Voor de eerste keer Magic truffels

Mtruffels

Newbie
Hallo allemaal.

Ik heb een paar vragen, mijn beste vriend heeft truffels gehaald om vanavond te proberen, het wordt de eerste keer voor mij en hij heeft het 1 x gehad, hij heeft toen wel een hele kleine dosis gehad.

Info
ik ben een man
Ik ben 20 jaar (net een week 20)
Ik weeg ongeveer 70 Kilo
ik ben 1.90M

Situatie
We gaan bij hem thuis zitten waar niemand anders thuis is, het is mijn beste vriend dus ik vertrouw hem goed en het is een goede omgeving.
we zorgen dat we drinken en eten bij de hand hebben en ik ga er met een redelijk lege maag naartoe (ongeveer 4 uur van tevoren gestopt met eten).
Ik heb ervaring met wiet en alcohol, geen andere drugs.

De vragen
De grootste vraag die ik heb is, maakt het uit of ik een beetje moe ben? ik heb gister namelijk alcohol gehad en ik ben vandaag daarom niet heel erg fit.

Wat kan ik verwachten? we hebben allebei een bakje van 15g van de mildste truffels die er zijn.

Hoe groot is de kans op een bad trip als ik moe ben?

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hallo en welkom op het forum!

Goed dat je je nog even voor probeert te bereiden door actief je in te lezen/vragen.
Ik neem aan dat jullie ze al hebben geconsumeerd. Truffels en paddo's kunnen beide een sedatieve werking hebben dus het kan zijn dat je niet enorm actief bent omdat je sowieso al wat moe bent. Probeer vooral mee te gaan en je niet te focussen op bad gaan en als het in je op komt laat je alles gewoon even lekker gebeuren, beter gezegd "go with the flow".
Fijne muziek luisteren is chil, zelf vind ik tekenen ook erg leuk op psychedelica en gewoon van de omgeving genieten. Dingen bekijken, filosoferen. Een hele andere manier om de trip te ervaren is om gewoon even je ogen dicht te doen en daar op een langere tijd op te focussen. Dan zal je zien dat je erg complexe en interessante scenario's kan zien.

Aanrader is wel om gewoon even lekker thuis binnen te blijven aangezien het soms wel moeilijk handelen kan zijn in openbare gelegenheden voor de eerste keer. Veel plezier en trip ze !

Mtruffels

Newbie
We hebben ze inderdaad net ingenomen, heb nu buikpijn. Ik heb gelezen dat dat normaal is. Verder vind ik het licht van de telefoon in m'n gezicht erg fijn.

Bedankt voor je reactie. Ik zal morgen een verslagje schrijven

Bovenaan