Voorgedraaide joints

Manu76

Wijs gebruiker
Ja, ik was er wel een voorstander van. Kon ik er eentje kopen en zodra het op was, was het op.
Ik moet erbij vermelden, dat ik dit deed in de tijden dat ik met Nederlandse guldens kon betalen.
Daarna ging ik meer blowen en begon ik met af en toe een grammetje....

Kordie

Bewuste gebruiker
En de mensen die een voorgedraaide halen, die vragen dan:
"doe me 10 voorgedraaide joints?"

Wat kost een voorgedraaide gemiddeld trouwens?
Denk dat een zakkie goedkoper is.
Maar goed, ook hier problemen met draaikunsten na handletsel

N3K0

Badass junkie

Hoe duur verschilt per shop en per jonko.
Over prijzen mogen we hier niet praten. Je kan gewoon zelf naar je plaatselijke shop gaan en daar een kijkje nemen naar de prijzen.
Ook hebben sommige shops hun menu op internet staan. Zoek maar een shop op MAPS en kijk bij de foto`s

En draaien kun je leren. Zo moeilijk is het niet. Oeps sorry je bericht niet hellemaal goed gelezen.

Als je handletsel hebt zou je als je perse je joints zelf wil maken voor gedraaide cone`s kopen.

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker

Over het algemeen duurder maar prijzen noemen mag niet hier, Ik haal soms wel eens 1tje als ik 5 gram haal en weer door moet zodat ik onderweg toch 1 kon roken maar rookte toch minder lekker als een zelf gedraaide.

• Like
Waarderingen: N3K0

Kordie

Bewuste gebruiker
Als je handletsel hebt zou je als je perse je joints zelf wil maken voor gedraaide cone`s kopen.

Die zag ik inderdaad op internet. Maar hoe vul je deze?
Lijkt me dat je daar erg moeilijk de wiet en tabak in krijgt?

N3K0

Badass junkie
Die zag ik inderdaad op internet. Maar hoe vul je deze?
Lijkt me dat je daar erg moeilijk de wiet en tabak in krijgt?
Redelijk makkelijk. Ik zou zeggen koop er 1 ofzo (smartshop heeft ze waarschijnlijk ook) en kloot gewoon een beetje aan. (je kan gewoon alles in je grinder gooie en dan daarna alles op een papiertje (met een vouwtje erin) en dan kun je het er beetje bij beetje ingieten. Beetje ligtjes aandrukken en klaar. )

Dadelijk ga je nog vragen hoe je ze moet oproken :lolol:

Ik vraag me wel een beetje af wat je leeftijd is. Care to share?

Kordie

Bewuste gebruiker
Redelijk makkelijk. Ik zou zeggen koop er 1 ofzo (smartshop heeft ze waarschijnlijk ook) en kloot gewoon een beetje aan. (je kan gewoon alles in je grinder gooie en dan daarna alles op een papiertje (met een vouwtje erin) en dan kun je het er beetje bij beetje ingieten. Beetje ligtjes aandrukken en klaar. )

Dadelijk ga je nog vragen hoe je ze moet oproken :lolol:

Ik vraag me wel een beetje af wat je leeftijd is. Care to share?

Leeftijd is 40 :wink:
Heb vroeger ook veel geblowd. Wiet vooral toen. Maar toen kon ik nog gewoon draaien. Vloeitje uitleggen, netjes verdelen, tipje in en klaar.

Door handletsel kan ik dat nu niet meer. En juist omdat ik weet hoe ik het 20 jaar geleden neer legde op die vloei, vroeg ik me af hoe je het dan netjes in die voorgedraaide koker krijgt. Ik krijg daar beeld bij dat je dan 1 gedeelte veel shag hebt en 1 gedeelte veel wiet bv

Manu76

Wijs gebruiker
Je mag geen prijzen noemen, al begrijp ik dat je de regels niet goed hebt doorgenomen.
Ben je verslaafd aan nicotine, of waarom zou je tabak bij de wiet doen?
Als je serieus medisch je wiet wilt gebruiken kun je je ook inlezen in vapen. Dan gebruik je minder wiet en minder zwaar voor je longen.

Maar wiet kan een dure hobby zijn ja.

