Voorbereiding Kratom

Lycergic

Belezen gebruiker
Binnen een paar dagen zou ik eindelijk mijn kratom moeten hebben ( besteld van Azarius ) . Tips ? Dingen waar ik rekening mee moet houden ? Do's & Don'ts ? Ach ja , ik denk maar zo , hoe geinformeerder ik ben , hoe minder snel iets kan misgaan :) Kan er eigenlijk veel misgaan met kratom ?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Niet te veel doen omdat je er dan redelijk misselijk van word, dat is het enige wat ik weet. Laat weten hoe het was! Ik ben benieuwd :)

MindTraveler

Belezen gebruiker
TIP: volgende keer dat je dit soort dingen via internet aankoopt zou ik wat je nu doet, doen vooraleer je bestelt.
Zékèr als het gaat om dit soort geldklopperij...

The smartshop-business is getting rich off people chasing a legal hight that doesn't exist zeg ik dan. ik zeg niet dat ik totaal tegen alle smartshop-producten ben want ben zelf al een paar keer goed gegaan van natuurlijke producten van bijvoorbeeld azarius, maar je moet een beetje the real deal van de geldklopperij onderschijden. je zult wel wat voelen als je alles goed doet, maar als je achteraf bekijkt zul je zien dat je met dat geld veel beter, veel meer en veel langer bent gegaan.
ps: kratom is evenzeer een opiaat dan cocaine er eentje is

Lycergic

Belezen gebruiker
je sais , maar ik moest snel beslissen aangezien een maat van me ging bestellen, En die kratom zag er leuk uit dus ja ... Heb geluk & pech gehad met azarius , dus finger-crossed :)

Um

Belezen gebruiker
ik heb het eergisteren ook voor eerst geprobeerd

heb zo'n grote brok extract op pannetje op vuur gezet, ervoor gezorgd dat het niet kookte, maar wel totaal oploste, dan ietwat laten afkoelen en op vijf minuten heel die zooi naar binnen gekapt (echt vies)...half uur later lag ik totaal lam op de zetel, kon zelfs geen energie vinden om naar bed te wandelen, verdovende werking is dus zeker sterk aanwezig als je zeker GENOEG neemt op de goede manier

vanavond nog eens doen en dan wellicht nooit meer, zo beoiend is het niet, maar wel leuk om eens geprobeerd te hebben, maar als je geen geld over hebt, zou ik toch geld spenderen eerst aan andere drugs

Lycergic

Belezen gebruiker
Ik heb het net aangekrege ^^ , wat een harde brok seg ... Ik heb geen geld over maar ik ben gewoon alles eens aan het afgaan :tongueout:

speeseend

Wijs gebruiker
kick

Lycergic zei:
Ik heb geen geld over maar ik ben gewoon alles eens aan het afgaan :tongueout:

Als je toch alles afgaat, neem dan gelijk een Afghaanse... ehhh... Iraanse opiumbal :wink:. Of Hero, dat werkt zeker.

Op die manier hoef je geen geld te verkwisten met spul dat het uiteindelijk nét niet is!

Maar om nu in één stap aan de Hero te zitten, dat is natuurlijk eng! Beter een beetje rustig beginnen met wat minder heftige drugs.

Ik hoop voor je dat je er voldoende ''kick'' uit kan halen. Dan hoef je niet alles eens af te gaan. Want daar komt meestal ellende van. Schrijf je er
nog een stukje over, hoe je het hebt gehad? Veel plezier,

De Eend

Bovenaan