Vraag over dosering base cocaine

Bigvloei

Belezen gebruiker
Hey mensen,

Ik heb een vraag en kan het nergens vinden online. Via google kom je automatisch op hulpverlenende instanties IPV duidelijk uitgelegd wat de gemiddelde dosis is van basecoke per hit.

De meeste informatie gaat over cocaïne in het algemeen en dan voornamelijk snuifcocaine en of hoe je van snuifcoke basecoke maakt.

Ik zou graag willen weten wat bijvoorbeeld een lichte, gemiddelde , en hoge dosering is om op je pijpje te leggen en te roken. En hoeveel basecoke over een paar uur is een overdosis? Ik snap dat dit natuurlijk moeilijk aan te geven is en basecoke natuurlijk sws al heel verslavend is en daarom je het het beste kunt vermijden maar daarvoor ben ik hier niet, het wordt gebruikt door mensen en ben benieuwd hoeveel ze dan op hun pijpje leggen gemiddeld en hoeveel ze in totaal op een dag roken.

Alvast bedankt!

Norakoala

Experimenterende gebruiker
Hey mensen,

Ik heb een vraag en kan het nergens vinden online. Via google kom je automatisch op hulpverlenende instanties IPV duidelijk uitgelegd wat de gemiddelde dosis is van basecoke per hit.

De meeste informatie gaat over cocaïne in het algemeen en dan voornamelijk snuifcocaine en of hoe je van snuifcoke basecoke maakt.

Ik zou graag willen weten wat bijvoorbeeld een lichte, gemiddelde , en hoge dosering is om op je pijpje te leggen en te roken. En hoeveel basecoke over een paar uur is een overdosis? Ik snap dat dit natuurlijk moeilijk aan te geven is en basecoke natuurlijk sws al heel verslavend is en daarom je het het beste kunt vermijden maar daarvoor ben ik hier niet, het wordt gebruikt door mensen en ben benieuwd hoeveel ze dan op hun pijpje leggen gemiddeld en hoeveel ze in totaal op een dag roken.

Alvast bedankt!
Mag ik vragen wrm je het in een pijpje doet? En niet snuiven?
had laatst ook met iemand erover van hoeveel gram is overdosis. En die zei 20 gram in paar uur. Je kan niet zo snel overdosis van coke hebben. Geen idee of het waar is, maar dacht deel het.

Bigvloei

Belezen gebruiker
Mag ik vragen wrm je het in een pijpje doet? En niet snuiven?
had laatst ook met iemand erover van hoeveel gram is overdosis. En die zei 20 gram in paar uur. Je kan niet zo snel overdosis van coke hebben. Geen idee of het waar is, maar dacht deel het.
Ik heb niet gezegd dat ik het in een pijpje doe maar ik wilde me er in verdiepen omdat basecoke iets heel anders is dan snuifcoke en nergens echt duidelijk kan vinden hoe je nou precies basecoke rookt en de dosering die daarbij hoort.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Hey zou je verbazen hoeveel geld sommige echte basejunky's per dag uitgeven.
De manieren hoe ze aan hun geld komen.
Een dealer probeert van een uitgekookte gram 20 bolletjes te maken van *** modknip: geen prijzen noemen, dit is in strijd met de forumregels *** en dan los te verkopen.
Datbwas vroeger igg.
Dat is dat een kleine hit voor een junky.
Je hebt ook bolletjes van *** maar ze jagen de hele dag dus dat geld na voor die volgende hit..

Laatst bewerkt door een moderator:

Bigvloei

Belezen gebruiker
Hey zou je verbazen hoeveel geld sommige echte basejunky's per dag uitgeven.
De manieren hoe ze aan hun geld komen.
Een dealer probeert van een uitgekookte gram 20 bolletjes te maken van *** en dan los te verkopen.
Datbwas vroeger igg.
Dat is dat een kleine hit voor een junky.
Je hebt ook bolletjes van *** maar ze jagen de hele dag dus dat geld na voor die volgende hit..
Uit je verhaal maak ik op dat je uit een gram pure basecoke ongeveer 20 "hits" zou moeten halen, klopt dat? Dat zou dan neerkomen op een dosis van 0,05g oftewel 50mg. Is dit een dosis waar je als onervaren flink wat van voelt?

Georgie J.

