Vraag werking xtc

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Hallo mensen, ik zal hier wel een hoop gezeur over krijgen en dat het dom is blabla

maar hier mijn vraag voor de mensen die toch willen beantwoorden. Ik heb me met mijn xtc gebruik altijd aan de anderhalve tot 2,5 maanden regel weten te houden en dan was het ook zo dat ik niet meer dan 2 pillen van 110mg nam, dus allemaal nog redelijk in toon.

Nou heb ik 3 maanden vakantie en ik heb nu 1 week geleden 2 capsules mdma gepakt (voor dat ik deze caps nam zat dus wel 2 a 3 maanden zonder xtc gebruik tussen), de dosis weet ik niet precies schat ongeveer 80 a 100 mg per stuk de dag er na helemaal geen depressief gevoel of wat dan ook dus mijn serotonine was nog niet helemaal aan ze eind(logies ook van maar 2 caps).... In iedergeval is de vraag als volgt; voel ik 'het' gevoel nog wel als ik laat maar zeggen volgende week nog een keer xtc pak (dus 2 weken ertussen) en dan iets meer, voel ik het effect dan nog lekker?.

Ik weet dat het slecht is maar sommige lees ik hier dat ze een periode van bijv 1 jaar achter de rug hebben met elk weekend en soms ook door de weeks nog pillen....Ik wil deze rede natuurlijk niet als een smoesje gebruiken dat zou niet goed zijn, maar ik wil wel even vast stellen dat als dat het ergste is wat ik ooit zal doen het nog redelijk meevalt denk je ook niet? dus zo erg lijkt mij dit toch niet, zolang het maar niet tevaak gebeurd natuurlijk.

Ik denk ik stel deze vraag toch maar even want ik wil niet dat ik dan over 1 week helemaal geen genot zal voelen ofzo en dat dan nog niet eens met een grotere dosis als dat ik normaal slik (wat dus voor de slikkers die al wat langer meegaan dus ook nog niet eens veel zal zijn). Dat zou zonde zijn van de xtc

mvg need^weed :wave:

J0rrit

Badass junkie
het zal egt wel meevallen. Je bouwt bij elke week xtc al snel tolerantie op ja, maar naar mijn ervaring is dat je pas na 4 weken 2 keer per weekend ofzo, je dosis ongeveer moet verdubbelen, en sneller achter elkaar moet gaan gooien.

Als je volgende week gewoon weer begint met 1, en kijkt hoe die bevalt, daarna kan je ng bijgooien. Wss merk je helemaal nog geen verschil. Het gevoel blijft even heftig, het enige dat veranderd is dat het gevoel minder speciaal, en dus gewoner wordt ( alsof je een jointje rookt, als je dat tenminste vaak doet ). Maar dat zal nu wel meevallen maar na vaker wekelijks gebruik krijg je dat al snel.

Florian01

Belezen gebruiker
Net wat Darkscope zegt: één keer een wiekend achter elkaar zal je nog neit zo veel verschil merken, maar als je dat een paar keer doet dan heb je al snel meer tot veel meer nodig voor je lekker gaat.

Ook het "happy" gevoel verdwijnt na veel gebruik..
Ik heb zelf een tijdje weekelijks gebruikt, toen ben ik ongeveer3 maanden gestopt, laatst weer een keertje gedaan, en het dat happy gevoel had ik nog steeds niet echt helaas.

Groeten!

J0rrit

Badass junkie
uhm, happy gevoel heb ik altijd ng wel, ook love-gevoel. Maar het gevoel is minder speciaal dan, meer zo alsof je je altijd super gelukkig zou voelen, dan is het minder bijzonder dan als je je dat af n toe zou voelen.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Hoe minder je het voeld, dus hoe minder vaak je gebruikt hoe specialer het gevoel is natuurlijk, je kan het eigenlijk vergelijken met op vakantie gaan de een gaat 4 keer in het jaar en de andere 1 keer om de twee jaar... voor die laatste zal het dan veel meer fun zijn :mrgreen: ....

Nja blij dat het dan nog mee valt als je 1 keer na 2 weken meteen weer gooit :)

Dags

Bewuste gebruiker
uit mijn (beperkte) ervaring kan ik zeggen dat je het zelfs gewoon 2 dagen achter elkaar kan doen en lekker gaan, maar die 2e dag is wel minder chill, 3e dag is kut

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Waarom denken mensen altijd dat als je minder dan 2 maanden ertussen houdt,dat het effect niet meer voelbaar is?

Vorig jaar slikte ik 2 a 3 x per maand,maar elke x ging ik even hard,alleen moest ik meer hebben voor hetzelfde resultaat.
Ook ga je het bewustszijnverandering niet meer voelen.

J0rrit

Badass junkie
Trip Unit zei:
Ook ga je het bewustszijnverandering niet meer voelen.

je bedoelt dat je waus wordt? dat wordt je zkr ng alleen zoals je al zei heb je meer nodig om hard te gaan ( en dus waus te worden )

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ik denk niet dat hij dat bedoelt
volgens mij bedoelt hij het "spacy" effect van xtc
en als je vaak slikt dan verdwijnt dit effect echt wel, ongeacht hoeveel je ook slikt
maar ik weet ook niet precies wat je met "waus" bedoeld...

Bovenaan