vraagje

Sjakie26

Newbie
Vraagje, ik heb gisteravond anderhalve pil, heel veel alcohol en een beetje coke op. Om 7 uur vanmorgen heb ik het laatste ingenomen. Kan ik dan vanavond alprazolam innemen tegen mijn paniek aanval?

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
dus je weet al dat je een paniekaanval gaat krijgen:openmouth:?? dan zou ik zoizo niks nemen,, maar ik denk dat het niet egt kwaad kan als je niet egt last heb van je hart enzo.. (natuurlijk nooit risicovrij) maar dat heb je nooitmet drugsgebruik

Sjakie26

Newbie
Het klinkt ook allemaal een beetje vreemd, dat je wel 's avonds van alles durft in te nemen en dan de volgende dag opeens niet. Het idee dat ik 'm niet in zou kunnen nemen maakt me nerveus. Maar ik denk dat mijn hart het wel aan kan. Dank je wel

Spor

Wijs gebruiker
gewoon nemen.

heb zelf hier ook een tijd te maken mee gehad, uiteindelijk pakte ik gewoon 3 uur voor ik begon aan coke 10mg diazepam om op die manier te kunnen genieten van de goede eigenschappen van zowel de coke als de benzo.

Ook vaak zat temazepam gepakt na xtc om te kunnen slapen, alleen als je nog vol dr'op zit is dit een afrader omdat je dan de mdma echt voelt vechten met de temazepam en je koppie er dan niet zo frisjes uitziet. Voor de rest no problem

Bovenaan