vraagje over Xtc + 2c-b

qinn

Bewuste gebruiker
hoi allemaal :grin:

ik had ff een vraagje,

ik en een paar vrienden wouden Xtc combineren met 2c-b.
omdat we gehoord hebben dat je dan lang die Xtc rush aanhoud,

is dat ook zo??
en is het verstandig om die drug's te combineren???

al vast bedankt :wave:

zommes

Badass junkie
Je kan het doen, er zijn geen nasty bijeffecten. Als het op een gangbare dosis houdt natuurlijk.

Nadeel is wel dat je dan een bodyload van zowel xtc als 2-cb krijgt en dat kan nogal vervelend zijn, maar er zijn mensen die dit juist wel aangenaam vinden. Ik zou dan eerst de 2-cb nemen, wachten tot dat goed werkt en dan xtc erbij.

Psykaholik

Wijs gebruiker
zommes zei:
Je kan het doen, er zijn geen nasty bijeffecten. Als het op een gangbare dosis houdt natuurlijk.

Nadeel is wel dat je dan een bodyload van zowel xtc als 2-cb krijgt en dat kan nogal vervelend zijn, maar er zijn mensen die dit juist wel aangenaam vinden. Ik zou dan eerst de 2-cb nemen, wachten tot dat goed werkt en dan xtc erbij.
ja heb nog gehoord van die bodyload maar heb ik zelf geen last van.
en heb 2c-i al met vanal gecombineerd.
fijnste vind ik nog altijd met ghb.
dat is echt grappige chaos.
maar doe het ook gelijk zommes zegt pak eerst de 2c-... en dan uw pillen, dat is beter

zommes

Badass junkie
Psykaholik zei:
ja heb nog gehoord van die bodyload maar heb ik zelf geen last van.
en heb 2c-i al met vanal gecombineerd.
fijnste vind ik nog altijd met ghb.
dat is echt grappige chaos.
maar doe het ook gelijk zommes zegt pak eerst de 2c-... en dan uw pillen, dat is beter

Met GHB haal je waarschijnlijk die spanning van de bodyload een beetje weg, is wel een goeie denk ik, zelf nooit geprobeerd.

Bodyload heeft ook niet iedereen last van, maar de laatste keren had ik het eerste uur toch wel een irritant gevoel over mijn nek & borst. Daarna was het wel relaxed trippen.

Bovenaan