1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

vraagje over ghb

Discussie in 'GHB' gestart door Sammeke47, 10 feb 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Sammeke47

Sammeke47 Experimenterende gebruiker

Beste lezers,
    Ik had een vraagje over GHB.
    Ik heb amper tot zeer weinig ervaring met GHB, heb dit in 2016 eenmalig gebruikt 2x5ml verspreid over 2 uren en in 2019 over 2 avonden, de eerste avond 3ml gevolgd door 4ml 1uur later en de 2e avond 2x de eerste maal 4ml en de 2e maal 6ml.
    Nu het probleem is, in 2016 had ik hier geen effect can aangezien ik 2 u ervoor coke had gesnoven, en weet dat het effect word geblockt door de uppers.
    De 2e keer enkele weken geleden heb ik dit volledig nuchter gedaan en steeds niet in niet te hoge dosissen ingenomen ivm voorzichtigheid en onbekendheid met de stof, ik moet eerlijk zeggen dat ik nieuwsgierig was naar deze lichaamseigen stof, en veel gelezen heb over de ervaringen gaande tot ervaringen over GHB dat extases veroorzaakt vergelijkbaar met xtc en dronkenschap, enzovoort maar ik heb niets ervaren van deze effecten, wat ik raar vind.
    Het enige wat ik ervaren heb is afvlakking van emoties, net zoals het effect waarvoor benzos genomen worden.
    Had ik gewoon 2x slechte kwaliteit of reageerde mijn lichaam niet of amper op deze stof ?
    Ik vraag me dan ook af of het enig nut heeft dit goedje nog te gebruiken voor reacreatieve doeleinden of niet.

2. Casaan

Casaan Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik ben geen expert, ik heb zelfs nooit GHB gebruikt en heb ook geen interesse.
    Mocht ik die interesse wel hebben en een GHB ervaring krijgen zoals jij die nu omschrijft dan zou ik weinig zin hebben om het nog een keer te gaan proberen. Heb jij die behoefte wel? Wil je per sé aan de GHB?

3. Prison

Prison Bewuste gebruiker