vraag over paddo kweekset

Brabander94

Experimenterende gebruiker
Vraagje: ik heb eigenlijk nog nooit zelf paddo's gekweekt. Ik weet dat je van die growkits kunt kopen bij een smartshop. Ik was benieuwd hoe lastig of misschien wel hoe makkelijk het is om een succesvolle oogst te produceren. Paddenstoelen zijn toch wel ff wat anders dan een kamerplant. Ik denk dat ik gewoon begin met de kleinste kit. Ik weet niet of de grote invloed heeft op de moeilijkheidsgraad, XD dus ik dacht: ik vermeld even dat ik hoogstwaarschijnlijk gewoon begin met de kleinste kit (250cc), dat is de kleinste die ze hebben

Met vriendelijke groet, Jordy

N3K0

Badass junkie
Stelt niet zo heel veel voor.
Gewoon ervoor zorgen dat je schoon werkt. Ik was mij handen en heb ook een alcohol spray die ik gebruik voordat ik ze paddo's laat luchten enof water geef (water geven is nevel met een plantenspuit)

Ik volg zelf gewoon de algemene beschrijving vande kits ( gevonden op internet bij mijn kit komt geen beschrijving)
( ik gebruik alleen gekookt/afgekoeld water ipv meteen water uit de kraan) 20250627_134543.jpg
Echt super makkelijk en het stelt niet zo heel veel voor.
Kheb zelf nu 6 kits staan en ze gaan als een trein.

N3K0

Badass junkie
Bekijk bijlage 65894Bekijk bijlage 65895

Plaatjes bevatten helaas een vendor naam dussssss..... Maar bij de smartshop kan je gewoon een los blaadje halen met instructies.
En een fatsoenlijke smartshop kan jou ook meer info geven.

En je kan ze ook gewoon vinden op internet (net als de kits)

Laatst bewerkt:

Brabander94

Gewoon ervoor zorgen dat je schoon werkt. Ik was mij handen en heb ook een alcohol spray die ik gebruik voordat ik ze paddo's laat luchten enof water geef (water geven is nevel met een plantenspuit)

Ik volg zelf gewoon de algemene beschrijving vande kits ( gevonden op internet bij mijn kit komt geen beschrijving)
( ik gebruik alleen gekookt/afgekoeld water ipv meteen water uit de kraan) Bekijk bijlage 65892
ah goed om te weten sorry voor me late reactie was ff uitgesloten van me account

( ik gebruik alleen gekookt/afgekoeld water ipv meteen water uit de kraan) Bekijk bijlage 65892
Ah, thanks voor de informatie Heb alvast latexhandschoenen gekocht en had nog desinfecteermiddel in huis (daar heb ik 2019 voor te danken XD). Ik moet nog even wachten De winkel was de dag nadat ik mijn vraag postte gesloten vanwege vakantie en ze zijn dicht tot de 20ste. Er is nog wel een smartshop, die zelfs zo'n 300m verderop zit, die nu dicht is, maar die verkopen alleen 1200cc. Ik heb momenteel geen partner en van mijn vriendengroep zijn er maar 2 psychonauten en 1 daarvan woont zo'n beetje aan de andere kant van Nederland (Breda> Leeuwarden). Voor mij is de kleinste voorlopig ff genoeg, dus ja, ik moet nog ff wachten PS Sorry voor mijn late reactie; ik was even uit mijn account gesloten, tel stuk 2fa-issues, maar die zijn weer opgelost

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Beter koop je het niet bij een smartshop, maar online bij een grote winkel.
De kits liggen vaak te lang bij een Smartshop, waardoor ze weinig of niets doen.
Je hebt vaak ook garantie als de kit meteen besmet raakt.
Het is heel simpel om te kweken.

Brabander94

Beter koop je het niet bij een smartshop, maar online bij een grote winkel.
De kits liggen vaak te lang bij een Smartshop, waardoor ze weinig of niets doen.
Je hebt vaak ook garantie als de kit meteen besmet raakt.
Het is heel simpel om te kweken.
ze liggen netjes in doos en plastic wrap om doos in de koeling in de winkel waar ik hem ga halen deze shop is alles goed en netjes geregeld ik zou eerlijk gezegd die verder op in de straat vertrouw ik ook minder deze is eigenlijk nu 2 eigenaren een van hen had eert ook een shop ook in die straat ik was daar vaste klant en die originele eigenaar ken ik ook goed ik weet 100% zeker als hij echt vervuild is dat ik een nieuwe krijg maar ik moet ook eerlijk zeggen ik kan niet online bestellen (bewind) als ik online kon bestellen had ik me 1p-lsd ook voor helft van de prijs ja dat hoor je goed dezelfde winkel vraagt letterlijk 2x zo veel als je het in de winkel koopt << dat is die verder op in de straat dus

Bovenaan