vraag over 2c-b

ilyas

Bewuste gebruiker
ik wil een van de dagen een 2c-b proberen, maar ik heb niet echt de mogelijkheid om het te laten testen. ik heb maar 1 pilletje, en ik woon in belgië waar er naar mijn weten geen testcentrum is. dus ik weet niet hoeveel en wat er in zit.
een vriend van me van me heeft bij dezelfde dealer ook 2c-b gekocht en meteen ingeslikt. Naar zijn zeggen was het fantastisch. Dus de dosis kan goed zijn, maar ik maak me altijd zorgen over wat er nog bijgedraaid kan zijn.

wat zijn de meest gevonden stoffen die niet thuishoren in zo een pilletje of poeder?

shokora

Wijs gebruiker
Als er geen testcentrum is heb je weinig keus.

Wat er bij kan zitten kan werkelijk van alles zijn, misschien nog het meeste kans dat het gewoon MDMA is of een andere 2C-X variant. Maar dat weet je natuurlijk nooit zeker, al is naar mijn ervaring de meeste 2C-B wel redelijk 'zuiver' omdat het niet zo heel veel vraag naar is hebben maar weinig mensen zin om er mee te kloten.

Kortom, onmogelijk om te zeggen, de keuze is aan jou.

321123

Experimenterende gebruiker
ilyas zei:
ik wil een van de dagen een 2c-b proberen, maar ik heb niet echt de mogelijkheid om het te laten testen. ik heb maar 1 pilletje, en ik woon in belgië waar er naar mijn weten geen testcentrum is. dus ik weet niet hoeveel en wat er in zit.
een vriend van me van me heeft bij dezelfde dealer ook 2c-b gekocht en meteen ingeslikt. Naar zijn zeggen was het fantastisch. Dus de dosis kan goed zijn, maar ik maak me altijd zorgen over wat er nog bijgedraaid kan zijn.

wat zijn de meest gevonden stoffen die niet thuishoren in zo een pilletje of poeder?

Aangezien de dosis van 2C-B heel weinig is versnijden de meeste dealers het niet denk ik,
wat voor de rest wel kan is bijv dat het geen 2C-B is maar MDA of andere dergelijke stof maar dat kan altijd.Of het is niet versneden of het is helemaal geen 2CB denk ik. :hearteyes: Ik zou het gewoon delen met een vriend als je het niet zeker weet.
Veel plezierr!! :wave: :wave:

shokora

Wijs gebruiker
underworld zei:
321123 zei:
wat voor de rest wel kan is bijv dat het geen 2C-B is maar MDA

wat zou ik blij zijn als er mda in zit hoor :grin:
altijd al willen proberen

Alleen toch wel ff heel apart als je een lage dosis 2C-B dropt en je gaat opeens keihard op MDA :P

2C-B pillen vind ik overigens maar niks, liever heb ik de stof in poedervorm dan kun je tenminste zelf de dosis bepalen (iets nauwkeuriger dan een veelvoud van 12 of 15mg :P).

Spor

Wijs gebruiker
gNuxx zei:
Spor zei:
gNuxx zei:
gewoon opeten, of vertrouw je je vriend niet?

Haha, DAT is nog eens advies :wink:

gewoon nemen, ik denk eerder dat er te weinig 2cb in zit dan teveel :grin: (winstoogmerk)

Haha daar ging het me niet om, gewoon het advies opzich :wink: Normaal word altijd gezegd ga het laten testen, wij weten het ook niet, pas op, dit, dat, en jij zegt gewoon glashard: "gewoon opeten, of vertrouw je je vriend niet?"

Ik bedoel; STEL ik tik ergens een paar van die pilletjes op de kop, en zeg dat tegen mijn maten, en een van die maten post hier. Hij vertrouwd mij helemaal, en ik vertrouw mijn bron maar hoe moet ik weten of zijn bron te vertrouwen is ?

Ik ben het er opzich wel mee eens hoor, ik heb intussen wel geleerd dat het allemaal wel meevalt en dat je zoiets best kan proberen maar gewoon, hoe het eruit kwam :wink:

Bovenaan