Vraagje keta, 2 soorten

Discussie in 'Ketamine' gestart door Chronic303, 17 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Chronic303

Chronic303 Experimenterende gebruiker

Ik gebruik al een poos ketamine van de zelfde dealer. Deze verkocht hij altijd in een zakje, waarin de ketamine al verkruimeld was. De ketamine heeft een beetje een suikerachtige structuur maar dan iets fijner en blijft niet kleven in het zakje. Als je het zakje op de kop zou houden blijft er zeg maar niks achter. Nu heeft hij sinds kort deze ketamine vervangen voor een brokje. Deze brokje moet ik thuis zelf crushen en terug in het zakje doen. Deze Ketamine heeft voor mijn gevoel een veel lichter effect. Ook blijft deze een beetje kleven aan het zakje en heeft een fijner structuur en smaakt ook een stuk neutraler. Terwijl de vorige ketamine die hij altijd verkocht een veel sterkere smaak had en ook een wat intenser effect. Zelf weet hij niet welke de S en R variant is. Graag zou ik wel willen weten op basis van mijn omschrijving welke ketamine welke variant is.

excuses voor de eventuele spel/grammatica fouten, de ketamine slaat net in lol

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie Tripreporter

Ik denk dat je dat nooit te weten komt zonder dat je het laat testen. Speculeren over drugs is zinloos en ook niet toegestaan. Zonder testen weet je het nooit.

3. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist

Kunnen ze daarop testen? Ik had laatst Ketamine laten testen en toen ik mocht bellen krijg ik alleen maar te horen dat het het meest zuivere was. (Kreeg er zelfs nog opmerking bij van testuitslagmevrouw dat ze dat zelden maar tegen komen) Weet percentage even niet meer, heb ik ergens opgeschreven. volgens mij was het "tussen 70-80%" ofzo)
    Over of het S of R was werd niets over gezegd.

4. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Nee, voor zover ik gelezen heb wordt ketamine niet getest op isomeren, omdat dat te duur is. 'Normale' (racemische) ketamine zou een ongeveer fifty-fifty mix moeten bevatten van S-keta (de meer potente en trippy isomeer) en R-keta (de meer verdovende isomeer). En de verhouding van deze twee isomeren zou de keta-ervaring kunnen bepalen. Als je meer S- dan R-keta in je spul hebt zitten zal je mogelijk een meer trippende ervaring hebben, andersom een meer verdovende. Maar die verhouding kom je dus niet te weten van het testcentrum helaas.

Weet dit ook alleen maar omdat ik me recent beetje heb zitten inlezen over keta. :wink: Op basis van jouw verhaal kan ik weinig zeggen over wat voor keta je hebt. Misschien hogere verhouding R-keta, gezien milder effect... maar ja, is speculatie.

Laatst bewerkt: 17 sep 2017
    SanneBanne vindt dit leuk.
  5. Chronic303

Chronic303 Experimenterende gebruiker

Hmm, blijkbaar zal ik er dus nooit achter komen of een andere dealer vinden maar die zijn behoorlijk schaars in de regio hier. Toch bedankt voor de reacties. dan ga ik ook niet de moeite doen om het te laten testen.

6. xTweetyx

xTweetyx Newbie

Er zijn wel dealers waar de R en S vorm gescheiden zijn van elkaar.
    De ene werkt vooral op het lichamelijke effect en de andere krijg je meerr hallucinaties van.

7. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Kunnen wij vrij weinig zinnigs over zeggen inderdaad. Zoals Roze olifant al zei wordt er bij het testcentrum niet getest op de isomeer verhouding, want dit zou inderdaad belachelijk duur zijn om te testen. Er wordt wel op zuiverheid getest, en het kan net zo goed zijn dat die nieuwe bron niet een ander isomeer is maar gewoon minder zuiver. Kortom speculeren dus en dat doen we niet hier omdat het geen zin heeft.

Ik kan je nog wel wat algemene info over ketamine isomeren geven wat het een en ander wellicht wat duidelijker maakt. In de praktijk is vrijwel alle ketamine gewoon racemisch op de zwarte markt. Dit omdat veruit de meeste ketamine racemisch geproduceerd wordt, zowel via de officiele (farmaceutische kanalen) als via de illegale kanalen. Het produceren van een enkele isomeer is namelijk heel duur en vrij ingewikkeld. Er is echter wel S-Ketamine op de markt, omdat deze voor medische doeleinden geproduceerd wordt. S-Keta is veel potenter, dus dat heeft medische voordelen. Ik kan je daarnaast vrijwel zeker garanderen dat er geen R-Keta op de markt is. R-Keta heeft geen medische toepassingen op het moment (wellicht in de toekomst wel ivm depressies) en voor recreatieve doeleinden zou het ook onlogisch zijn om R-Keta te produceren aangezien het qua recreatief effect inferieur is aan racemische keta en ook nog eens veel duurder is om te maken. Dat er R-Keta op de markt zou zijn is dus gewoon een fabeltje die door onwetendheid in de wereld is geholpen.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Vraagje keta soorten
  1. spacebass420
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    1.447
  2. Skippy
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    942