Vraag over X

Picollo

Newbie
mijn vraag:
Stel je koopt een pil die niet getest is, en er zou speed in zitten, zit er dan zoveel in dat je er door in het ziekenhuis kunt belanden?, ik ben hier namenlijk benieuwd naar, hetgene dat mij tegenhoud is dat er speed doorheen kan zitten, Het laten testen is voor mij geen optie.

Lana

Wijs gebruiker
Volgens mij zal het wel meevallen.
Als je een sterk hart hebt, beland je niet zo gauw in het ziekenhuis van speed. Denk ik.
Maar ja, je weet natuurlijk maar nooit.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
dat hangt er van af, je kunt nooit weten wat er in een pil zit en hoeveel
soms zitten er zelfs helemaal geen actieve stoffen in
maar ik denk wel dat een normale (v.grootte dan) pil niet groot genoeg is om een dodelijke hoeveelheid speed te bevatten...
maar ben hier niet zeker van hoor, weet namelijk niet veel over speed...

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Lana zei:
Volgens mij zal het wel meevallen.
Als je een sterk hart hebt, beland je niet zo gauw in het ziekenhuis van speed. Denk ik.
Maar ja, je weet natuurlijk maar nooit.
ja uiteraard maar je weet idd natuurlijk nooit op voorhand wat je hart aan kan...
ik heb namelijk een normaal hart maar krijg na 1 lijn coke al hartritmestoornissen...

caatje

Badass junkie
volgens mij heb ik ergens hier gelezen dat er (haast) nooit speed in zit. Pin me er niet op vast. Zelf heb ik nog nooit nadelige gevolgen gehad (ziekenhuis of iets dergelijks) van xtc. Ik heb nog nooit laten testen.

A

Anonymous

Gast
Als iemand speed pillen als xtc verkoopt houd die persoon geen klanten over.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
caatje zei:
volgens mij heb ik ergens hier gelezen dat er (haast) nooit speed in zit. Pin me er niet op vast. Zelf heb ik nog nooit nadelige gevolgen gehad (ziekenhuis of iets dergelijks) van xtc. Ik heb nog nooit laten testen.
nee dit klopt hoor, komt zeer zelden voor dat er speed in zogenaamde xtc pillen zit...

Picollo

Newbie
Dat stelt me dan weer gerust:) meer antwoorden zijn altijd nog welkom, ik weet niet of er nog andere, ongewenste soorten drugs in de pillen kunnen zitten?

boy

Bewuste gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
caatje zei:
nee dit klopt hoor, komt zeer zelden voor dat er speed in zogenaamde xtc pillen zit...

In het buitenland komt het nog wel voor. In Nederland zie je vrij weinig pillen die speed bevatten.

caatje

Badass junkie
Picollo zei:
Dat stelt me dan weer gerust:) meer antwoorden zijn altijd nog welkom, ik weet niet of er nog andere, ongewenste soorten drugs in de pillen kunnen zitten?

dat kan natuurlijk altijd! Als je 100% zeker wilt weten moet je ze laten testen! Das de enige manier om er achter te komen

flash kieke

Wijs gebruiker
Van pep zul je niet rap neergaan.
heb eens vant zakje gesnoven in dancing.En snuffffff,bijna de helft van mijn zakje leeg :grin:
Ik ging wel hard voor een lange tijd.
Maar neergaan zul je niet zo rap doen.

Als je zeker geen peppillen wilt hebben,dan kun je beter voor de zekerheid geen witte bulldogskes kopen(dat zijn meestal peppillen)waar je het ook koopt.

:)

A

Anonymous

Gast
flash kieke zei:
heb eens vant zakje gesnoven in dancing.En snuffffff,bijna de helft van mijn zakje leeg :grin:

Als je zeker geen peppillen wilt hebben,dan kun je beter voor de zekerheid geen witte bulldogskes kopen(dat zijn meestal peppillen)waar je het ook koopt.

Hartjes zijn ook vaak speedpillen.

flash kieke

Wijs gebruiker
BobG zei:
flash kieke zei:

Hartjes zijn ook vaak speedpillen.

Dat kan wel.

Kan ook dat die witte bulldogskes bij andere dealers mdma bevatten,maar bij mijn dealers zijn het altijd speedpillen :)

Picollo

Newbie
bedankt voor de tips allemaal, komt dus uit dat je als je een pil zou hebben die geen mdma bevat je niet neer gaat, al mijn twijfels zijn wel weg :)

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Als iemand speed pillen als xtc verkoopt houd die persoon geen klanten over.
lol zeker te weten van wel iemand in onze groep verkoopt ook speedpillen en toch heeft ie ontzettend veel klantjes.

A

Anonymous

Gast
Als je goed leest hoef je dit soort domme reacties niet te plaatsen.

Je bericht slaat ook gewoon helemaal nergens op, ik d8 dat het tegen de regels was om je puberaal te gedragen.. Je mag blij zijn dat freak een chille admin is.

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Als je goed leest hoef je dit soort domme reacties niet te plaatsen.

Je bericht slaat ook gewoon helemaal nergens op, ik d8 dat het tegen de regels was om je puberaal te gedragen.. Je mag blij zijn dat freak een chille admin is.
Hoezo een domme reactie jij beweert dat zo`n persoon geen klanten overhoud.... ze blijven terug komen en hij heeft altijd speedpillen. Hoezo puberaal? Ik zeg gewoon iets....

Bovenaan