Vraag: Hoe kan dit?

Aanwazig

Newbie
Hey,
Meestal als ik naar een house of hardcore feest ga, samen met wat vrienden.
Dan nemen we allemaal een pilletje. Alleen ik voel van sommige heel weinig en dan bijv. een anderen maat van me gaat wel uit ze dak van 1 pilletje. Terwijl we dezelfde hebben genomen.
De ene keer voel ik het pas bij 2 of meerdere en hij dan al bij 2.
Laatst ook hadden we witte best platte pillen zonder opdruk, met blauw/oranje spikkels.
Een maat van me nam er 2 en die ging uit ze dak ik had er 4 voor moeten nemen en voelde toen pas wat, maar dat was nog steeds niet het ultieme gevoel zeg maar.
Wie kan mij dit uitleggen?

Mvgr. Aanwazig

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Meeste vrienden van me gaan ook altijd als snel goed, ik moet dan altijd of half uur langer wachten of nog 1tje droppen. Dus komt wel vaker voor neem ik aan.
Ook zou ik je pillen is laten testen want alsje er 4 dropt en je zit nog steeds niet op je toppunt dan is er iets goed mis met jou of je pillen.
Ik gok het op de pille

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Idd, normaal zou je van 1 pilletje toch al effect moeten hebben anders is het niet van de beste kwaliteit. Als je vaak gebruikt kan de "magie" ook verminderen, hoe hard het vermindert hangt ook van gebruiker tot gebruiker af. En dan heb je ook nog tolerantie zoals er al vermeld was :grin:

J86

Bewuste gebruiker
Als ik het zo lees kom je over alsof je geen idee hebt wat MDMA allemaal doet uberhaupt...

Het draait allemaal om tolerantie. Ook om dosis maarja dezelfde soorten pillen hebben meestal wel ongeveer evenveel MDMA erin zitten. Waarschijnlijk doe je ook helemaal niks tegen neurotoxiciteit of serotonine depletie dus ja dan is het niet zo raar dat je steeds meer nodig hebr

TRENZOR

Newbie
Idd, als jij je serotine gehalte aan zou vullen verlaagd het je tolerantie. Maar wat ook kan zijn is dat je het al eerder gebruikt hebt binnen 2 maanden. Je lichaam heeft gewoon tijd nodig om weer terug te keren in de juiste staat. Het kan zijn dat jij het vaker die maand gedaan hebt dan je vrienden waardoor zij een lagere tolerantie hebben en jij dus meer nodig hebt.

Greetz!

Aanwazig

Newbie
TRENZOR zei:
Idd, als jij je serotine gehalte aan zou vullen verlaagd het je tolerantie. Maar wat ook kan zijn is dat je het al eerder gebruikt hebt binnen 2 maanden. Je lichaam heeft gewoon tijd nodig om weer terug te keren in de juiste staat. Het kan zijn dat jij het vaker die maand gedaan hebt dan je vrienden waardoor zij een lagere tolerantie hebben en jij dus meer nodig hebt.

Greetz!

Ja dat zou wel kunnen ja meestal gebruik ik wel 1 a 2 keer per maand.
Van 1 pilletje heb ik wel effect alleen niet het effect wat ik wil hebben(dat je hem lekker space)
Ik voel dan meestal alleen dat ik wat gebruikt heb een klein beetje voel ik er dan dus van.
Maar dat ligt er aan wat voor soort pilletje ik heb. Van de 1 ga ik wel hard en van de ander minder of voel ik amper wat. Ik heb al best veel soorten gehad, en ja ik weet t opdruk maakt niet uit, maar de meeste waren wel beter als de ander zoals de echte blauwe mitsus...
Ik merkte meestal wel het verschil duidelijk of de 1 meer mg. bevatte dan de anderen.

@J86:
Ik weet niet precies wat MDMA allemaal met je doet nee..
En ik weet ook niet precies wat je bedoel met:
neurotoxiciteit of serotonine depletie... :confused: :flushed:
Zou je mij dit kunnen uitleggen?

Alvast bedankt.

J86

Bewuste gebruiker
Aanwazig zei:
@J86:
Ik weet niet precies wat MDMA allemaal met je doet nee..
En ik weet ook niet precies wat je bedoel met:
neurotoxiciteit of serotonine depletie... :confused: :flushed:
Zou je mij dit kunnen uitleggen?

Alvast bedankt.

Je bent dus een harddrug aan het nemen zonder dat je weet wat voor effecten het op je lichaam heeft..
Dit kan allemaal heel naar gaan eindigen als je niet zorgt dat je weet wat je doet..

Lees op dit forum rond (sticky over neurotoxiciteit (Lees: Hersenschade) bijvoorbeeld).
En vooral www.drugs-test.nl.

1 à 2 keer per maand kan zeer schadelijk zijn, zeker als je het zonder voedingssuplementen doet en je tolerantie zal gigantisch groeien. Waardoor je steeds minder gaat merken en steeds meer nodig hebt. Aangeraden wordt niet vaker dan 1 keer per 2 à 3 maanden. Dit mag je helemaal zelf weten natuurlijk maar zorg IN IEDER GEVAL dat je weet waar je mee bezig bent en wat de gevolgen zijn.

Serotoninedepletie is een tekort aan serotonine (het stofje waar je je zo goed van gaat voelen). Dit zorgt niet alleen voor een veel minder sterk effect de volgende keer, het kan ook tot gigantische depressies leiden en meer lichamelijke gevolgen.

TrippyShit

Badass junkie
Aanwazig zei:
Ja dat zou wel kunnen ja meestal gebruik ik wel 1 a 2 keer per maand.

En tadaaaa! Daar is het antwoord. 1x per maand zou nog nét kunnen. Dat heb ik ook een tijd gedaan. Maar doe je dit een langere tijd of nóg vaker dan 1x in de maand, dan krijg je dus probleempjes zoals jij hebt. De tip: Minder gebruiken nu het nog zin heeft. 1x in de 2/3maanden. Ga je nog langer zo door, dan verpest je het voor jezelf :wink: Je moet je serotonine de tijd geven om weer op te laden zegmaar..

En zoals J86 zegt; Weet wat je gebruikt. Lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen Je leest dit ook dus waarom niet over mdma?

Aanwazig

Newbie
Ik snap het, ik ga het ZEKER lezen.
Ik weet wel hoe ik me voel als ik het heb gebruikt hoor of hoe je je gaat voelen.
Alleen weet/wist niet alle kenmerken van MDMA...
Bedankt iig voor de reacties.

Bovenaan