Vraag Dringend, over Opium Roken!

Ben student in Gent zonder internet,

Ben zojuist aan Opium geraakt en heb op mijn kamer deze Bong liggen.

Als ik nu van m'n Opium een 'lucifer'-groot stukje afbrokkel, het in de Bong leg en het verbrand zodanig er enkel rook overblijft en het vervolgens inhaleer, ben ik dan op de juiste manier bezig?

't is zo, ben momenteel bij kameraad (met internet) en wil zo snel mogelijk met haar vriendin naar de film vertrekken.

Alvast bedankt, Joe.

Gisteren in Bong gedaan, onder vlam gezet en geïnhaleerd. Niks gevoeld, denk dat ik iets verkeerd heb gedaan. Heb 't 4x geprobeerd (ook allereerste keer dat ik met bong's werk).

Denk dat ik telkens te weinig geïnhaleerd heb, i.v.g. tot joints roken blies ik amper terug rook uit. Maar heb ook ergens gelezen dat Benzo's de opiumwerking kunnen wegnemen. Ik neem nu elke dag wel minstens 2 Valiums, en daarnaast op psychatrisch voorschrift 40mg seroxat en 150mg Wellbutin.

Kun je het trouwens ook injecteren (spuiten).

Sja, heb zodra een afspraak met mijn vrouwelijke psychiater van vooraan in de 30....

Moet dus door, alvast bedankt voor reacties.

Joe.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Je kan de opium rectaal pluggen, of oraal doorslikken.
Roken is zo wie zo een lastige truuk die minder aanslaat volgens mij.
Zware blowers en benzo junks zullen minder voelen van de opium dan een niet blower of clean persoon.

:hearteyes:

Vandaag bij een opium kenner cq opium junk geweest om het te laten testen, hij werd er stil van.
Kwam aanzetten met een superboek vol gepompt met antieke fotos uit de oude tijd.
Alles kwam ter sprake van opium naalden tot de variatie aan pijpen. Zal het isbn nummer is overnemen.

Mja,

Ik neem zo'n 3 tot 4 Valiums per dag, en daarnaast krijg ik van mijn psychiater zware anti-depressiva voorschreven.

Wat zou dan ongeveer de grootte van het brokje opium moeten zijn om het oraal in te nemen en iets te voelen.

Gisteren zijn ze na al die jaren achter mijn psyschische diagnose gekomen, heb ADD.

Alleen ben ik zo stom geweest om over m'n drugsgebruik te praten en krijg ik helaas geen relatine voorgeschreven.

:(

Spor

Wijs gebruiker
Joe Gaetjens zei:
Gisteren zijn ze na al die jaren achter mijn psyschische diagnose gekomen, heb ADD.

Vreemd dat je dan zoveel valium voorgeschreven krijgt... Ik heb ook add en krijg geen valium en geen ritalin :( alleen zopiclon en daarvan ga je uit je bek stinken

Flameon

Badass junkie
Inderdaad vreemd dat je voor ADD zoveel diazepam voorgeschreven krijgt. Maargoed het is niet onmogelijk, ligt vaak aan de psychiater die het voorschrijft denk ik. De een is daar vele male sneller in dan de andere. Dat zie ik bij ons op het werk ook. Van psychiater A krijg je haast alles als patient zijnde, van psychiater B haast niks omdat hij bang is dat mensen dan verslaafd raken. Denk dat jij dan een voorschrijver van variant A hebt :wink:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
ritaline maak meer kapot dan je helpt.
een stukje opium van 0,3 gram in een bong zonder water zou wel moeten werken.
anders een joint met drum tabak en wat klontjes opium erin,
houdt de joint omlaag...en realiseer je dat opium niet brandt , maar smelt en bubbelt.

Bovenaan