vraagje

yozshura

Newbie
Een beetje een vreemde eerste post maar ik had toch een vraagje;
nu mijn vriendin is zwanger (22weken ver al :flushed: :) )
maar we wisten dit eigenlijk niet gedurende de eerste 2 maand
en aangezien we nogal beiden graag trippen heeft zij in die 2 maand nog af en toe getript; nu was de vraag: wat voor invloed heeft dit op het kind..?

vraagje2: in belgie is er een bloeiende handel in trips genaamd maya's en de nieuwe hofmanns (5keer het gezicht van hofmann op een vel van 100) nu word er beweerd dat deze per trip om en rond de 400 en 450µg bevatten, klopt dit?

namaste :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Je kan tijdens de zwangerschap gewoon LSD blijven nemen.
Tot welke week weet ik niet .... Maar schadelijk is het niet.

De Belgische Mayas zijn gewoon max 200 mics .... de Albertjes ook.

Het is een grote HOAX dat er Magische Mayas zijn of Albertjes ...

De sterkste zegels in omloop op dit moment komen niet boven de 200 mics.

En dit is geen gelul, waren ze er wel dan had ik er nu eentje op.

Groet en trip maar lekker ....

Mijn toekomstige vrouw en drager van mijn kind mogen ook lekker door trippen.

Stonie El Tripero

yozshura

Newbie
zeker? want het is iemand uit gent die ze zelf maakt..?
natuurlijk wel heel mooi om te zeggen
ken ook iemand die de nieuwe hofmanns nog eens besmeert met vloeibare acid..?

Aldous

Belezen gebruiker
Ik zou toch maar stoppen met de lsd tijdens de zwangerschap. Je zal maar een afstapje/trap fout inschatten en dan verkeerd terecht komen!

Heb trouwens ook die maya's uit antwerpen en die zijn als het goed is idd 200 mics.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
yozshura zei:
zeker? want het is iemand uit gent die ze zelf maakt..?
natuurlijk wel heel mooi om te zeggen
ken ook iemand die de nieuwe hofmanns nog eens besmeert met vloeibare acid..?

Ik weet het zeker ja ....
Jij ook ? Iemand die alsnog vellen indruppelt met zijn kostbare liquid lijkt mij de beste HOAX van de maand.

Jouw niet ?

Als JIJhet ook zeker wilt weten ... stuur de boys maar hierheen.

http://www.drugs-test.nl/default10948.html

Groetjes

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Aldous zei:
Ik zou toch maar stoppen met de lsd tijdens de zwangerschap. Je zal maar een afstapje/trap fout inschatten en dan verkeerd terecht komen!
Was dit nou weer voor onzin ?

Wat heeft de LSD ermee te maken, dan mag je ook niet meer neuken tijdens de zwangerschap want dan stoot je de foetus dood. En ook niet naar zwangerschapsles want dan kon je wel is overreden worden door een tank ....

:hearteyes:

yozshura

Newbie
lysergine25 zei:
Aldous zei:

Wat heeft de LSD ermee te maken, dan mag je ook niet meer neuken tijdens de zwangerschap want dan stoot je de foetus dood. En ook niet naar zwangerschapsles want dan kon je wel is overreden worden door een tank ....

grapjas :)

Aldous zei:

Heb trouwens ook die maya's uit antwerpen en die zijn als het goed is idd 200 mics.

niet uit antwerpen, die zijn idd minder, maar die uit gent :)

en we zijn beiden even "op rust" qua lsd

toch nog ffe n nota op dat insmeren, nja, ik heb het 'm echt al weten doen..
en zo kostbaar is liquid niet als je iemand kent die de liquid fabriceerd

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Liquid maak je met kristallen en die zijn behoorlijk kostbaar.

Kristallen maak je in je labbie .... ga jij me nu vertellen dat je iemand kent die een labbie heeft ?

Das al stom om dat op het internet te zeggen maar goed ... 90% op dit forum schept op.

Ik begrijp misschien niet goed wat je bedoelt ...

