1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraag bier en speed

Discussie in 'Speed' gestart door Gabbertje, 16 nov 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker

Goedeavond,

Er zit binnekort weer een feestje aan te komen. En nu zat ik te denken om wat biertjes te combineren met een paar puntjes speed.

Nu twijfel ik of dit wel een slimme combinatie is. Nu is dus mijn vraag of ik dit veilig kan gaan doen en wat een beetje het maximum aan bier ik als ik combineert met speed.

Ik ben me de laatste tijd gaan beseffen dat ik beter voor me lichaam moet gaan zorgen. Drugs kan prima afentoe maar wil het graag met zo min mogelijk schade doen. :tongueout:

-HardcoreGabber

2. Sprokkie

Sprokkie Bewuste gebruiker

Mmmh, speed en drank.
    Geen verkeerde combi maar vind het niet altijd heel veel toevoegen aan elkaar..
    Het is natuurlijk altijd gevaarlijk omdat je en van Speed en van Alchohol je lichaam uitput en uitdroogt.
    Veillig? Zal wel goed gaan tot een biertje of 20 (30 is ook wel haalbaar maar heel slecht advies) ? Is het gezond nee natuurlijk niet.
    Dus probeer het drinken een beetje in te houden en geniet iets meer van de speed...
    En probeer je ergens nog te hydrateren , maar let daarmee op omdat je ook natuurlijk al bier drinkt en daardoor je lichaam nog meer vocht moet verwerken.
    Een biertje of 10-15 max zou ik geven als veilig advies..

3. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Haha wat? Na >20 bier lig ik met een alcoholvergiftiging op intensive care denk ik, ongeacht speed wel of niet.

Ik zou het gewoon niet doen, tenzij je je echt aan een paar biertjes houdt, lees 2, 3. 't Is een linke combi, inderdaad risico op uitdroging en ik denk dat het heel erg makkelijk is om over te doseren met alcohol, omdat je je door speed wrs. een stuk nuchterder zal voelen dan normaal.

lysergic bink vindt dit leuk.
  4. Sprokkie

Sprokkie Bewuste gebruiker

Hahaha , oke zal wel wat meer over mij zeggen :innocent:

lysergic bink vindt dit leuk.
  5. smaak

smaak Newbie

Ik dronk vroeger 0.7 vodka voor een feestje en gooide ongedosserde bommetjes naar binnen. Paar gram i guess. Ging altijd prima. Lekker nuchter.

Laden...