Voor de 2de keer MDMA

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Bluster

Newbie
Hallo allemaal,👋🏼

In december 2020 heb ik voor het eerst mdma gebruikt (getest). Dit was in huiselijke sfeer (silentdisco) met een hechte vriendengroep.

Die avond/nacht had ik ongeveer tussen de 300 en 350 mg MDMA op.

Nu gaan wij dat volgende week weer doen. Ik twijfel echter om een keer XTC te proberen. De MDMA en de XTC wordt weer getest.

Ik heb een paar vragen en hoop dat mensen die kunnen beantwoorden.

-1. Met MDMA kan je natuurlijk goed doseren waardoor je lang goed blijft gaan. Is het met XTC niet zo dat je vroeg piekt en dat het de rest van de nacht dan minder is? Dat je het ‘hoogtepunt’ al snel hebt gehad zegmaar.

-2. Werkt het goed om een kwartje te nemen voor een ‘kickstart’ en vervolgens verder te gaan met MDMA?

-3. Klopt het dat er ook XTC pillen zijn zonder speed of caffeine? Mijn voorkeur gaat uit naar alleen MDMA in een pil. Geen andere drugs.

-4. Ik verwacht dat er in de pil 250mg MDMA zit. Testuitslag volgt volgende week. Als ik met een kwartje begin heb ik dus 62,5mg MDMA.

Is het dan niet hetzelfde om gewoon 62,5mg MDMA poeder te likken in 1x. Heb je dan hetzelfde effect? Als dat zo is, waarom nemen mensen dan XTC i.p.v. het pure bestandsdeel mdma.

Veel vragen maar ben nog vrij onervaren. Hopelijk iemand hier met meer kennis die dit kan beantwoorden.

Alvast bedankt!😊

Dirkjan

DF-koning
1. Met MDMA kan je natuurlijk goed doseren waardoor je lang goed blijft gaan. Is het met XTC niet zo dat je vroeg piekt en dat het de rest van de nacht dan minder is? Dat je het ‘hoogtepunt’ al snel hebt gehad zegmaar.
MDMA trekt snel en heftig je serotonine en dopamine voorraad leeg, dus je zult de effecten van de eerste pil niet meer krijgen als je blijft bijnemen.
2. Werkt het goed om een kwartje te nemen voor een ‘kickstart’ en vervolgens verder te gaan met MDMA?
Nee, niet gaan mieten met een kwartje. Dit zeg ik niet uit stoerdoenerij of om je te pushen meer te nemen integendeel, maar er is een verschil tussen veilig gebruik en té veilig gebruik waardoor je gaat onderdoseren (met als gevolg dat je de volgende keer weer veel te veel neemt). Bereken ongeveer 1,5 mg per kg lichaamsgewicht, maar iets daarboven mag ook net als iets eronder. Maak het niet té bont.
3. Klopt het dat er ook XTC pillen zijn zonder speed of caffeine? Mijn voorkeur gaat uit naar alleen MDMA in een pil. Geen andere drugs.
MDMA met speed of caffeine is pagina 1 in de fabeltjeskrant. Waarom zou een producent twee of drie aparte drugs maken en ze dan als één drug verkopen? Hij zou dan veel beter drie aparte drugs kunnen verkopen, want mo drugs is mo money. Als je wel deze dingen aantreft in je pillen moet je goed kijken of je dealer niet een rood neusje opheeft en grote flapschoenen draagt.
4. Ik verwacht dat er in de pil 250mg MDMA zit. Testuitslag volgt volgende week. Als ik met een kwartje begin heb ik dus 62,5mg MDMA. Is het dan niet hetzelfde om gewoon 62,5mg MDMA poeder te likken in 1x. Heb je dan hetzelfde effect? Als dat zo is, waarom nemen mensen dan XTC i.p.v. het pure bestandsdeel mdma.
Waarom drinken mensen nog steeds coca cola als water veel gezonder is?

MDMA is methyleendioxymethamphetamine, en je kunt het puur consumeren of in een pil. Hoe je het ook wend of keert, de drug blijft hetzelfde. Een pil is makkelijker te nemen op een festival of iets dergelijks. Verder is het exact hetzelfde.

Bluster

Newbie
MDMA trekt snel en heftig je serotonine en dopamine voorraad leeg, dus je zult de effecten van de eerste pil niet meer krijgen als je blijft bijnemen.

Nee, niet gaan mieten met een kwartje. Dit zeg ik niet uit stoerdoenerij of om je te pushen meer te nemen integendeel, maar er is een verschil tussen veilig gebruik en té veilig gebruik waardoor je gaat onderdoseren (met als gevolg dat je de volgende keer weer veel te veel neemt). Bereken ongeveer 1,5 mg per kg lichaamsgewicht, maar iets daarboven mag ook net als iets eronder. Maak het niet té bont.

