1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraag over 4fma dosis

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Senter, 13 aug 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Senter

Senter Newbie

Hallo, via via kwam ik op een site die legale drugs soort verkoopt. Ik heb nooit eerder een drug gebruikt maar wil het wel proberen; echter wel de legale variant, vandaar dat ik dit wil proberen. Nu heb ik een vraag. Ik denk dat het makkelijkst is om een capsule te proberen.. maar de capsules zijn redelijk groot kwa aantal mg van de stof (ben zelf maar 60 kg). En de capsule 180 Mg. Is het dan ook mogelijk om de capsule open te breken en in te nemen met bijvoorbeeld water? Of raden jullie dat af? En wat moet ik dan doen? Ik wil graag de 4fma, 3mmc en 6apb bestellen. Ik hoor graag van jullie

2. Sorpresa

Sorpresa Experimenterende gebruiker

Als het een capsule is kun je hem doorgaans wel open maken. Je kunt bij de meeste smartshops (ook op internet) lege capsules kopen en je afgewogen hoeveelheid daarin doen. Je moet dan ook wel een weegschaaltje aanschaffen om dit allemaal te regelen. Je kan ook verder kijken of je het in een andere voorgedoseerde variant kan vinden natuurlijk.

3. gomega

gomega Belezen gebruiker

Hou er rekening mee dat deze 3 allemaal op je serotonine werken en het daardoor niet verstandig is deze kort na elkaar te gebruiken. Je moet er zeker wel 3 maanden tussen laten zitten! Misschien wist je dat al en heb je al een hoop research gedaan (dosissen opgezocht, tripreports gelezen)(wat je zeker wel moet doen als je dat nog niet gedaan hebt) en zeg ik dit eigenlijk voor niets, maar beter safe than sorry.

De huidige batch 4-FMA is trouwens niet van hele goede kwaliteit, althans het poeder dat ik had vond ik niet zo heel spannend in vergelijking met 6-APB en 3-MMC terwijl ik een vrij hoge dosering had genomen. Desondanks raad ik je aan om niet al te hoog te beginnen, zeker omdat je verder nog geen ervaring hebt met drugs. 4-FMA en 6-APB hebben beide een best wel lange onset/come-up, hou hier rekening mee dat je niet na een uur al gaat bijnemen omdat je nog niks voelt aangezien dit kan leiden tot een overdosis. 6-APB heb ik zelf nog nooit geredosed, dus ik weet ook niet wat voor effecten dat heeft. 4-FMA en 3-MMC kun je in principe wel redosen, maar hier moet je wel heel erg mee oppassen omdat dit ook de bijwerkingen doet toenemen. Over bijwerkingen gesproken, het kan misschien verstandig zijn om een benzo zoals etizolam in huis te halen voor tijdens of na de comedown omdat de stimulatie van deze drugs vaak nog erg lang aan kan houden en slapen dus behoorlijk lastig is anders.

mod4fun vindt dit leuk.
  4. mod4fun

mod4fun Belezen gebruiker

Helemaal mee eens met het advies van @gomega.

Lees jezelf van te voren goed in wat elk stofje met je doet en hoe je hiermee het beste kunt omgaan.
    Misschien is het handig voor je als je weet wat de verhoudingen per mg/kg zijn. Dit is een aardige richtlijn, kijk ook of het middel zich leent om te her-doseren.
    Zoek eventueel mensen op die ervaring hebben met dit middel en die je kunnen helpen of kunnen 'sitten'.

En word niet te enthousiast als een stofje je goed bevalt. Enjoy maar pak wel je pauzes.

Neo-Shulginist en gomega vinden dit leuk.
  5. Twirley Bird

Twirley Bird Bewuste gebruiker

Hier is het research chemical gedeelte voor gemaakt :wink:

6. Senter

Senter Newbie

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben flink aan het lezen op internet maar is veel uiteenlopende dingen te vinden.

Maar wat ik nog niet zo goed snap is het redosen: waarom brengt dit risico’s (bijwerkingen) met zich mee? Want de totaal aantal mg wordt dan toch alleen minder, waardoor het risico lager wordt?
    Of is het dan beter om een hele capsule in te nemen?

7. Senter

Senter Newbie

En nog een extra vraagje, als je moet kiezen welke stof het eerst voor de eerst komende feest, welke kies je dan 6apb 4fma of 3mmc?

8. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik heb deze post even naar het juiste subforum over Research Chemicals verplaatst.

@Senter ik heb zelf geen ervaring met deze RÇ's maar naar wat ik gelezen heb heeft 3mmc behoort volgens mij tot de cathinones en kan volgens mij flinke cravings geven om bij te pakken tijdens een sessie. 4fma gaat volgens mij wat meer richting een stimulant en 6 APB schijnt een soort minder heftige langer werkende MDMA te zijn. Zelf zou ik voor een eerste ervaring denk ik kiezen voor 6-APB en dan gewoon helemaal niet bijdoseren. Bij veel mensen duurt het echt wel 2 uur voordat de 6-APB goed werkt.

9. gomega

gomega Belezen gebruiker

Het probleem met bijnemen is vaak dat je een grotere hoeveelheid nodig hebt voor een zelfde effect (en zelfs dan kun je dat bij sommige drugs nog niet bereiken), maar doordat je dus een grotere dosis neemt is de kans op bijwerkingen ook groter. Bovendien duurt bij stimulanten de stimulatie een stuk langer dan de euforie. Meestal gaan mensen bijnemen als de euforie begint af te nemen, met als gevolg dat de stimulerende effecten, die je op dat moment nog had van je eerste dosis, gaan toenemen. Ook is de kans dat je last hebt van een kater de volgende dag een stuk groter als je redosed.

Ligt er een beetje aan wat voor feest het is. Ik denk dat ik zelf voor 4-FMA zou kiezen omdat die een stuk subtieler is dan de andere twee. 6-APB is behoorlijk intens en heeft ook een licht psychedelische werking, dus ik weet niet of ik dat zou doen als je voor het eerst drugs gebruikt (op een feest), maar als je dat niet erg vindt dan is 6-APB wel een goede optie. 6-APB heeft iets meer dat 'love feeling' zoals XTC dat ook heeft, dat heeft 4-FMA wat minder vind ik, maar het werkt nog steeds erg goed om wat socialer te zijn. 3-MMC heeft een vrij korte werking, waardoor je bijna wel moet bijdoseren als je op een feest bent, wat niet heel ideaal is lijkt me.

10. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Waarom wil je graag een legale drug proberen?

Dat zijn namelijk meestal heel nieuwe stoffen waarover nagenoeg niks bekend is. 4-FMA is zo'n supernieuwe stof. We kunnen wel wat vage tripreports oprakelen van mensen die het geprobeerd hebben. Maar welke risico's loop je? Hoe ontwijk je die risico's zoveel mogelijk? Wat is de juiste dosering? Dat is allemaal niet bekend.

Ik vind research chemicals meer iets voor de echte drugnerds die oprecht geïnteresseerd zijn in nuanceverschillen tussen drugs die op elkaar lijken.

Research chemicals zijn in ieder geval GEEN verstandige vervanging voor gangbare drugs die illegaal zijn.

Als je heel bezorgd bent om juridische consequenties, dan zou je beter iets uit de smartshop kunnen proberen. Daar zijn legale middelen te krijgen die niet zo verschrikkelijk nieuw zijn dat we er nagenoeg niks van weten. Denk bijvoorbeeld aan kanna, wat ook een (mild) stimulerend effect heeft zoals 4-F(M)A of MDMA.

Laatst bewerkt: 14 aug 2019
    gomega, Twirley Bird en De Dunne vinden dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...