1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraagje over Designer Benzo's, online te bestellen.

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door PorcoDio, 21 dec 2015.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. PorcoDio

PorcoDio Newbie

Hallo,
    Ik ben wat research aan het doen naar al die nieuwe designer benzo's die op intetnet worden aangeboden.
    bij ons gaan er namelijk behoorlijk wat benzo's doorheen. Vaak nemen we mee als we op vakantie zijn uit landen waar ze niet zo moeilijk doen. Enkele soorten op recept, familieleden, vrienden, ruilen... Je weet hoe die dingen gaan als je elke dag benzo's slikt om de dag door te komen.

Mijn vraag was nu, die designetbenzo's zoals metizolam, pyrazolam,flubromazepam/lam etc worden per PELLETS aangeboden. Hoeveel zitten er dan in zoon PELLET? Als dat namelijk maar 1 stuk is vind ik de prijs nogal aan de hoge kant. Kan iemand mij hier een antwoord op geven? Alvast bedankt.

Modknip

Aangezien er niets illegaals aan is kan ik dat hier toch gewoon vragen neem ik aan?
    Zoniet dan graag een berichtje per PM dan maar.

Thx voor de moeite voor een ieder die reageerd op deze post.

Groetjes, PorcoDio

2. Fool

Fool Badass junkie

een pellet is een engels woord voor een pil. Hoeveel milligram er in zo'n pil zit hangt af van welke pellet je besteld. :wink:

Het meest voordelig is denk ik toch wel benzodiazepine poeder(goed afwegen en oplossen in alcohol, zo kun je bijvoorbeeld 1ml=1mg XXX maken). :)

3. PorcoDio

PorcoDio Newbie

aha, thx voor je reactie,
    teringduur spul dus!
    Leuk handeltje hebben die lui uitgevonden zeg!
    Koop ik liever een pakje met 30 stuks xanax, of iets dergelijks in de apotheek in het buitenland voor zo'n Modknip

Duurste wat ik ooit heb betaald voor een pak met 30 stuks 10 mg diazepam is geloof ik Modknip nogwat bij de apotheek...

Was wel benieuwd naar die designer benzo's en dacht als een pellet nou een stripje betekent is het wel leuk om uit te proberen..
    Maar laat maar hangen..

4. PorcoDio

PorcoDio Newbie

goeie tip trouwens van die oplossingen!

In italie kan je bij de apotheek flesje vloeibare valium kopen! das zo lekker druppelen hahaha

5. Fool

Fool Badass junkie

Yup, daar zullen ze wel lekker aan verdienen. :P

Ze hebben echter wel een kleinere afzetmarkt dan bijvoorbeeld de grote farmaceuten, dus de productiekosten zullen per pil ook wel een stukje hoger liggen dan een pilletje Valium. :)

6. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik heb even het een ander geknipt in je berichten, vragen naar vendors en noemen van prijzen zijn niet toegestaan, bij deze een waarschuwing.

OT Tja RC benzo's zijn niet heel goedkoop, maar in het illegale circuit zijn ze nog veel duurder. Het goedkoopst is inderdaad poeder kopen en dit oplossen, moet je wel een fatsoenlijk weegschaaltje hebben natuurlijk.

7. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Of je gaat gewoon lekker op de oude Tour door haha. Benzos oplossen kan tricky zijn vergissing is gauw gemaakt. En veel benzos zijn zo actief. Denk er ook aan dat sommige RC benzos heel erg lang werken.

8. Fool

Fool Badass junkie

Een fink aanta gewone benzo's werken ook zo Iang hoor. :P

9. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Helemaal gelijk , wat wel appart is is dat bijvoorbeeld flunitrazepam als kortwerkend kan worden beschouwd omdat de afbraak na x aantal uur erg rap schijnt te gaan.
    Toch die lange werkingsduur stuurt mij nog steeds naar barbs word daar fitter en uitgeruster mee wakker.

OT

Als ik het in poeder vorm krijg maak ik meestal mijn eigen capsules. Goede weegschaal en focus zijn vereisten natuurlijk :)

10. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Ik heb zelf een lading amber glas druppelaars gekocht op Ebay.

Grammetje willekeurig poeder kost op sommige sites maar 50euro waar je al snel 1000 doseringen uit kunt halen.

Even vermengen met wat vodka of PG (propyleen glycol) in de juiste verhoudingen, ideaal.

Ziet er netjes uit, makkelijk doseren en levert al snel een levensvoorraad op voor een laag prijsje.

11. MeejheM

MeejheM Badass junkie

In nederland gewoon gratis voor wie ze nodig heeft, code b2 heet dat.

12. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Die zou je vanzelf moeten krijgen als 2 andere medicijnen (geen benzo's maar SSRI o.i.d) niet voldoende werkt. Dan word dus de benzo volledig vergoed
    Scheelt je weer geld in deze dure maand :)
    Goede tip/toevoeging.

13. MeejheM

MeejheM Badass junkie

jup, idd, check wat voor pen je arts heeft :grin:

om de een of andere reden heb ik een kennis die altijd tassen vol verschillende downers heeft, tassen zijn van de apotheek en de doosjes ook, maar geen etiketten ofzo. geen idee hoe hij dat flikt. ik krijg ze toch gratis op recept.

14. Fool

Fool Badass junkie

Nou je kunt zeggen wat je wilt, maar ik betaal liever elke maand een doosje diazepam dan dat ik elke maand een doosje SSRI's krijg. :P

15. hermansb

hermansb Newbie

Even wat aanvullingen op wat ik in dit topic las, na jarenlange benzoverslaving heb ik met alle soorten wel ervaring, vele van de RC's zijn fijner dan pharmaceutische productie, met name diclazepam en etizolam imo.

Een pellet is geen pil: Pellet betekent geperst brokje vrij vertaald, dit word zo genoemd omdat het verkopen van een RC in toedieningsvorm in vrijwel alle landen illegaal is omdat het dan onder een voedsel ed etc. wetgeving zou vallen. Dus word het als pellet betiteld ipv van pil, om deze wetgeving te omzeilen.

De prijs van een RC benzo is in nederland inderdaad niet goedkoop maar er zijn genoeg vendors binnen de eu waar je voor de prijs van 2 gram van een zeer veel gebruikte stimulant, 1000 pellets krijgt. Daar kun je wel een jaartje mee vooruit, ik hoop voor jullie een meervoud daarvan want anders staat je nog een zeer vervelende afkick te wachten ooit...

B

16. Albatross

Albatross Experimenterende gebruiker

Zijn deze RCs dan ook legaal? (Net als 4FMP). En hoe zit het met het bestellen uit het buitenland, kan ik mn pakketje kwijt raken? Controleren ze bij het testcentrum hier ook op?

17. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Ja het is net zo "legaal" het is een beetje een grijze markt maar ja het mag verkocht worden.

18. Gov

Gov Newbie

Ik heb weinig ervaring met "echte" benzo's. Mijn slaap is al decades een probleem. Nou: die was altijd 6 uur en dat was genoeg maar 3 jaar geleden werd dat steeds meer 5 uur. Ik val zo in slaap, ik ben altijd vrolijk en ontspannen maar 5 uur later ben ik wakker. En dan volgde er vaak een zeer vermoeiende dag. Bij vergaderingen kon ik mijn ogen niet openhouden, duizelfde het me voor de ogen. In de avond was ik dan frisser en na sport zo helder als maar zijn kon.

Van mijn pa midazolam gehad. Drie keer geprobeerd. Een keer 15 mg en toen 10 mg. :kots:
    Heel de dag groggy, slechte slaap en totaal mezelf niet. Ik ben altijd vrolijk, relaxed en neem alles niet zo vreselijk serieus. Nu was ik echt extreem chagrijnig met een erg kort lontje.

Etizolam 1,5-2 mg, Nitrazolam 2,4 mg, diclazepam en zo nog een paar RC benzo's (etizolam is etizest en etizest MD dus geen RC volgens mij) helpen geweldig! Ik voel me uitgerust en helder.
    Ik gebruik deze eens per week en soms twee keer. Andere dagen gebruik ik niks en slaap ik ook vaker goed en soms gebruik ik na toch een slechte nacht armodafinil.

van al deze middelen heb ik ivm de psychoactive substances ban die nu uitgesteld is echt een gigantische voorraad aangelegd (Modknip). Allemaal gesealed en met een vochtzakje koel en donker opgeborgen. Ik kan jaren vooruit.

Heb trouwens nooit de behoefte gevoeld een van deze middelen vaker te slikken. Ik voel geen enkele drang daar toe.

19. JustSomeGuy.

JustSomeGuy. Experimenterende gebruiker

RC's zijn gwn heel duur altijd. Je kan beter het echte werk halen.

20. ZackSmurda

ZackSmurda Newbie

Ik had in het verleden wel eens clonazola etizolam besteld. Allebei in blotter vorm mijn favoriet was wel etizolam. Clonazolam werd ik ook snel erg snel moe. Ik gebruikte ze wel eens bij een blowtje. Is soms wel is leuk word je lekker vaag van.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Vraagje Designer Benzo's
  1. JustSomeGuy.
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    734
  2. TripEekhoorn
    Reacties:
    23
    Weergaven:
    2.106