vraagje! belangrijk!

maxdw1212

Belezen gebruiker
Ik heb de laatste week na 2 dagen gekk gaan op een nieuw soort drug (PMDV ofzoeits) last van kortademigheid, misselijkheid en braken, ongebruikelijke vermoeidheid, en pijn in de rug, schouders en kaak. Ook heb ik 2x die week bloed opgehoest, en heb ik een drukkend gevoel op mijn longen.

ook heb ik vooral tintelingen die zich uitsluitend aan één kant van mijn lichaam voordoen. Daarbij heb ik plotseling gevoelsverlies, gevoelloosheid en verlamming aan één zijde van mijn lichaam.

Ik hoor op mijn werk ook veel mensen over mij praten en de politie houd mij ook in de gaten volgens mij.

Komt dit door mijn coke gebruik? Ik gebruik al 3 jaar elke dag coke, maar nooit meer dan gram per dag. Ik heb goeie voornemens want ik heb gehoord dat speed minder schadelijk is. Is dat ook zo? en kan ik dat veilig gebruiken met mijn symptomen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dat stofje zelf nog nooit gedaan maar als ik zo jou symptomen lees zou het niet beter zijn je gebruik een halt toe te roepen.
..?

SirErick

Wijs gebruiker
maxdw1212 zei:
Ik heb de laatste week na 2 dagen gekk gaan op een nieuw soort drug (PMDV ofzoeits) last van kortademigheid, misselijkheid en braken, ongebruikelijke vermoeidheid, en pijn in de rug, schouders en kaak. Ook heb ik 2x die week bloed opgehoest, en heb ik een drukkend gevoel op mijn longen.

ook heb ik vooral tintelingen die zich uitsluitend aan één kant van mijn lichaam voordoen. Daarbij heb ik plotseling gevoelsverlies, gevoelloosheid en verlamming aan één zijde van mijn lichaam.

Ik hoor op mijn werk ook veel mensen over mij praten en de politie houd mij ook in de gaten volgens mij.
Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk medische hulp zoeken (laat iemand 112 bellen), want zo te lezen heb je wel meer ernstige gezondheidsproblemen dan alleen hartfalen zelf.

Bobsacamano

Badass junkie
Als ik jou was zou ik gewoon een tijd niks gebruiken zal niet zo slecht voor je zijn. Ook war SirErick zegt even opvolgen ga naar je huisarts en wees open en eerlijk het klinkt allemaal niet zo chill wat je hebt. De stof die je bedoelt is waarschijnlijk MDPV en mijn mening is dat je er van weg moet blijven erg heftig spul. Een keer gebruikt en voor ik het weet was ik 36 uur verder en ik had niet eens mega veel gebruikt.

Waarschijnlijk heb jij dezelfde lijnen gelegd als wanneer je coke gebruikt omdat je niet weet wat het is en van MDPV heb je maar hele hele kleine lijntjes nodig. Niet zo handig om zomaar te gebruiken.

maxdw1212 zei:

Komt dit door mijn coke gebruik? Ik gebruik al 3 jaar elke dag coke, maar nooit meer dan gram per dag. Ik heb goeie voornemens want ik heb gehoord dat speed minder schadelijk is. Is dat ook zo? en kan ik dat veilig gebruiken met mijn symptomen. [/color]

MeejheM

Badass junkie
Bel de dienstdoende huisarts, of ga naar de Spoedeisende hulp!

Je hebt symptomen die kunnen voorkomen bij levensbedreigende aandoeningen, daarnaast klink je zo paranoide als wat. Niemand hier kan je helpen, je moet nodig nagekeken worden door een arts. Bel desnoods 112.

Drugsgebruik is niet strafbaar in nederland. over de politie hoef je je niet druk te maken.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad, zoals hierboven gezegd.. wacht er niet mee en ga naar je huisarts. Hoe eerder je het aanpakt, des te beter je er vanaf komt.

Bovenaan