• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

vraagje over truffles enz

Talec

Bewuste gebruiker
hey kan iemand me wat wijzer maken ivm met truffles?
Hoe zit het daar nou mee? zijn ze nu milder of juist sterker dan paddo's?
Sommige van men vrienden beweren dat ze beter visuals krijgen van truffels en anderen beweren dan weer dat het juist milder is! Hangt dit af van de soort ofzo? Had ze graag eens genomen maar weet niet goed welke soort ofzo ik moet halen,kwil wel een sterkere trip dan paddo's (beter visuals)

greetz Talec

troebadoer

Bewuste gebruiker
ik ben een keer sitter geweest bij mijn vrienden, die waren met 6 man, hadden 3 bakjes truffels gehaald.

5 van de 6 voelde alleen een hele heftige stonedheid, met veel lachkicks, en heeeeel af en toe even iets wat wazig werd.

1 persoon moest de hele tijd naar buiten enzo, ik merkte aan hem dat hij zich niet helemaal lekker voelde, later vertelde hij ons dat hij vaker angst gevoelens had, maar als hij naar buiten ging voelde hij zich dan stuk beter.

volgens mij zijn truffels van een mildere kant qua trip, uit ervaring dus gesproken, maar kan ook aan de dosis gelegen hebben natuurlijk.

J0rrit

Badass junkie
Ja truffels zijn inderdaad milder kwa trip. Wel een lekkere vrolijke trip, ik vond toen ik ze had gegeten ( al redelijk lang geleden ) dat truffels je in een lekkere droom-roes brengen, echt zon buzzzz.

gummyfrog

Experimenterende gebruiker
nou, van truffels ging ik m toch echt spacen, met name visuals en gevoel dat dingen vloeibaar werden en de vloer zacht om op te liggen, Ligt aan de persoon denk ik...

erwin krol

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
Ja truffels zijn inderdaad milder kwa trip. Wel een lekkere vrolijke trip, ik vond toen ik ze had gegeten ( al redelijk lang geleden ) dat truffels je in een lekkere droom-roes brengen, echt zon buzzzz.

Lina Luwen: nou, van truffels ging ik m toch echt spacen, met name visuals en gevoel dat dingen vloeibaar werden en de vloer zacht om op te liggen, Ligt aan de persoon denk ik...

Neee man, Ceko Goooseerrr, Het zijn er 2, jwt!

Truffels voor de zwijnen, ik zeg je :wave:

Soma

Bewuste gebruiker
Hmm, ik heb hier zelf 10 gram truffels liggen, nooit tijd gehad om ze te nemen. Kan je hier al goed op trippen? Dat ik me een beetje kan voorbereiden :)

gummyfrog

nou, verkeerde topic voor die persoon, maar wie vraagt moet antwoord krijgen! k gaf geen report, maar een voorbeeldje van hoe het kan gaan.

vire

DarkScope zei:

kan ik me helemaal in vinden, al is de enige keer dat ik truffels heb gedaan
maar 1/3 portie en ook van 2 verschillende porties paddos ieder 1/3 portie,.. we waren met zen 3e en 3 verschillende porties en we konden niet kiezen wi nu wat kreeg :P dus zo eerlijk mogelijk verdeeld haha,...

maar was wel erg dromerige trip idd in vergelijking met alleen paddo's.
maar zeker niet milder maar komt meschien omdat de toch net verschillende
soorten psychedelics elkaar stimuleerden.

we gingen opstap, stuk waar we normaal 15 min. over fietste nu toch zeker 2 uur haha, wel heerlijke trip geweest.

Bovenaan