Ik base weleens en ik haal dan een bolletje van *** modknip: geen prijzen noemen, dit is in strijd met de forumregels *** en dat is 0.3gr. Daaruit kan ik +- een hit of 4-5 halen. Soms meer soms minder. Daar doe ik zon 2uur mee ongeveer.
Wat ik altijd doe is het brokje op een spiegel leggen en verdelen dmv een mesje. Dan heb je mooi je hits verdeeld en hou je overzicht. Ik pak dan een hijs om de 30-40min ofzo.

Bolletje van ***= +- 0.15gr, *** = +- 0.3gr

Daarnaast vind ik het effect van base fijner dan van snuif. Van een crash heb ik 0 last van of de craviing naar een nieuwe hit. Kan me base gewoon wegleggen en daarna gaan slapen. Ook heb ik nog een koophuis en een auto itt de straatjunkies:upsidedown::tilttearlaugh::tilttearlaugh:

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik base weleens en ik haal dan een bolletje van *** en dat is 0.3gr. Daaruit kan ik +- een hit of 4-5 halen. Soms meer soms minder. Daar doe ik zon 2uur mee ongeveer.
Wat ik altijd doe is het brokje op een spiegel leggen en verdelen dmv een mesje. Dan heb je mooi je hits verdeeld en hou je overzicht. Ik pak dan een hijs om de 30-40min ofzo.

Bolletje van *** = +- 0.15gr, *** = +- 0.3gr

Daarnaast vind ik het effect van base fijner dan van snuif. Van een crash heb ik 0 last van of de craviing naar een nieuwe hit. Kan me base gewoon wegleggen en daarna gaan slapen. Ook heb ik nog een koophuis en een auto itt de straatjunkies:upsidedown::tilttearlaugh::tilttearlaugh:
Dan sta je goed sterk in je schoenen, top!

Lemmy

Badass junkie
Ik base weleens en ik haal dan een bolletje van *** en dat is 0.3gr. Daaruit kan ik +- een hit of 4-5 halen. Soms meer soms minder. Daar doe ik zon 2uur mee ongeveer.

Dan heb je een zeer sterk karakter. Hopelijk blijft dat zo!

Dior-la

Jaa geloof het je zelf haha ?

Bigvloei

Belezen gebruiker
Ik base weleens en ik haal dan een bolletje van *** modknip: geen prijzen noemen, dit is in strijd met de forumregels *** en dat is 0.3gr. Daaruit kan ik +- een hit of 4-5 halen. Soms meer soms minder. Daar doe ik zon 2uur mee ongeveer.

Bolletje van ***= +- 0.15gr, *** = +- 0.3gr

Thanks maat, hier heb ik wat aan! Dus 0,1 gram is meer dan voldoende voor een enkele hit begrijp ik.

Mag ik vragen hoe je dit rookt? Uit een wietpijpje met meerdere gaasjes en as? En maak je de brokjes dan helemaal klein of dat niet?

Ik heb het idee dat brokken verbranden ten koste gaat van een heleboel bruikbare dope. Ik vraag me af wat de beste manier van consumeren is (nee hoef niet te horen beter helemaal niet). Ik dacht aan een klein wietpijpje, hier meerdere gaasjes in en daarbovenop een klein stukje aluminiumfolie waar ik dan een paar mini gaatjes in maak.

Daar doe ik dan as op, en daarboven dan de zo klein mogelijk gemaakte basecocaine verdeeld over het as. Is dit de meest efficiënte manier van roken zonder dat de helft vervliegt?

En kan base coke ook versneden zijn? Of klopt het dat basecocaine altijd puur is?

Georgie J.

Thanks maat, hier heb ik wat aan! Dus 0,1 gram is meer dan voldoende voor een enkele hit begrijp ik.

Mag ik vragen hoe je dit rookt? Uit een wietpijpje met meerdere gaasjes en as? En maak je de brokjes dan helemaal klein of dat niet?

Ik heb het idee dat brokken verbranden ten koste gaat van een heleboel bruikbare dope. Ik vraag me af wat de beste manier van consumeren is (nee hoef niet te horen beter helemaal niet). Ik dacht aan een klein wietpijpje, hier meerdere gaasjes in en daarbovenop een klein stukje aluminiumfolie waar ik dan een paar mini gaatjes in maak.

Daar doe ik dan as op, en daarboven dan de zo klein mogelijk gemaakte basecocaine verdeeld over het as. Is dit de meest efficiënte manier van roken zonder dat de helft vervliegt?