Je hebt blotters met LSD erop en je kennis maakt deze blotters nog sterker door ze nog een keertje met een pipet in te drupplen alle 500 ?

:wave:

Aldous

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
Aldous zei:

Oke dan zwanger aan de acid rond lopen is een super goed idee!
Ik bedoelde dus dat de stof opzich misschien niet schadelijk is maar misschien de uitwerking wel, een ongeluk zit nu eenmaal in een klein hoekje en meestal gaat het goed maar aan de acid kan je rare dingen doen. Dat we dit risico voor ons zelf nemen oke maar als je nog verantwoordelijk ben voor een tweede leven zou ik nog maar even over nadenken. Maar als je dit risco net zo groot acht als overreden worden door en tank is er natuurlijk niks aan de hand!

azgaza

Badass junkie
LSD kan baarmoeder samentrekkingen veroorzaken. Het kan dus een miskraam opwekken. Dit is dus echt heel gevaarlijk in een zwangerschap. Afrader dus.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Dat zou ik wel eens willen nazlezen Azgaza waar staat dat ? Welke brion heb je daar voor gezien ?
En tot welke week kun je dan wel blijven trippen, mijn vriendin kon nergens iets lezen over miskramen, anders had ze het wel verteld aan me.

Maar goed ik houd me alleen bezig met mijn zaadvoorraad en niet met de zwangerschap.

Groetjes

Stonie

Dr. Tommy

Badass junkie
Voorlichting over LSD - Zwangerschap

LSD en de zwangerschap
Er is geen duidelijk onderzoek gedaan, dat uitwijst dat LSD effect heeft op de zwangerschap. Er zijn wel een aantal onderzoeken die veronderstellen, dat er bij LSD gebruik tijdens de zwangerschap vaker miskramen voorkomen. Echter er zijn andere onderzoeken die dit tegenspreken.
Er moet wel rekening worden gehouden met het feit, dat als een zwangere vrouw LSD gebruikt, ze geestelijk in een andere toestand verkeerd. Hierdoor kunnen er makkelijk ongelukken voorkomen, die schadelijk voor het kind kunnen zijn. Dit is helemaal het geval wanneer de moeder LSD gebruikt en een `bad trip` krijgt.

Datum: 13 juni 2002

Meer informatie

http://www.jellinek.nl/drugsvoorlichtin ... &kolomID=3

Delirium

Badass junkie
Als de zwangere vrouw LSD gebruikt, betekent het ook dat het kind de stof in zijn/haar bloed krijgt...
Zou een wezen dat nog bijna geen zintuiglijke input heeft ervaren kunnen trippen?

:confused:

Djo

Badass junkie
Een klein Hoff mannetje of een kleine Maya.

Maar even serieus. Heeft ze het tijdens controles tegen de verloskundige of gyn verteld. Spreek jullie angst uit. Zij is ervoor. Misschien, het geeft natuurlijk nooit volledige garantie maar dat geeft het met geen enkele zwangerschap, maar misschien kun je een uitgebreide echo laten doen. En misschien is een 4-d echo ook iets, dan kun je het gezichtje van de kleine zien. Geeft misschien wel wat extra geruststelling.
In elk geval kun je niet meer doen als afwachten en hopen het helemaal gezond is. Maar dat is natuurlijk iets wat elke ouder hoopt.
Succes en hoop dat jullie de maandjes nog een beetje door kunnen komen.
En voel je niet te schuldig, als je het niet weet, kun je er gewoon niks aan doen. Was het een onverwachte zwangerschap, maak ik beetje op? Kijk als het natuurlijk gepland is, is het natuurlijk slimmer om alles te laten staan.
Maar mijn vriendin kwam ook na 2 maanden er pas achter ook onverwachts en ze had ook nog wat gebruikt. Maar een blakende gezonde meid,
Ik zelf ben paar jaar bezig geweest met zwanger worden, ik was helemaal clean en toen was ik het op een gegeven moment ook zo beu en heb ik op mijn verjaardag ook aardig wat alcohol genuttigd. Hoofdzakelijk flugeltjes. En ja hoor.... Dus mijn dochter heeft heerlijk in flugelwater rondgedobberd.
Hoevelen zijn er niet die te verslaafd zijn en doorgebruiken en een gezond kind ter wereld brengen.

