vraagje rond paddo's

denito

Belezen gebruiker
hey iedereen , zou graag met een vriendin paddo's neme ,
is wel al enorm lang gelede dat ik dit zelf gedaan heb, denk 2 jaar. en kweet er ook niet meer zo veel van,
voor haar zou het haar eerste keer zijn..
.ideetjes rond hoeveelheid ? soort , dosseringe , omgeving , tips enzovoort ?
wil er egt chille trip van maken :)

denito

Belezen gebruiker
ilove_paddo zei:
mexicaantjes beginnen met een halfe portie per persoon en eventueel bijpakken.
succes :stoned:

wa kost da eigenlijk in de smartshop? , kmoet van belgië naar nl om da te hale he :)

Qocaïne

Badass junkie
denito zei:
hey iedereen , zou graag met een vriendin paddo's neme ,
is wel al enorm lang gelede dat ik dit zelf gedaan heb, denk 2 jaar. en kweet er ook niet meer zo veel van,
voor haar zou het haar eerste keer zijn..
.ideetjes rond hoeveelheid ? soort , dosseringe , omgeving , tips enzovoort ?
wil er egt chille trip van maken :)

Ik raad voor een eerste keer paddo's altijd een half portie aan.
Als beginnende tripper weet je niet wat je kan verwachten, en kan het nogal overweldigend overkomen.

Uiteraard is het bealngrijk dat je je eerste trip meemaakt in een vertrouwede omgeving. Dit kan thuis zijn, maar ook in een bos in jouw buurt.
Zelf vind ik het prettiger om buiten te trippen, je hebt dan een heel vrij gevoel. Binnen zou je je nogal beklemd kunnen voelen (de muren kunnen letterlijk op je afkomen)

Een portie paddo's kost rond de €12,-

Tips: Ga mee met het gevoel. Je hebt ervoor gekozen om te trippen (de weg kwijt te zijn, de controle over te laten aan de paddo's) Dus vecht er dan ook niet tegen. "Go with the flow" is een veel gebruikte term.

Zorg dat drinken en eventueel wat eten dicht bij de hand zijn, zodat je weinig hoeft te lopen. Mocht je buiten trippen, neem dan een rugzakje mee met wat benodigheden.

Verder héél veel plezier! En geniet van je trip!

Bovenaan