor een 'slimme' avond zou zijn; geniet van je X en ga daarna lekker slapen (of iig zonder drugs je avond afmaken).

Space Junior

Experimenterende gebruiker
Ligt er wat mij betreft ook helemaal aan hoe jullie after er uit ziet. Gaan jullie nog flink door, of juist meer relaxed? Bij een rustigere after vind ik het persoonlijk fijn om wat ketamine te pakken, maar niet te gek. Zou idd ook niet te vroeg beginnen als je zo'n lange zit hebt, dan kun je ook rustig zonder nog te combineren gaan slapen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan