Vraagje over blowen.

LostSoul

Newbie
Hoi, ik zou graag weer eens willen proberen om te blowen, ik heb het nu ongeveer 1jaar niet meer gedaan door een bad trip :( . Ik denk dat ik een bad trip kreeg omdat, ik het daarvoor al een tijd niet had gebruikt en dan in één keer een hele en best sterke (volgens mijn vriend althans) joint nam. En ik zou graag willen weten of het een goed idee is als ik het weer ga proberen dan niet gelijk de hele joint op te roken maar eerst een paar hijsen (rustig op bouwen). Me maat is er sowieso bij voor als het niet goed gaat :). Elk advies is welkom en bedankt voor uw tijd :).

mattskovic

Wijs gebruiker
gewoon rustig aan doen
en zeker niet denke dat je bad gaat :grin:

voor de rest heb ik zelfde advies als de rest hier bove rustig aan trekke niette grote trekjes misschien ook maar eerst een stickie smokeu voor je terug een hele jonko blowt :stoned:

greetz mattski

ps: hoort deze niet bij coffeeshop ??

Oom Klaas

Badass junkie
Ik kan ook wel zeggen dat zulke dingen alleen serieus beoefend worden door alcoholisten maar daar gaat het helemaal niet over.

LostSoul

Newbie
Bedankt voor alle reacties. Ik zal wel rustig aan doen en lekker buiten in de zon zitten :sunglasses: en gwn gezellig praten met me maat :P
P.S. sorrie als het in de verkeerde topic is geplaatst :flushed:

knolselderij

Wijs gebruiker
LostSoul zei:
Bedankt voor alle reacties. Ik zal wel rustig aan doen en lekker buiten in de zon zitten :sunglasses: en gwn gezellig praten met me maat :P

als je met je hoofd in t zonnetje gaat zitten zou ik zeker ff rustig teugen

KoxBox

Badass junkie
knolselderij zei:
LostSoul zei:

als je met je hoofd in t zonnetje gaat zitten zou ik zeker ff rustig teugen

Inderdaad ja, je kan serieuze kloppen krijgen van het zonnetje.

Bovenaan