MDMA met speed of caffeine is pagina 1 in de fabeltjeskrant. Waarom zou een producent twee of drie aparte drugs maken en ze dan als één drug verkopen? Hij zou dan veel beter drie aparte drugs kunnen verkopen, want mo drugs is mo money. Als je wel deze dingen aantreft in je pillen moet je goed kijken of je dealer niet een rood neusje opheeft en grote flapschoenen draagt.

Waarom drinken mensen nog steeds coca cola als water veel gezonder is?

MDMA is methyleendioxymethamphetamine, en je kunt het puur consumeren of in een pil. Hoe je het ook wend of keert, de drug blijft hetzelfde. Een pil is makkelijker te nemen op een festival of iets dergelijks. Verder is het exact hetzelfde.
Super! Hier heb ik wat aan. Bedankt💪🏼

Nickje

Belezen gebruiker
Super! Hier heb ik wat aan. Bedankt💪🏼
In principe zijn MDMA en XTC hetzelfde, XTC is meer de straatnaam maar een goede XTC pil zou alleen MDMA moeten bevatten. Andersom kan als zuiver verkocht MDMA poeder net zo goed verontreinigingen bevatten. Laten testen is daaromaltijd een goed idee, ook omdat veel pillen tegenwoordig bizar sterk zijn. Maar je moet XTC / MDMA dus als een en hetzelfde behandelen en ermee omgaan, ook qua dosering. 1,5 mg per kg lichamsgewicht is i.d.d. een goede richtlijn, ietsje meer kan een keer best. Maar bijpakken gedurende de nacht is niet verstandig (minder effectief en grotere kater) en 2 a 3 maanden pauze tussen gebruik is ook een goed advies, zodat je serotonine huishouding weer een beetje op orde kan komen.

2C-Baasje

Newbie
Ik gebruik persoonlijk liever XTC in plaats van pure MDMA omdat een pilletje veel makkelijker weg te krijgen is dan van dat smerige chemische poeder

Dopemonster

Badass junkie
Het geheim van de perfecte mdma/xtc trip is in 1x de juiste dosering nemen en niet meer bijnemen😁 De trip duurt misschien wat korter maar de uurtjes voelen goddelijk aan.... En wanneer het uitgewerkt is vind ik het dan heerlijk om in me naspace lekker te blowen (waar ik jammergenoeg weer mee gestopt ben)

Het geheim van de perfecte mdma/xtc trip is in 1x de juiste dosering nemen en niet meer bijnemen😁 De trip duurt misschien wat korter maar de uurtjes voelen goddelijk aan.... En wanneer het uitgewerkt is vind ik het dan heerlijk om in me naspace lekker te blowen (waar ik jammergenoeg weer mee gestopt ben)
Wat zie jij dan als een juiste dosering? Ben benieuwd naar mensen hun voorkeur hierin! :)

Het ligt er aan of je mdma kristal in brok vorm of in poeder vorm hebt genomen in poedervorm willen ze het nog wel eens vermengen om meer geld te verdienen ik brok vorm moet het een goede champagne kleur hebben en moet je het afwegen ik zou zelf 0,35 afwegen vermalen in een vloeitje doen en dan door slikken . Pillen kunnen bijv wel 200/300 gram zijn maar de samenstelling weet je nooit precies dus je weet niet wat je echt neemt . Dus als je het al doet neem pure mdma kristal alleen in brok vorm niet in poeder vorm en weeg het af in een vloeitje en drink er water bij het ontrekt ook vocht . En als je het hebt gedaan wacht weer even 2/ 3 weken dat je lichaam weer herstelt anders zul je zien dat het effect veel minder is en je dus bij zult willen nemen voor meer vragen mag je me altijd berichten ps zie prijzen hier van * modknip * per gram pure m bij de goede en eerlijke dealer heb je gewoon kwaliteit pure m in brok vorm voor * modknip * en pillen 300 mg voor * modknip *

Laatst bewerkt door een moderator:

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter

Ben je gek. 350mg 😱.

champagne kleur

Kleur doet er niet toe. Wit, champagnekleur, eigeel, appelblauwzeegroen,... kan allemaal 84% puur testen.

alleen in brok vorm

Dat kan ook versneden zijn of bv een andere substantie zoals een vage RC.
Enkel testen in een testcentrum kan zekerheid bieden ivm. propere mdma of pillen.

En als je het hebt gedaan wacht weer even 2/ 3 maanden dat je lichaam weer herstelt anders zul je zien dat het effect veel minder is en je dus bij zult willen nemen voor meer vragen mag je me altijd berichten

Na 2 a 3 weken mdma is niet aan te raden.

ps zie prijzen hier van 25/30 per gram pure m bij de goede en eerlijke dealer heb je gewoon kwaliteit pure m in brok vorm voor 15 euro en pillen 300 mg voor 7

Prijzen noemen is verboden.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Het ligt er aan of je mdma kristal in brok vorm of in poeder vorm hebt genomen in poedervorm willen ze het nog wel eens vermengen om meer geld te verdienen ik brok vorm moet het een goede champagne kleur hebben en moet je het afwegen ik zou zelf 0,35 afwegen vermalen in een vloeitje doen en dan door slikken . Pillen kunnen bijv wel 200/300 gram zijn maar de samenstelling weet je nooit precies dus je weet niet wat je echt neemt . Dus als je het al doet neem pure mdma kristal alleen in brok vorm niet in poeder vorm en weeg het af in een vloeitje en drink er water bij het ontrekt ook vocht . En als je het hebt gedaan wacht weer even 2/ 3 weken dat je lichaam weer herstelt anders zul je zien dat het effect veel minder is en je dus bij zult willen nemen voor meer vragen mag je me altijd berichten ps zie prijzen hier van * modknip * per gram pure m bij de goede en eerlijke dealer heb je gewoon kwaliteit pure m in brok vorm voor * modknip * en pillen 300 mg voor * modknip *

Prijzen noemen is niet toegestaan, zie de forumregels.

Daarbij vind ik het erg verdacht dat je zo graag wil dat mensen je PB’en, verkapte poging tot dealen? Besef dat dat ook via PB niet is toegestaan en direct leidt tot een permanente ban als we het zien. Zie dit dus als een waarschuwing.

Karinnie

Newbie
Hi curious.
ja! Heel veel. Ik zeg niet doen zoveel. Xtc is fantastisch en ik zeg je..geniet van de eerste keer want zo mooi en verwonderd en euforisch wordt t niet gauw meer.
ik ben bijna jaloers op je dat jij dit gaat ervaren. Maar zorg dan ook dat t leuk is en blijft.
de setting miet goed voelen, ben je met vrienden? Ben je op een leuk feest? Voelt alles goed en vertrouwd? Dan gaat het een onvergetelijke ervaring worden.
doe gewoon een halfje en pak evt na twee uur een kwart bij.
en geniet! Praat met mensen, knuffel en gooi je hart open! Je zal mensen daarna in een ander licht zien en ik zweer je dat je je openheid ook daarna zal behouden. Ik persoonlijk ben er een opener mens van geworden

SneeuwStorm

Bewuste gebruiker
Hi curious.
ja! Heel veel. Ik zeg niet doen zoveel. Xtc is fantastisch en ik zeg je..geniet van de eerste keer want zo mooi en verwonderd en euforisch wordt t niet gauw meer.
ik ben bijna jaloers op je dat jij dit gaat ervaren. Maar zorg dan ook dat t leuk is en blijft.
de setting miet goed voelen, ben je met vrienden? Ben je op een leuk feest? Voelt alles goed en vertrouwd? Dan gaat het een onvergetelijke ervaring worden.
doe gewoon een halfje en pak evt na twee uur een kwart bij.
en geniet! Praat met mensen, knuffel en gooi je hart open! Je zal mensen daarna in een ander licht zien en ik zweer je dat je je openheid ook daarna zal behouden. Ik persoonlijk ben er een opener mens van geworden
Betreft oud topic, TO is niet meer online geweest en Curious hoef je niet veel wijs meer te maken op drugsgebieden. Neemt niet weg dat jouw tips prima zijn.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Vond een interessante vraag wat bij de maximale 84% hoort.

Bekijk bijlage 34659
Bron:

Deze mad scientist uit El Paso heeft de essentie een beetje gemist. Klopt wat hij zegt maar in NL wordt de uitslag altijd in base gegeven, dus pure MDMA moleculen. MDMA komt vaak voor als HCL zout waarvan de HCL moleculen altijd 16% van het gewicht moeten uitmaken met onzuiverheden daargelaten. Zelfde verhaal als dat speed maar 73% zuiver kan zijn.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Deze mad scientist uit El Paso heeft de essentie een beetje gemist. Klopt wat hij zegt maar in NL wordt de uitslag altijd in base gegeven, dus pure MDMA moleculen. MDMA komt vaak voor als HCL zout waarvan de HCL moleculen altijd 16% van het gewicht moeten uitmaken met onzuiverheden daargelaten. Zelfde verhaal als dat speed maar 73% zuiver kan zijn.
In theorie klopt het nog altijd 😜

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan