Vraagje over tolerantie

misterx

Newbie
Ik heb een vraagje, ik gebruik al ongeveer een half jaar 1 dag in de week en dan steeds ineens 4 pillen (begonnen met een halve maar heb dit opgebouwd naar 4). Ik voel er echter steeds minder van en val soms zelfs in slaap tijdens een trip. Ik ben daarom gestopt. Mijn vraag is als ik nu over 1, 2 of 3 maanden de eerstvolgende keer weer pillen neem, is mijn tolerantie dan ook weer gedaald en zo ja is die dan aanzienlijk gedaald of maar een beetje? Met andere woorden in welke mate wordt het totale gevoel weer beter? Alvast bedankt!

Jeller

Badass junkie
je zal er wel terug wat meer voelen, maar kdenk niet dat je ooit nog zoiets zal ovleen als je eerste keer, tenzij je mss echt lang stopt

dus w8 er lang mee (paar jaar :wink:) of stap gewoon over op een andere drugs, er zijn veel leukere dan xtc aanwezig

misterx

Newbie
Als ik het dan over een maand of 2 maanden weer zou gaan doen, zou ik dan maar 2 pillen hoeven pakken voor hetzelfde effect of nog steeds die 4 waar ik nu op zit?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ga l-tryptofaan kopen (voor het bijvullen van je serotonine voorraad)

is een voedingsuplement voor de serotonine in je hoofd..... te koop bij smartshop

en neem ongeveer 2 a 3 maanden geen pilletjes meer
dan denk ik dat je t zeker wel weer harder zal voelen, maargoed je serotonine voorraad zal flink uitgeput zijn als je elke week een half jaar lang snoepjes hebt gepakt :openmouth:

Fishhead07

Wijs gebruiker
IK heb laatste 3 maanden denk ik 7 pillen genome en 0,75 gr kristalle.

Ik zelf vind het niet heel veel als je kijkt naar wat sommige andere mensen gebruiken. Kijk tuurlijk ik snap dat me serpotine aardig op is. Maar tot gister heb ik altijd gewoon hetzelfde chille effect gehad van de zelfde dosis :grin:

Ik doe het nu max eens per 2 / 3 wken een pilletje. En kristalle soms lijntje tussendoor. Ik voel inderdaad niet meer dat gevoel als de eerste paar keer. Maarja dat is logisch dat snap ik. Ik ga voorlopig gewoon zo door. En dan na de zomervaktie stop ik denk ik en dan aan de 3 maanden regelhoudenn of nog minder vaak. En dan weer is goed space met dat love gevoel.

Fishhead07

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:

is een voedingsuplement voor de serotonine in je hoofd..... te koop bij smartshop

dan denk ik dat je t zeker wel weer harder zal voelen, maargoed je serotonine voorraad zal flink uitgeput zijn als je elke week een half jaar lang snoepjes hebt gepakt :openmouth:

Is l-tryptofaan bij de smartshop te verkrijgen? hoe heet het daaro zelfde naam gewoon?? en weet je toevallig wat het kost en wat de dosis is.

:)

caatje

Badass junkie
Je kunt t gewoon online bestellen. Je tikt bij google l tryptophan in en er rolt zo een hele hoop info en verkoopadressen over je scherm.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
GabberSnoePie zei:

Is l-tryptofaan bij de smartshop te verkrijgen? hoe heet het daaro zelfde naam gewoon?? en weet je toevallig wat het kost en wat de dosis is.

:)

ja is bij de smartshop te koop( niet alle geloof ik) op internet kan je het idd ook bestellen zoals caatje al zei. De dosis is geloof ik gewoon 1 capsule ( t gaat dus per capsules) maargoed dat zal ook wel op de verpakking staan, je kan ook 5-htp kopen maar dat is meer om de xtc downer tegen te gaan, op lange termijn kan je beter l-tryptofaan nemen :wink:

en bang voor nachtmerries?

kijk dan ff in dit topic http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... highlight=

:P :P :wave:

nicole1973

Belezen gebruiker
je kan het ook gewoonbij de gezondheidswinkel kopen daar haal ik het altijd 19,95 voor 60 capsules.. neem er na het weekend de eerste 2 a 3 dagen altijd 3 stuks in een x voor het slapen gaan de rest van de week 2 ... en dan ist weer weekend :-/

Bovenaan