1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraag van de dag! Wat hebben hun gebruikt?

Discussie in 'Drugs' gestart door Genieter, 12 mei 2019.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Genieter

Genieter Belezen gebruiker

Laatst bewerkt: 12 mei 2019
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Flakka.

Syl vindt dit leuk.
  3. Syl

Syl Belezen gebruiker

zombiedrugs

4. Genieter

Bij flakka gaan mensen toch juist bewegen!
    Kijk die filmpjes op Youtube maar.

5. Beertjhu

Beertjhu Belezen gebruiker

Mischien hebben ze allemaal een beetje te veel keta gehad:womantippinghand:

6. Genieter

Misschien een combi van flakka en cristal meth..

Beertjhu vindt dit leuk.
  7. ketakoekjes

ketakoekjes Newbie

Mandrax volgens mij, dat is een barbituraat die ze nog nemen in Zuid-Afrika.

Genieter vindt dit leuk.
  8. Genieter

Kijk interessant antwoord want het kan wel zoiets zijn. Mensen denken aan flakka maar bij flakka krijg je een lopende zombie.

Dit filmpje hieronder vind ik het ergste wat kk ooit heb gezien!
    Kijk die vrouw!
    Haar gezicht.. Dat is gewoon flakka wauw!

9. ketakoekjes

ketakoekjes Newbie

Niet per se, ligt aan dosering, je moet ook niet alles op het nieuws zo snel geloven + er zijn heel wat mensen die a pvp aka flakka gewoon dagelijks roken om de dag door te komen, is een beetje net als pcp.

10. Bas

Bas Wijs gebruiker

Flakka is eigenlijk een best normale drug, het is alleen te vervuild met andere zooi waardoor je dit krijgt. Net als die krokodil drug oid wat je huid opvreet

11. Genieter

Wat vinden jullie van dat filmpje van die vrouw achter in die truk?
    Recht uit een horor movie..

12. ketakoekjes

ketakoekjes Newbie

Ik zou niet weten of het vervuild is, maar pure flakka is een badzout dat ze maken van khat planten, die ze in Afrika kauwen als recreatieve drug.

13. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Ziet er ook wel PCP achtig uit.. idk..

14. Stonologie

Nee flakka is een drug ontworpen om crack te vervangen zodat verslaafde niet teveel criminaliteit hoeven te plegen. (Crack is heel duur en dit heel goedkoop). Verder is flakka helemaal niet zo eng als mensen denken.. de overdosis is gewoon heel erg focked. Het is een nagemaakte versie van khat, maar er zit absoluut geen khat in. Khat is best onschuldig als je er op kauwt.

15. Stonologie

Ik geloof dat het gewoon een overdosis is. Bij crack, waar het een vervanger van is, zou je dood gaan door de giftigheid. Daar kan je dus niet zo'n enge reactie van krijgen.

16. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Flakka is troep. Een Cathinone upper die ook op de nicotine receptor werkt. Wat moet je daar nu mee? Er zijn veel betere alternatieven.

17. Genieter

Wat is normaal dan?
    Ik vind het gewoon troep een drugs dat geen meerwaarde geeft net als heroïne en dat soort dingen.

Mdma en Lsd zijn soorten drugs dat ik als 'normaal' beschrijf. Het geeft je een leuke ervaring en je je word er geen crackhead van of gaat je gedragen zoals die vrouw achter in die truck.
    Het zou je zus maar zijn.

Laden...