• Like
Waarderingen: N3K0

Kordie

Bewuste gebruiker
Er is al gezegd dat prijzen noemen hier niet mag, dus waarom doe je dit toch?
Haal de prijs ff weg.

Weggehaald. Niet bij stil gestaan. Dankjewel.
Forumregels nog eens een keer doorgenomen.

Ben je verslaafd aan nicotine, of waarom zou je tabak bij de wiet doen?

Nee, ik wil het eigenlijk juist zonder tabak doen.
Dan kom je denk ik al gauw uit bij een puurpijpje. Hoeft denk ik ook niet verkeerd te zijn?
Wil het idd meer medisch gebruiken dan bv iedere avond recreatief. Meer kijken wat het doet tegen pijn.

Manu76

Wijs gebruiker
Dan kun je misschien ook denken aan CBD olie. Paar druppeltjes en desnods wat meer. Pure wiet joint hoef je niet in 1 dag weg te blowen natuurlijk maar pijpje of bong is ook een optie.
Ik warm wiet op in Vaper en wordt er iets minder stoned van vergeleken met blowen, maar verbruik maar de helft.

Kordie

Bewuste gebruiker
Dan kun je misschien ook denken aan CBD olie. Paar druppeltjes en desnods wat meer. Pure wiet joint hoef je niet in 1 dag weg te blowen natuurlijk maar pijpje of bong is ook een optie.
Ik warm wiet op in Vaper en wordt er iets minder stoned van vergeleken met blowen, maar verbruik maar de helft.

Wat ik lees is dat je met CBD olie niet in een ontspannende fase komt, of klopt dat niet?
Dat zoek ik nl ook. Maar ik hoef niet te gaan halluniceren, lachkick, vreetkick etc.

Die pijpjes zijn opzich wel een goeie denk ik.
Een kind kan de was doen principe.
Beetje wiet/hasj erin en de aansteker er aan houden :)

Manu76

Wijs gebruiker
CBD kan pijn weghalen en stress op de borstkas als het ware. Kan genoeg zijn voor mensen om tot rust te komen. Maar als je je negatief voelt en je wilt een snelle positieve kijk op alles, denk ik dat je graag de effecten van de THC erbij hebt.

Less is more. Als je met 1 gram een maand vooruit zou kunnen wordt je per trekje veel relaxer dan wanneer de 2 gram per dag zou consumeren.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Koop jij wel eens voorgedraaide joints in de coffeeshop? Of is dit echt geld voorspilling?
Vaak vies met teveel tabak of te lomp dik want ja dus vaak veel tabak en dan de prijs tjah tegenwoordig betaal je sowieso veel te veel voor wiet in de shop tegenwoordig. *Modknip* per gr is normaal... wtf koekoek!

Laatst bewerkt door een moderator:

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Vind het wel een beetje raar dat we het niet over coffeeshops mogen hebben. Dat we hier geen dealers bespreken lijkt me logisch, maar een coffeeshop is aan de voorkant toch gewoon een winkel?

Misschien het subforum naar "wiet/hasj" vernoemen gezien we het ook niet over coffeeshops mogen hebben :tongueout:

Casrus

Badass junkie
Koop jij wel eens voorgedraaide joints in de coffeeshop? Of is dit echt geld voorspilling?

Nee. Ja.

Ik koop ze af en toe wel eens, puur bij gebrek aan draaikunsten, ben er best happy mee moet ik zeggen.

Mijn draaikunsten beperken zich tot na drie keer draaien en twee verscheurde vloetjes een bosje bloemen. Maar dat vind ik nóg beter dan de voorgedraaide joints.

Nee. Laatst nog gedaan een pure joint met "Gelato" viel erg tegen, de tip was ook net zo groot als de joint zelf.

Dat ook ja.

Ja, ik was er wel een voorstander van. Kon ik er eentje kopen en zodra het op was, was het op.
Ik moet erbij vermelden, dat ik dit deed in de tijden dat ik met Nederlandse guldens kon betalen.
Daarna ging ik meer blowen en begon ik met af en toe een grammetje....

Zelf rollen is leuker. Maar ik ben nooit verslaafd geworden, dus het is nooit een automatisme geworden.

Verspilling en je weet niet wat en hoeveel ze er in stoppen .

Dit.