1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

voorstellen + hoeveel xtc is normaal

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door xtclover, 7 feb 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. xtclover

xtclover Newbie

ik zal me even voorstellen voordat ik gelijk zo direct ben haha.
    ik ben 20 jaar en gebruik nu ca. 1 jaar xtc , verder 1 maal paddos (zieke ervaring, maar ook maar voor 1x leuk), en lsd (research chemical variant, maar te weinig dus merkte het niet zo goed) gebruikt, maar voornamelijk alcohol in het weekend .

ik vroeg mij af of de hoeveelheid van 3 a 4 pillen (van ca. 8 a 10 uur) , mijn dealer zegt dat ze 180mg bevatten maar heb ze verder nooit laten testen

2. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Deze zin betekent niets.

Speculeren over soort/hoeveelheid drugs mag hier niet.

Waarom laat je je shit niet gewoon testen?

MDMA duurt maar zo'n vier, vijf uur.

"ik zal me even voorstellen voordat ik gelijk zo direct ben haha"
    *stelt zich niet voor*

3. xtclover

xtclover Newbie

sorry hoor, voorstellen op een drugs forum lijkt mij laten weten wat je hebt gebruikt ;

van 8 a 10 uur bedoelde ik het feest mee

maar over mezelf, werkt 40 uur per week in de sales, hou van lekkere technofeestjes, heb in een lang verleden gewerkt als dj en in een kort verleden als lj en verder weet ik niet zo goed wat ik moet vertellen.

ik had het de eerste keer zeker moeten testen maar ik gebruik daarna elke keer precies hetzelfde dus buiten de exacte mg weten heb ik er verder niet veel baat bij :wink:

Fenrir vindt dit leuk.
  4. Ontdekkingsreiziger

Ontdekkingsreiziger Experimenterende gebruiker

Een normale dosis is 1mg per kg lichaamsgewicht, een hoge dosis is 1,5-2 mg per kg lichaamsgewicht. Als je hoger gaat, dan zal xtc in het vervolg waarschijnlijk nooit meer zo leuk zijn als de afgelopen keren.

Fenrir en StimsalaBanne vinden dit leuk.
  5. xtclover

xtclover Newbie

ik ben 1.82 en weeg ca. 85kg, ik ben nog nooit in een bad trip beland, wel dat ik lichtelijk begon te hallucineren , dus dan weet je gelijk dat je op het randje zit. maar aan de andere kant als ik minder gebruik voel ik vrij weinig, daarnaast duurt het bij mij vrij lang voordat ik het voel ,kan soms wel tot drie kwartier duren voordat ik het begin te voelen en 1,5 uur voordat ik er echt goed in zit

6. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Dit is een normale inwerktijd hoor voor xtc/mdma. Als je weinig of niks hebt gegeten kan het sneller dan 3 kwartier en als je pas of veel hebt gegeten kan het wel 1,5 uur duren tot je überhaupt iets voelt.
    Het geeft toch niet als het eventjes duurt? Het hele feest 8 a 10 uur lang volledig in the echte xtc flow is sowieso onmogelijk. Het werk maar 3 tot 5 uren. Bijnemen kan wel maar zal je wat meer energie geven en als je geluk hebt ook nog eventjes het xtc gevoel. Ook kun je meer waarschijnlijk meer negatieve bijwerkingen krijgen. Een keer bijnemen werkt meestal nog wel, al ligt dat ook aan je frequentie van gebruik de afgelopen tijd en de pauzes er tussen. Een tweede keer bijnemen zal je geen mdma gevoel meer geven. Wel meer energie.
    Ik red het wel op xtc en dat kan jij ook maar dan zul je je anders in moeten stellen. Als jij je er op instelt om 8 a 10 uur keihard te gaan dan zul je teleurgesteld zijn. Als je de eerste 1 a 2 uurtjes niks neemt (dus later begint met xtc) en je het niet erg vind de laatste 1 a 2 uurtjes minder hard te gaan dan red je het met 1x bijnemen en is t leuk. Ook is je kater minder als je minder bijneemt en je dosering lager houd.

