Vraag medische ingreep

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door HardcoreGabber, 13 nov 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. HardcoreGabber

HardcoreGabber Bewuste gebruiker

Hoi,

Mijn verstands kiezen zijn er net chirurgies eruit gehaald.

Maar mag ik gewoon roken? Zoniet mag een pure joint dan wel?

Mvg

-HardcoreGabber

2. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Het zal de genezing van de wonden niet ten goede komen (nicotine --> vaatvernauwing --> slechtere doorbloeding etc.). Je tandarts/kaakchirurg zal het zeer waarschijnlijk afraden. Een joint lijkt me al helemaal geen goed idee. Alleen al vanwege het gevaar van infectie van de wonden zou ik echt even wachten tot die zijn genezen.

Beterschap!

3. De Dunne

De Dunne Badass junkie Tripreporter

Ik mocht toen zo lang t open is of er nog hechtingen in zaten niet roken. Een week of 2 dacht ik zij mijn tandarts toen.
    Sterkte man!

4. Langspeelplaat

Langspeelplaat Bewuste gebruiker

Ik heb een redelijk verleden bij kaakchirurgen en tandartsen. Uiteraard wordt geadviseerd niet te roken na de ingreep/operatie. Ik deed het vaak 12u na de operatie al en heb er nooit hinder aan ondervonden. Adviseren doe ik het je zeker niet. :grimacing:

5. Fool

Fool Badass junkie

Mijn huisgenoot heeft in de week nadat zijn verstandskiezen getrokken waren maar 3 keer de verleiding om te roken niet kunnen weerstaan. Die 3 keren rookte hij een halve peuk, dus er zat zelfs nog een filter voor die deeltjes tegen hield in tegenstelling tot een joint.
    Toch waren zijn verstandskiezen daardoor al ontstoken. Beter laat je het even zitten, of bak je desnoods een spacecake. :wink:

Laden...

Deel Deze Pagina