Vraag over mdma-bommetjes

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik ga morgen 1 gram mdma halen voor een feest morgenavond. Ik heb al vaker wat vingertopjes mdma gelikt op 'n feest, als we geen pillen hadden bijvoorbeeld. Maar hoe maak je eigenlijk precies zo'n bommetje? Dat je in één keer zo'n inslag krijgt na een tijdje, en niet steeds zo'n klein beetje omdat je maar likje voor likje doet..

caatje

Badass junkie
een punt mdma in een vloeitje en slikken maar.....

(bij zoeken ff bommetje intikken dan krijg je een aantal gebruiksaanwijzingen)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Inplaats van bommentjes kan je de mdma ook gwoon in je drinken gooien dan slaat hij ook hard lkr hard in en dan zit je niet te kloten met die bommentjes

maargoed als je toch bommentjes wilt maak ik ze zo,

bommentjes maak k gewoon van een fluwtje die je gewoon net als een jointt vasthoud dan gooi je er een lijntje mdma in. Dan gewoon de linkerkant naar rechts vouwen en dan de rechterkant naar links vouwen en dan gewoon ff een proppie van maken. :P (desnooods nog een fluwtje er omheen wikkelen zodat hij niet in je mond open kan gaan fzo.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ahzo, dank je! Ik snapte wel dat je het in een vloeitje moest doen, maar vroeg me af hoe ongeveer.. misschien anders ook een beetje vochtig maken ofzo zodat ie dicht blijft 'plakken'? En dan slikken idd.. Maar inderdaad, in m'n drinken gooien is ook nog een idee!

flashkop

Bewuste gebruiker
In je drinken gooien is wel vuil...
Maar zoek anders capsules van vervallen medicijnen of degene die je niet gebruikt, maak ze leeg en vul ze met ieders +/- 1/8 gr mdma

Mr.jiho

Wijs gebruiker
uhu je gram in 8delen en dan heb je 8"bommetjes" deze kunde in u drinke doen, doorslikke, snuiven of in je reet stampen :wink: (de laatste 2opties zou ik niet doen)

Ellesdee

Badass junkie
Mr.jiho zei:
uhu je gram in 8delen en dan heb je 8"bommetjes" deze kunde in u drinke doen, doorslikke, snuiven of in je reet stampen :wink: (de laatste 2opties zou ik niet doen)

anaal... en gaan...

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik duw liever niks in m'n reet.. en als vraag op een bepaalde reactie:
Hoezo is het in je drinken gooien 'vuil'? Werkt dat minder goed ofzo? Wil niet m'n gram mdma verspillen natuurlijk..

flashkop

Bewuste gebruiker
Het heeft dezelfde smaak zoals wnn je een japke laat smelten op u tong, alleen veel harder daarom: vuil ofwel vies...
Het is overigens wel efficient hoor (gewoon1/8 gram in je drinken doen voor standaard dosering), alleen niet goed voor je tanden.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Oke :) En ach.. op je bek vallen is ook niet goed voor je tanden! Ik poets mijn tandjes altijd heel goed. :grin:

nutsss

Wijs gebruiker
een handig bommetje maak je als je eerst de helft van het vloeitje langs de gomrand natmaakt en naar voren omklapt zodat de gomrand haaks op het vloeitje staat.

Je krijgt dan een leuk frites-zakske waar je het wat makkelijk in en uit kan scheppen/strooien. dat zakje rol je dan weer in zichzelf op. Daar heb ik geen speciale technieken nog voor ontwikkeld.

Achter op je tong deponeren en met wat vocht naar beneden spoelen.

:beer:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Haha het klinkt onduidelijk, maar het gaat vast goedkomen! Vanavond en vannacht wordt in ieder geval ongelofelijk stoer. Heerlijk dansen als een idioot.

Grande

Experimenterende gebruiker
koop een pakje Daro capsules, die omhulsels zijn perfect! (kweet zo geen ander medicein met capsules die gemakkelijk open gaan) plus, ze slikken ubermakkelijk weg :wink: lijkt me een stuk prettiger dan een verkreukeld vloeitje doorslikken

flashkop

Bewuste gebruiker
men neme een blad, men vouwt er een trechtertje van, kleine opening in of tegen capsule houden en kappen in de trechter.
Zo verdeelde ik altijd mijn wiet, is erg handig.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hehe ja, dat zijn allemaal dingen die je van te voren thuis even rustig kan doen. Als ik op een feest niet wil opvallen met m'n drugs kan dat natuurlijk niet. :wink: Ik heb 10 maart op dat feest overigens gewoon enkele vingertopjes mdma na elkaar gelikt, ook 'bijna' een soort bommetjes effect. Het is niet lekker maar ik ga d'r ook niet van over m'n nek. Volgende keer inderdaad eens kijken of ik van te voren wat capsules koop ergens.. kun je het rustig thuis er in mieten en dan meenemen, handig.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Goanaut zei:
Ik heb 10 maart op dat feest overigens gewoon enkele vingertopjes mdma na elkaar gelikt, ook 'bijna' een soort bommetjes effect. Het is niet lekker maar ik ga d'r ook niet van over m'n nek.

Hoe was het eigenlijk ? en hoeveel had je genomen, per keer en over de avond/nacht ?
Ik het binnenkort ook voor het eerst doen dus benieuwd !

Goanaut

Bewuste gebruiker
Per keer je pink natmaken, en in het mdma zakje duwen zodat je wat poeder op je vinger hebt, dat lik je eraf. Bij de eerste keer deed ik 2 likjes, een uur daarna nog 2.. en redelijk vlak daarna nog 2. Vervolgens een lijn speed en toen voelde ik een lekkere spacy stoot energie, toen ben ik lekker los gegaan op de dansvloer! Maar als je het voor het eerst gaat doen zul zonder speed en / of met 2 likjes minder ook prima uitkomen. Ik had namelijk nog wat tolerantie van de afgelopen weken waarin ik het ook al gedaan had.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Nja lekker is het inderdaad niet, maar ik ga er ook weer niet van over m'n nek ofzo.. Je proeft in ieder geval dat het niet goed voor je is. :wink:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
haha dat geloof ik graag...maar krijg je dan later niet zo'n kut gevoel in je mond, alsof je tandsteen het gebied verovert en bezet heeft?

Goanaut

Bewuste gebruiker
Neuh.. ik neem een paar likjes en vervolgens drink ik wat, meestal water. De smaak blijft dan nog wel 'n tijdje een beetje in je mond, maja als ik volle bak aan het dansen ben let ik daar niet meer op. :wink:

Bovenaan