En kan base coke ook versneden zijn? Of klopt het dat basecocaine altijd puur is?
Ik zou het idd in een pijpje doen, liefst een langere ivm de warmte. Geen plastic oid. Daarnaast pak ik altijd 2-3gaasjes, beetje as erop en dan een brokje. Poeder rookt juist kut, omdat het direct smelt. Brokje blijft wat langer heel en kan je dus beter roken. Ik zou gewoon 0.1 halen en daar kan je als beginner zeker een keer of 4-5 van roken.

L

Lid 153090

Gast

Je rookt best de brokken, zoals reeds opgemerkt smelt poeder veel sneller weg. Dit wil ik bij deze beamen.

Er zijn cuts die niet oplossen tijdens het koken, base is tussen de 70% en 100% zuiver. Crack is maar 40% zoiets zuiver. Base kan dus volledig zuiver zijn.

Hey mensen,

Alvast bedankt!
Ligt aan de kwaliteit van de coke. Maar als je een een eerste base wil roken en je koopt een balletje van 10 euro dan zeker drie goede base kan nemen. Maar kwaliteit is zo divers. Meeste base coke is minder dan 50% puur. En dat is voor veel goed. Maar onder 40 % is t meeste. Als je snuif coke kan krijgen van hoge kwaliteit dan zou ik dat kopen en zelf uitkoken. Zo ben ik begonnen begin jaren negentig. Met ammoniak en een lepel en verhit tot de het poeder vloeibaar wordt .dan met een papieren zakdoek absorbeer je de ammoniak en de coke verhard. Dan is het beste . Want base coke wordt verkocht aan junkies dus dealers versnijden meer. Maar snuif coke is nog steeds een party drug en dealers verkopen meestal goede kwaliteit.
En een overdosis van basecoke zal je niet gebeuren. De pest is dat je niet kan stoppen met basen en na elke base gaat jagen op de volgende. Je kan het niet effe wegleggen, als je nog coke heb dan wil je t bewaren maar na 5 minuten zit je weer te roken. Geloof me , ik heb er zelf zwaar aan gezeten en alles ging op de pijp. In Amerika roken ze crack en hier noemen ze t soms ook hier crack maar het is compleet anders. Crack is nog minder puur en het wordt uitgekookt met een ander middel.
Mijn advies is , doe het niet. Iedereen denkt dat ze het kunnen handelen maar binnen no time ben je aan t checken of er geen korrels zijn gevallen.

Laatst bewerkt:

Georgie J.

Ligt aan de kwaliteit van de coke. Maar als je een een eerste base wil roken en je koopt een balletje van 10 euro dan zeker drie goede base kan nemen. Maar kwaliteit is zo divers. Meeste base coke is minder dan 50% puur. En dat is voor veel goed. Maar onder 40 % is t meeste. Als je snuif coke kan krijgen van hoge kwaliteit dan zou ik dat kopen en zelf uitkoken. Zo ben ik begonnen begin jaren negentig. Met ammoniak en een lepel en verhit tot de het poeder vloeibaar wordt .dan met een papieren zakdoek absorbeer je de ammoniak en de coke verhard. Dan is het beste . Want base coke wordt verkocht aan junkies dus dealers versnijden meer. Maar snuif coke is nog steeds een party drug en dealers verkopen meestal goede kwaliteit.
En een overdosis van basecoke zal je niet gebeuren. De pest is dat je niet kan stoppen met basen en na elke base gaat jagen op de volgende. Je kan het niet effe wegleggen, als je nog coke heb dan wil je t bewaren maar na 5 minuten zit je weer te roken. Geloof me , ik heb er zelf zwaar aan gezeten en alles ging op de pijp. In Amerika roken ze crack en hier noemen ze t soms ook hier crack maar het is compleet anders. Crack is nog minder puur en het wordt uitgekookt met een ander middel.
Mijn advies is , doe het niet. Iedereen denkt dat ze het kunnen handelen maar binnen no time ben je aan t checken of er geen korrels zijn gevallen.
Niet helemaal mee eens, doe 't nu ook ruime tijd. Ik pak om de 30min ongeveer, soms eerder en soms later. Soms pak ik pas een 1.5uur later als ik bezig ben oid.

Bxbxbx

Newbie
Haha ik herken alles wat je zegt … ben er nu ook vanaf van dag op dag , maar heb wel even en periode gehad dat ik 3 maand non stop , trekken en zweten , en misselijk en toch nog trekken …. Niet te doen , dit is drugs van de duivel zeker geen aanrader als je iets of wat zwak aanleg hebt voor verslaving …. Je geld vliegt er zo door en alles rondt jou maak je kapot

dnny

Newbie
ik heb 8 jaar dagelijks gesnoven en 9 jaardagelijks gerookt.
en alsje daarmee begint hoef je nooit meer te snuiven.
maar echt leven word ook lastig
ik was meestal 6 tot. 800 kwijt per dag. en minimaal 300
je moet er niet aan beginnen.
een tientje is 2 minute
en 50 euro een half uur
en je kan niet zeggen ik koop 100 en doe er hele avond mee omde half uur pakken. nee als je m uitblaast. maak jeje volgense want die is meteen uitgewerkt
daarom houde ze t zsm in. het word niet veel sterker maar als ie eruit is verdwijnt je flash.

afblijven rommel
ik heb 16 klinieken gehad in nl. ook buitenland afrika bosnie enzv

maar niks helpt meer en het is echt niet te doen. en de 1e dag dacht ik hee goedkoper dan roken. was mar 100 euro. en snoof altijd 250.
en 2e dag was 200 en 3e 300. dat is tijdje zo gebleven n maand of 2. en daarna ga je alles doen voor geld
maar echt alles.

je hebt niet zelf te kiezen meer of je erna gewoon stopt. ik dacht altiud. nu dit en dan klaar. maar as ik niks had. ging ik rare dingen doen voor geld. die ik nooit gedaan had als ik niet gebruikte

maar je hebt het niet onder controle vante voren kan je echt dnken. ik doe dit enga iets doen tussedoor en pak soms
maar zodra het er is begin jete trillen en alles gaat achter elkaar meteen op. en voor je laatste benje al nieuwe aan t regelen . en als je echt denkt nu lukt t stoppen hierna. dan verneuk je je laatste of smaakt niet en moetje weer nieuw voor 1 goeie laatste.
en dan krab je k uit. en die smaakt altijd vies. en dan moet je weer nog eentje

gewoon niet doen isme aanrader. door miu zijn al me vrienden en omgeving clean geworden
omdat ik as schooide op straat en zwerver straatjunk was extreem.

k weet niet of k iets gezegt heb wat r niet op mocht. niet prijzen of echt hoeveelheden alleen van mii per dag.
maar ik had veeel schulde en nog.
en kom daar niet vanaf zomaar.

hoop dat t goed is en er op mag want denk niet dat t aanmoedigend ofpositief is en als er eentje door denkt doe t beter niet. dan is dat al winst voor mij en enige reden waarom ik dit typ..
ik zag de.vraaag en dacht. niet interesseren of boeien want het is niks.
als je mensen kent die snuiven. (ook rommel) maar die moete erook niks van hebben en als mense mense kenne die base.weet k zeker dat het negatief is en asdie nog gebruikt onbetrouwbaar.

denk aub na. en bliif ervanaf!!

dnny

Newbie

pijpje met 1gaasje en3kwart sigaret as. brok erin en aansteke tot opbrand endan tot uitgloeit hijsen. maar ik zou t helemaal niet doen!. lees daarvoor andre reactie..
1x kan niet.. en anders waarom zouje 1x iets doen wat je t lekkerst smaak en gevoel geeft dieje denkt te kennen.
want dat gaje denken en dan wilje dat zwz nogeen keer. en na 3 dagen aanstuk was ik eraan verslaafd. tonnen schuld en ellende. alles kwijt
niet doen zou k zeggen. je kunt dit niet controleren of 1 x indezoveel tijd doen.

en asje tog doet.
doe nooit alleen. want das mijn probleem. al 10 jaar alleen en advies is vaak mensen die t doen nietmeer mee omgaan. maar ik ben me probleem zelf en alleen. en als jet doet wil je niet meer samen want delen zit er al snel niet meer in. je word extreem gierig en rookt erna zelfs brokjes brood van de grond gepakt met een zaklamp paranoia. en dan hebje t weer. da is vies en dan moet jeweer nieuwe halen 1 laatste keer .. wat waarschijnlijk 10x op een avond if nacht gebeurt die laatste keer tot niemand meer wakker is omte lenen of iets te jatte.. je word n crimineel. niet zelf inde hand het gebeurt gewoon omdat het moet. ik dacht ook van niet maar als je t op heb is dat andersda doet da spul!
afblijven. echt rommel

Bovenaan