1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraagje over gebruik trazadone 8-10 uur na pep

Discussie in 'Drugs' gestart door Sammeke47, 12 jan 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Sammeke47

Sammeke47 Experimenterende gebruiker

Ik heb me al geïnformeerd over de mogelijke risico’s, waaronder ik wel te verstaan heb gekregen dat er misschien een risico is op serotonine syndroom bij gelijktijdig gebruik van amfetaminen en trazadone, maar deze Info is vrij vaag en omslachtig.
    Het zit eigenlijk zo, ik gebruik hoogstens 2-3 x per jaar pep en dan ook meestal in één avond/nacht met een bommetje en 1-2 kleine lijntjes.
    Nu ben ik al een hele tijd van de Benzodiazepines afgeraakt, en zou ik anders als ik daar nog iets van overhad in het medicijn kastje al snel een bromazepam of valium geslikt hebben om te kunnen slapen, maar helaas.
    Ik hoef geen preek te horen van neem geen pep als je wil slapen, daar heb ik verder niets aan.
    Mijn vraag is uitsluitend gericht naar de combinatie van trazadone en speed, minimum 8uren na de laatste dosis pep 50of100 mg trazadone om gemakkelijker te kunnen inslapen.
    Safe of toch beter niet ?
    Of raden jullie me aan dit toch niet te doen en men pep trip Gewoon nog tot deze avond uit te zitten, zoja verklaar dan graag waarom ?
    Bedankt !

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Zou ik niet doen als ik jou was.

De combinatie is niet zo veilig heb ik begrepen in een ander topic, en na 8 a 10 uur zit er nog wel wat speed in je lichaam.

3. Sammeke47

Ja, inderdaad halfwaardetijd is rond de 10-20 uren, en moet ik nog eens bijnemen dat ik zeer gevoelig ben voor amfetaminen en het bij mij dusdanig 24-40 uur minimum wakker zijn is.

ilovehasjandweed vindt dit leuk.
  4. ilovehasjandweed

ilovehasjandweed Experimenterende gebruiker

Jezus ik heb dat nou ook weer niet, wel dat ik na 24 uur nog schoteltjes heb, gaat dat nog weg want het freakt me the fuck.out

5. Sammeke47

Normaal gezien is dit volledig weg na eens goed te slapen

6. ilovehasjandweed

ilovehasjandweed Experimenterende gebruiker

Ik had ongeveer 60 uur na gebruik geen schoteltjes meer. Alle drie de dagen geslapen.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...