Laatst bewerkt: 8 feb 2018
  7. xtclover

xtclover Newbie

nee hoor, heb alleen het gevoel dat ik er goed tegen kan, maar dat heb ik ook met alchohol, wiet kan ik echter dan weer vrij slecht tegen.

8. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Sorry had bericht nog uitgebreid hierboven.

9. xtclover

xtclover Newbie

haha yes, niet in red het ook , ik deel het meestal op in 6x halfje per ander half uur en dat werkt voor mij prima, had alleen toen ik dat laatst tegen andere vrienden vertel dat ze het heel veel vonden daarom vraag ik het hier. allen aangezien ik de sterkte niet precies weet is het natuurlijk appels met peren vergelijken . het rare is dat als ik x doe dat ik voordat het is ingewerkt zeer veel moet poepen (na ca een half uur) en dat ik dan mijn volledig avondeten er weer uit werk . maar ik eet altijd goed, drink goed en bereid me mentaal goed van te voren. overigens afgezien van de 1e keer heb ik nooit echt een kater, hooguit een klein dipje

10. stomme eend

stomme eend Bewuste gebruiker

Heb je dan ook het idee dat elke keer dat je een halfje bij neemt, je werkelijk nog een verschil merkt met voordat je dat halfje genomen hebt?

En verder valt er idd geen zinnig woord te zeggen over of het veel is of niet als je de boel niet hebt getest. Er zijn pillen met 50 mg en met 300 mg en alles ertussen in. 4 pillen van 300 is ziek om te nemen op een avondje, vier van 50 nog best te doen. Dus tja, wat wil je horen?

En over inwerktijd: denk idd dat dat vrij gemiddeld is. Daarbij heb je idd mensen waarbij het sneller gaat dan bij anderen. Ik feest meestal met een vast groepje en het zijn altijd dezelfde die als eerste met een big smiley rondlopen en ook altijd dezelfde die als eerste weer landen ( en ik ben helaas altijd de laatste die erin zit en de eerste die er weer uit komt).

De Dunne vindt dit leuk.
  11. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

@xtclover Welkom op het forum. :upsidedown:

Over je gewicht: Met een gewicht van 85kg wordt er geadviseerd niet boven 127,5mg werkzame stof mdma te gaan. Dit is een richtlijn, daar kan je wat van afwijken. Je zegt echter dat je tussen de 540mg en 720mg zit. Dat is natuurlijk veel te veel en daar zou ik mee kappen als je ook in de toekomst nog veel plezier aan mdma wilt beleven. Op deze manier zit de kans er dik in dat je het goedje en de magische werking ervan voor jezelf verpest.

Over bad trips: Een bad trip op mdma krijgen is mogelijk, maar het is over het algemeen niet zo dat je een ziekelijke, enge ervaring kunt verwachten op een te grote hoeveelheid mdma, zoals dat met psychedelica en dissociatieven veel vaker het geval is.

Over hallucinaties: mdma is een upper, geen tripmiddel. Hallucinaties krijg je alleen als je veel te hoog doseert. Dat je daar ervaring mee hebt betekent dus dat je niet op het randje zit, maar er al overheen bent.

Over de inwerkingsduur: drie kwartier tussen gebruik en effecten is niet absurd lang, dus in die zin ben je niet bijzonder. Na anderhalve uur op het level zitten waar je op wilt zitten is ook niet uitzonderlijk laat.

Over je pillen: je kunt natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat je extreem goed tegen mdma kan als je niet weet hoe zwaar de pillen zijn. Dat een dealer een getal op je afslingert zegt niet zoveel. Ik denk wel dat er een redelijke dosering in zit, aangezien je aangeeft dat je hallucinaties hebt gehad bij gebruik. Dit geeft dan echter weer aan dat je helemaal niet zo goed tegen het spul kan als je beweert. Verliefde, warme gevoelens, praterigheid, genegenheid naar anderen e.d. zijn de ware mdma effecten. Het kneiterstrak staan, keihard beuken en hallucineren heeft meer te maken met een te zware dosering en is niet echt waar de drug originially voor bedoeld was.

Fenrir, De Dunne en acht.zes vinden dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - voorstellen hoeveel xtc
  1. Green
    Reacties:
    42
    Weergaven:
    3.931
  2. Dido
    Reacties: