voorgedraaide joints kopen Utrecht

Melanie1

Belezen gebruiker
Ik vraag toch niet om iets illegaals (je mag niet naar 'verkooppunten' vragen maar joints zijn legaal..)
waar kan je die het beste kopen? liefst in utrecht stad..
en hoe duur zal het dan waarschijnlijk zijn?
THANK YOUU

L

Lid 6909

Gast
Ik zou ze halen bij Coffeeshop Omgekeerd, bij de Dom rechtdoor lopen, kosten zo'n 3 euro neem ik aan!

TrippyShit

Badass junkie
Coffeeshop omgekeerd? bedoel je niet Andersom? en waar je ze het beste kan halen. Ja.. Maakt niet zoveel uit denk k allemaal rond de zelfde prijs denk ik, haal zelf nooit voorgedraaide. Heb van iemand gehoord dat ze bij de koffiedik wel goede hadden. Dat is vlak bij de hardebollenstraat in de buurt, bij magic mind (de smartshop).

Ewie

Belezen gebruiker
Meestal kost een voorgedraaide zo'n 2,50, een pure 5,00. Enkele shops hier in de buurt vragen zelfs 2,80 voor een voorgedraaide.

Vaak kan je ook kiezen uit hasj of wiet, dat het beter is om losse wiet te komen moet wel bekend zijn :grin:

acidboy

Badass junkie
gNuxx zei:
Ik zou ze halen bij Coffeeshop Omgekeerd, bij de Dom rechtdoor lopen, kosten zo'n 3 euro neem ik aan!

Je bedoelt idd Andersom, en dat is een kutshop, dus beter haal je het niet daar.

Ik zou Shabab aanraden, die zit op de vleutenseweg, 5 minuten lopen vanaf het jaarbeursplein.
Of misschien een koffiedik ofzo..
Misschien heeft de headshop op de oudegracht ook wel goede voorgedraaide jointjes, zou t niet weten eigenlijk, haal altijd gewoon wiet, die overigens wel altijd goed is daar.

Melanie1

Belezen gebruiker
acidboy zei:
gNuxx zei:

Je bedoelt idd Andersom, en dat is een kutshop, dus beter haal je het niet daar.

Ik zou Shabab aanraden, die zit op de vleutenseweg, 5 minuten lopen vanaf het jaarbeursplein.
Of misschien een koffiedik ofzo..
Misschien heeft de headshop op de oudegracht ook wel goede voorgedraaide jointjes, zou t niet weten eigenlijk, haal altijd gewoon wiet, die overigens wel altijd goed is daar.

ik ga tijdens tussenuren altijd naar shabab! dat is ongeveer 7 minuutjes van school vandaan :grin:

Dankjewel iedereen! :grin:

L

Lid 6909

Gast
haha ik bedoelde inderdaad Andersom, maar ik dat was de enigste shop die ik ken in Utrecht, kom uit Grunnnn :grin:

Bordeaux verkoopt ze voor 2,50 per stuk

Headshop(20:sunglasses: verkoopt ze ook voor 2,50 en bij 5 jointjes krijg je er 1 gratis dus koop er 5 en je krijgt er 6, koop er 6 en je krijgt er 7 enz. En ze zijn goed te roken.

Shabab ja op zich goede shop als je je weed zo gaat kopen maar voorgedraaide zou ik daar niet kopen. Heb er 10 jaar van me leven doorgebracht ook vaak voor en na sluitingstijd en geloof me die voorgedraaide wil je niet hebben.

Koffiedik heeft ook altijd wel lekkere voorgedraaide maar ben daar al een tijd niet geweest maar ja wie weet.

Ja en vroeger Sarasani he daar kon je het beste kopen maar helaas R.I.P Sara!

TrippyShit

Badass junkie
nancy04021984 zei:
acidboy zei:
nancy04021984 zei:
Ja en vroeger Sarasani he daar kon je het beste kopen maar helaas R.I.P Sara!

En de No Name. Maar Sarasani was toch wel echt een van de betere coffeeshops..

Ja ok No Name was ook altijd wel goed maar Sarasani was de beste.

De Sarasani was idd echt super. Zoveel verschillende soorten hasj&wiet en er kwamen ook onderhand elke week nieuwe bij :P de No Name, was dat die coffeeshop met al die hele apparte soorten wiet?? Wel is over gehoord, nooit geweest toen blowde ik nog niet.

Sander...

Newbie
Ik zou graag willen weten waar ik in Heerenveen voorgedraaide joints kan kopen ZONDER dat ze controlere op leeftijd:P

aapje31

Experimenterende gebruiker
bij de Zanzi.
Zit een stukje verder op de vleutenseweg. Lekkere jointjes waar je goed stoned van wordt :mrgreen: :stoned:

Melanie1

Belezen gebruiker
aapje31 zei:
bij de Zanzi.
Zit een stukje verder op de vleutenseweg. Lekkere jointjes waar je goed stoned van wordt :mrgreen: :stoned:

ahh dat is handig
gezien ik bij zanzi altijd kan halen
lang leve meisje zijn

Bovenaan