Vraagje over basecoke

L

Lid 153090

Gast
Af en toe heb ik coke die na het uitkoken niet hard wordt als ik er in roer, nu ook weer, het zijn brokken maar zacht en plakkerig eerder pasta. Wat kan ik hier aan doen en hoe komt dit?

Ik heb er net van gerookt en hij smaakt goed en is heel sterk qua effect.

Laatst bewerkt door een moderator:

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Als je wil weten hoe het komt weg brengen naar het test centrum. Je hebt zelf al door dat dat niet klopt het moest juist heel snel hard worden probeer wat over is nu nog een keer te koken maar nu enkel met water

Stillfighting

Experimenterende gebruiker
Af en toe heb ik coke die na het uitkoken niet hard wordt als ik er in roer, nu ook weer, het zijn brokken maar zacht en plakkerig eerder pasta. Wat kan ik hier aan doen en hoe komt dit?

Ik heb er net van gerookt en hij smaakt goed en is heel sterk qua effect.

Hoe vers is je ammoniak? Ik heb meestal een doorzichtige druppel in het midden gooi ik paar druppels water erbij om te koelen. Dan word het wel direct hard op de lepel haal ammonia weg en kook met wat water ammoniak weg het hoort zeker niet zacht te zijn. Dan is er iets mis, weggooien dus.

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
*modknip: productieprocessen van drugs bespreken is niet toegestaan*

Laatst bewerkt door een moderator:
L

Lid 153090

Gast
Ja dat weet ik, desondanks bedankt voor de reacties. Aan de door jullie geopperde zaken ligt het niet. Ik heb daarna nog andere coke gecleaned met dezelfde Ammoniak en die was wel zoals het moet.

Kan het niet aan een versnijdingsmiddel liggen? Niet alle cuts lossen op in Ammoniak.

inner_search

Badass junkie
waarom koop je niet gewoon kant en klaar ?
Niet iedereen kan aan base raken.
Ikzelf heb het nog nooit tegen gekomen , zowel base als crack word hier in de omgeving niet verkocht.
Heroïne ook niet , nog nooit iemand gehoord die het kon krijgen (buiten darkweb om.)

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Heb toch ook nog nooit base gezien bij diegene die top hebben.
Lijkt me nogal logisch mensen die lang draaien op base hebben Sowiso de top want met rommel kun je geen base maken en die gasten flash je naar een keer dan zijn ze gevlogen dus die hebben top nodig

Georgie J.

Je moet wel goede rauw hebben om goede base te maken. Daarnaast willen base dealers ook zo zuiver mogelijke coke omdat ze al gemiddeld 10% verliezen met freebase

duval75

Haihoi. Zelf jarenlang niet gerookt en vroeger nooit uit hoeven koken, mijn dealer leverde het uitgekookt. Inmiddels weer geïnteresseerd en zal zelf moeten leren uitkoken, daarom veel over gelezen en daarom vraag ik mij af of je de coke wel test. Er wordt ook vaak een ontwormingsmiddel aan toegevoegd (levamisol) dit, omdat dit niet verdwijnt met uitkoken.

Levamisol kan gevaarlijk zijn als het in te hoge doseringen aanwezig is, en is sowieso erg ongezond. Dus ook als je uitkookt, eerst testen. Dat doe je met Liebermann en Marquis.

Ik zie dat hier veel geadviseerd wordt om met ammoniak uit te koken, dit is wel ongezonder dan bijvoorbeeld gewoon maagzout met water te gebruiken (baksoda) https://www.ah.nl/producten/product/wi386329/arm-en-hammer-pure-baking-soda

Hier uitleg hoe het gaat met baksoda https://www.drugsinfoteam.nl/vraag-antwoord/lees-een-antwoord/-/antwoord/14978898/cocaine-uitkok-1

Zo mijn theorie is awesome, nu nog de praktijk :P haha.

Hoop dat je er wat aan hebt :)

Hardcore_frk

Badass junkie
Gewoon eerste koken in ammoniak hard laten worden dan begint stap twee die bij de meeste weg gelaten word vermoed ik kookt het normaal gesproken altijd nog een keer in gewoon schoon water
Okee, ja ik heb er verder geen ervaring mee, vandaar!

Maar ik weet nog wel dat ik na het stappen een keer helemaal klaar was met mijn coke. Maar ik had denk ik nog 0,3 gram over, ofzo.

En toen ging ik daarmee maar een experimentje doen. Ik had nog ammoniak oplossing in water (denk 20% ammoniak ofzo) staan en toen daarmee op een lepel uitgekookt. Ik kreeg wel een mooie drijvende bel, die ik met een tandenstoker makkelijk eruit kreeg. Dit werd ook meteen een hard brokje en had een iets oranje/roze gloed.

Ik heb het wel meteen door de gootsteen gespoeld (nu denken veel mensen waarschijnlijk 'nooo, why?!', haha).

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Base roken doe ik gelukkig al jaren niet meer ander krijg ik ruzie met de vrouw.
Het nakoken met water zorgd er wel voor dat er minder ammoniak achter blijft het komt de smaak zeker ten goede en daar draait het tog voor een groot deel om het smaakje.
Kook zelf ook nog wel eens uit om te kijken of het goeie is maar doet me ook niks meer gaat bij mij ook zo de afvalbak in

Hardcore_frk

Badass junkie
Base roken doe ik gelukkig al jaren niet meer ander krijg ik ruzie met de vrouw.
Het nakoken met water zorgd er wel voor dat er minder ammoniak achter blijft het komt de smaak zeker ten goede en daar draait het tog voor een groot deel om het smaakje.
Kook zelf ook nog wel eens uit om te kijken of het goeie is maar doet me ook niks meer gaat bij mij ook zo de afvalbak in
Ja, ik zag een keer een post van je voorbij komen dat je dat deed inderdaad. Moest er wel om lachen, haha.

Maar is de trek bij jou nu helemaal weg dan? Kan me voorstellen als je dat een keer geproefd hebt en je hebt weer zo'n mooi basebrokje gemaakt, dat zo in de afvalbak gooien soms toch nog wel moeilijk kan zijn?

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Ja, ik zag een keer een post van je voorbij komen dat je dat deed inderdaad. Moest er wel om lachen, haha.

Maar is de trek bij jou nu helemaal weg dan? Kan me voorstellen als je dat een keer geproefd hebt en je hebt weer zo'n mooi basebrokje gemaakt, dat zo in de afvalbak gooien soms toch nog wel moeilijk kan zijn?
Nee ik heb er geen behoefte meer aan heb gezien wat het exht met mensen kan doen.
Ik verbrand er me vingers niet meer aan letterlijk en figuurlijk aangezien rokers hun vingers nog wel eens verbranden aan de hete pijp.nee die tijd heb ik gelukkig helenaal achter mij kunnen laten.

Hardcore_frk

Badass junkie
Nee ik heb er geen behoefte meer aan heb gezien wat het exht met mensen kan doen.
Ik verbrand er me vingers niet meer aan letterlijk en figuurlijk aangezien rokers hun vingers nog wel eens verbranden aan de hete pijp.nee die tijd heb ik gelukkig helenaal achter mij kunnen laten.
Top, man! Dat zijn er niet veel die dat kunnen, volgens mij.

En ik ken inderdaad de verbrande eelt duimen wel, brr..

Bovenaan