azgaza

Badass junkie
Ergotalkaloïden werden vroeger gebruikt om miskramen op te wekken omdat die ook een baarmoedersamentrekkingen werking hadden, en LSD heeft diezelfde werking, maar vrij licht. Het wekt neit persé een miskraam op, maar de kans is wel wat groter.
Ik heb het op verschillende bronnen gelezen; o.a. wikipedia en dat van die ergot alkaloïden en dat LSD die eigenschap deelt ergens anders maar ik weet niet meer zeker waar ik dát precies las. Maargoed iemand anders kwam met een vergelijkbaar bericht, dus als ze toch al een flinke tijd zwanger is kan ze beter wachten tot er een kind is toch?

Pikachu

Wijs gebruiker
Delirium zei:
Mijn moeder heeft gerookt tijdens d'r zwangerschap :openmouth:

Mijn ma ook, en ik heb nu asthma :P Weet niet of het daardoor komt, sterker nog zal wel niet maarja we zullen het nooit weten!

OT: ik zou gewoon ff wachten tot het kind er is, de veiligheid van je kind gaat voor een leuke trip zou ik zo zeggen. Vooral omdat je het niet weet, als het misgaat zul je jezelf toch scheef aankijken denk ik zo.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nou ik heb het niet goed begrepen van mijn vriendin.
Ze gaat niets nemen als ze zwanger is ......

:cry:

Maar goed ik trip hard door.

Stonie

yozshura

Newbie
:) nuja, voor mij komt het eigelek best handig uit :flushed: lsd begon me toch al serieus te vervelen :mrgreen:
anyway, nu :smoke: ik gewoon en zij houd het bij sigaretten

pfff :wink: al dat nuchter gedoe

Pikachu

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
Nou ik heb het niet goed begrpen van mijn vriendin.
Ze gaat niets nemen als ze zwnager is ......

:cry:

Maar goed ik trip hard door.

Stonie

Zou ik maar blij mee zijn als je een straks een gezond kind hebt :grin: Je weet het maar nooit he =)

Succes en veel plezier met het verwekken van je kind :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
yozshura zei:
:) nuja, voor mij komt het eigelek best handig uit :flushed: lsd begon me toch al serieus te vervelen :mrgreen:

Serieus !!
De tabak zorgt echt voor een negatieve zwangerschap vind ik.

Huilbabies etc etc .....

Je kan maar beter aan de LSD gaan vrees ik dan.

:wave:

Djo

Badass junkie
yozshura zei:

Beter kan je vriendin ook die sigaretten even laten liggen, hoe moeilijk dat ook is. Of in ieder geval heel heel weinig roken.
Wat is nou 9 maandjes voor zo'n groot levenslang wonder. Haar lijf is nu even niet helemaal alleen van haar.
Maar goed ze is natuurlijk niet de enigste. Maar ik vind het er altijd best raar uitzien, dikke buik en paffen!

erwin krol

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
LSD kan baarmoeder samentrekkingen veroorzaken. Het kan dus een miskraam opwekken. Dit is dus echt heel gevaarlijk in een zwangerschap. Afrader dus.

Moederkoren is een vruchtafdrijver, dus bij onzuiverheden zegt je vriendin misschien opeens floep en ben je vader.....

yozshura

Newbie
:wink: zij is ondertussn geminderd naar 1 a 2 sigaretten per dag, volgens de gyn is dit ook oké dus :flushed: chilly, nogmaals bedankt voor al de replies trouwens, :openmouth: ben er een beetje van verschoten

ma iig mercikes en tot alsk weer is wa wil lzd'en :tongueout:

peace

Bovenaan