Vraagje...

njirem

Belezen gebruiker
Ik ben van plan om binnenkort voor de eerste keer xtc te gaan gebruiken. Nou is mij verteld door ervarings ''deskundigen'' dat je het kan vergelijken met een mix van efedra en paddo's. Klinkt opzich goed, maar ik zit niet echt op dat psychische paddo effect te wachten. Gewoon lekker spacen(zoals ik dat altijd deed op efedra, in combo met alcohol en een joint...ik blow niet meer en alcohol en xtc schijnt geen goede combo te zijn dus dat zit er niet in), euforie ervaren, vaag zijn, maar zonder het gevaar om psychisch fout te gaan. Kan ik gewoon xtc nemen zonder me daar zorgen over te maken of moet je net als bij paddo's in een goede mood zijn, positieve omgeving en een nuchter persoon erbij?

Dank u allen :)

kiekert

Bewuste gebruiker
Neehoor.

Er hoeft zeker niet een nuchter persoon bij te zijn, want je bent zelf behoorlijk scherp.

X is niet psychedelisch, hoogstens soms wat hallicunerend (wanneer je iets teveel neemt)

De kans dat je fout gaan van XTC is behoorlijk klein

Solidius

Badass junkie
XTC / MDMA valt totaal niet met psychedelica te vergelijken.
Ik vraag me dan ook af of de 'deskundigen' in jouw omgeving genoeg ervaring met andere drugs hebben opgedaan om tot zo'n belachelijke conclusie te zijn gekomen.

riflexz

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
XTC / MDMA valt totaal niet met psychedelica te vergelijken.
Ik vraag me dan ook af of de 'deskundigen' in jouw omgeving genoeg ervaring met andere drugs hebben opgedaan om tot zo'n belachelijke conclusie te zijn gekomen.

Nou, ik heb al al tamelijk veel ervaring met xtc, maar ik heb al pillen gehad, waarmee ik objecten toch wel heel anders zag, dan nuchter... :) niet van die roze olifantjes hoor lol, gewoon dingen die lichtjes veranderen van vorm, lijnen zijn golvend, enzo.. maar als je op de pillen begint te zuipen word dit (vind ik) versterkt, en kan je echt een prachtige nacht meemaken :hearteyes: :hearteyes:

Bovenaan