Vraagje ivm paddo's

scalpulon

Newbie
Ik heb een paar vraagjes ivm paddo's

Ik ben 16 en wil binnekort mexcicaantjes gaan doen met wat vrienden.
Ik lijd aan een hele lichte vorm van astma(inspanningsastma) maar heb al even geen échte last hiervan gehad(niet veel kortademigheid meer), ik kan ook best goed mee met de les LO enzo.
Ik heb gehoord dat als je astma hebt dat het dan sterk afgeraden is om paddo's te nemen omdat het je kans op een bad trip verhoogt, is dit dan ook bij mij het geval?

Gr J.

pepito

Bewuste gebruiker
16? dan nog minimaal 2 jaar te jong.... :mrgreen:
Maar antwoord op je vraag: nee lichte astma zal kans op bad trip niet zozeer vergroten, maar je angst voor een bad trip zal de kans op een badtrip juist wel vergroten....snap je m? goede raad: begin met 1/4 portie op een lege maag....en vergaar eerst informatie...bijv "uit je bol" gewoon in de bieb te verkrijgen.....

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik heb astma en heb bij geen enkele drugs een probleem, amfetamines werken zelfs positief, als je er toch schrik voor hebt, zie dat je je puffer bij je hebt hé, ik hem altijd bij trouwens...
Enneu wat te jong voor paddo's meen je't nou, op die leeftijd ben ik ook met psychedelics begonnen en ik ken er een paar die het op hun 15 al deden, leeftijd zegt niets, tis gewoon hoever je geestelijk staat alhoewel dat in die documentaire van lsd "the beyond within ofzowiets" ook te zien was dat ze kinderen van !!!!9!!!! jaar oud lsd gaven...

scalpulon

Newbie
Veel dank flashkop :grin: , het lucht op een medemens met astma zo een reply te zien geven.

In ieder geval ik zal zowieso beginnen met een lichte dosis 1/4 portie.

Iemand nog wat meer tips voor eerste keer paddo's?

flashkop

Bewuste gebruiker
Zorg dat je op een rustige chille plaats zit waar niemand komt die NIET mag weten dat je tript, vermijdt dus stressituaties.
Zorg voor wat drinken en eten(paddoboufkick is erger als een vreetkick van wiet), zet misschien wat muziek op ga eens een wandeling maken?
Zorg voor wat psychedelic visueel dingen (veel visueel ga je wss niet hebben op zo'n dosis je gaat je wss gewoon kapotgieren om het stomste :mrgreen: )
Zorg voor een jointje als je daar van houdt, dit versterkt je trip wel tijdelijk een heel klein beetje of je kan hem hiermee langer laten duren.
Het is misschien ook interessant om een trip-sitter te hebben zodat hij je gerust zou kunnen stellen als het uit de hand loopt(wederom zeer kleine kans)
dat is al wat nu in me opkomt, nog een leuke trip
YUUUUUPZ

scalpulon

Newbie
Zalk zekers doen :sunglasses:

ben vooral vanplan veel muziek te luisteren en van die kleurrijke tripfilmpjes te kijken die je wel eens op youtube vind

flashkop

Bewuste gebruiker
scalpulon zei:
Zalk zekers doen :sunglasses:

ben vooral vanplan veel muziek te luisteren en van die kleurrijke tripfilmpjes te kijken die je wel eens op youtube vind
haha, zeker doen, wat ik veel heb onder paddo's is dat ik muren zie golven/ademen of dat de kamer waarin ik me bevind helemaal uitrekt echt gekke dinges of de symmetrisch gekleurde figuurtjes, maar dan zit ik meestal aan een hele portie :)

scalpulon

Newbie
haha, nice :stoned:

Nu nog op mn mail wachten van een druginfo site over waarom het net zo gevaarlijk is paddo's te doen met astma en als de klachten bij mijn vorm niet voorkomen dan ga ik een datum plannen

Bovenaan