vraagje over coke..

Mauzz

Newbie
hallo ik ben nieuw op dit forum, erg interessant om jullie verhalen te lezen over ervaringen met verschillende soorten drugs.

nu heb ik zelf een vraagje: waarom merk ik niks van coke???

heb al aardig wat verschillende drugs gehad t begon met hash/wiet later paddo's, coke, pep, xtc..wat toch een van de favos is! maar snap er echt helemaal niks van dat ik gewoon niks merk van coke! de eerste keer heb ik t gerookt waar ik niks van wist eigenlijk later een paar keer gesnoven maar niks.. alleen het verdovende in keel/neus, zelfs heb ik 2x gebased omdat ik t toch raar vond dat het niet werkte. nu heb ik hier al verhalen gelezen dat als je adhd of depri bent bv. dat het niet of bijna niet werkt maar geen van die dingen is bij mij van toepassing. aan de kwaliteit ervan hoef ik ook niet te twijfelen want dat zit wel goed en met uitkoken hou je toch puur over.. kan iemand me hier mischien meer over vertellen of zelf ook dezelfde ervaring?

groeten

Judas

Wijs gebruiker
Een vriendin van me heeft hetzelfde. Kwam ze gezellig langs, zei ze dat ze graag high wilde worden om de stress even kwijt te zijn. Had alleen sosa in huis. Na de eerste lijn zat ik te stuiteren op de bank. Sterren doofden en laaiden op in mijn hoofd...Bij haar gebeurde er echter niets. TOTAAL NIETS. Ze heeft het nog regelmatig geprobeerd. Tevergeefs :(
Zal wel met jullie biochemie te maken hebben. Die kan heel erg verschillen per persoon.
Wellicht zit je neurologisch gezien zo in elkaar dat er geen koppeling met neurotransmitters als dopamine tot stand komt.
Lijkt me voor jou verder absoluut niet boeiend om te weten waarom yayo jou niet in de greep krijgt. Wees gewoon blij dat dat zo is. Zou het niet meer proberen. Wat heb je eraan als er toch niets gebeurt. En misschien moet je maar blij zijn hiermee want bij cocaine geldt: "I don't like the drug but the drug likes me".

Sosa want's you more than you want it. En dat heeft velen al hun geld, hun huis, hun zelfvertrouwen, hun gezondheid, hun vrienden etc. gekost.

Zo te horen heb je al andere kicks genoeg. Houdt het lekker daarbij ipv een van de gemeenste soorten dope te proberen te doorgronden :wink:

Mauzz

Newbie
he yeti

dat coke een hele gemene drug is is mij goed bekend heb vele mensen gezien die er echt aan onderdoor gingen en wat dat betreft vind ik t ook wel ok dat dat in ieder geval bij mij niet van toepassing is.. en inderdaad genoeg andere leuke stofjes die wel werken! dat het aan mijn biochemie zou kunnen liggen lijkt me dan het meest voor de hand liggend, merk ook met andere drugs dat ik er wel net ff anders op reageer dan anderen bv. met xtc en pep, een goed avondje doorgaan en de meeste zijn de dag erna de helft van de avond kwijt en ik weet alles nog in details, kan me zeker lekker laten gaan en sta ook goed te spacen maar toch heb ik t idee dat t net ff een tikkie anders is...

mauzz

lullo

Experimenterende gebruiker
Coke doet met mij ook niks zolang ik niet met mijn vriendin begin te vrijen, pas dan merk ik dat ik coke op heb.
Vind dat wel prima zo, is de verleiding er niet om veel te gebruiken.

Bovenaan