1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraagje...

Discussie in 'Cocaine' gestart door Lizz, 24 mei 2019.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. Lizz

Lizz Belezen gebruiker

Heb coke uitgekookt met ammoniak, maar kan ik dat nog iets schoner krijgen met water of zoiets ? Rook nooit en ik vind dit nu echt wat jammer van de coke zo. Komt er niet zo goed in zeg maar... Iemand nog online voor mijn vraag ?

Zou fijn zijn, groetjes !!

trippy hippy vindt dit leuk.
  2. Genieter

Genieter Belezen gebruiker

Als je het goed uitkookt met ammoniak, krijg je een vaste brok crack.
    En dat is wat het is.

Je rookt nooit?
    Begin er niet aan!!
    Je kan heel snel een crackhead worden.
    Echt doe het niet meer.
    Al ben ik zomaar iemand online...
    Borie maakt je kapot!
    Geestelijk en je leven.
    Snuiven is echt wat anders, zodra je gaat roken is het einde zoek.

Dat is het advies dat ik je wil geven.
    Doe er mee wat je wilt maar lees je er nog over in wat de verschillen zijn.

Fenrir vindt dit leuk.
  3. silkroad

silkroad Experimenterende gebruiker

je moet deze harde brok nog verder wassen met water omdat er nog avtieve stoffen aan kunnen zitten.
    ik doe amoniak en dan brokje in lepel leggen en onder kraan afspoelen
    maar steek ook eventjes in microgolf oven want er is supermix die ook uitkookt en enkel verdooft en iet wat op pept !

4. ketakoekjes

ketakoekjes Belezen gebruiker

Succes met het roken, kijk wel uit want als het je eerste keer is zal ik er goed over nadenken. De eerste keer zal je een intense rush van geluk voelen maar dat vermindert al snel na meerdere trekjes. Tegen dat je het amper leuk vind ben je waarschijnlijk verslaafd.

acht.zes vindt dit leuk.
  5. silkroad

stelt niets voor omdat er troep insteekt die je niet kunt uitkoken/wassen of wat dan ook
    tenzij je een cokelab hebt die dat allemaal kan

Albedo vindt dit leuk.
  6. ketakoekjes

Mooi, dan wens ik je veel plezier met het roken en maak zeker ook een tripreport :)

7. silkroad

tripreport? kga niet spacen hoor

8. ketakoekjes

Nee maar gewoon qua gevoel etc.

GoldenGrow vindt dit leuk.
  9. silkroad

gevoel suckte. zat geen coke in eerder iets anders

10. Undercover Buster

Undercover Buster Bewuste gebruiker

Pfffff geen water bijdoen..
    Coke is zelfdestructief icm water.

Laat je coke gewoon testen, bespaar je de moeite van uitkoken.
    Levamisol kook je sowiso niet uit voor zover ik weet. Dat blijft gewoon achter.
    Zelfs een doorgewinterde roker heeft niet door hoeveel de crack die ze kopen versneden is.
    Natuurlijk is zelf schoonmaken een ander verhaal maar dan heb je ook wel wat ervaring nodig om te zien wat goed is.

Pak 0,15 gram apart en ga ermee naar het testcentrum. Lekker anoniem en een week later heb je een exacte uitslag wat erin zit!
    Dat is het beste advies en het enigste advies wat je echt zekerheid geeft.

Maar begin niet met roken man. Zo te horen begin je pas net. Stop ermee.
    Tenzij je jezelf de vernieling in wilt helpen, lichamelijk geestelijk en financieel, dan lekker gaan roken.
    Roken is een eindeloos verhaal, de eerste trek is lekker, alles daarna is alleen een jacht naar die eerste rush.
    Natuurlijk, die rush komt weer wel hoor maar het is nooit genoeg. Altijd trek naar meer. Die rush najagen.
    Een rush van 20 seconden. Heel leuk, ik weet het!
    Je gaat ermee de vernieling in. Je denkt het onder controle te hebben met een halfje maar het is slechts een kwestie van tijd dat je meer wilt.
    Dan worden net 2 halfjes. Daarna is dat nog niet genoeg. Misschien 4 halfjes dan heb je genoeg, of als je meer geld hebt al je geld, al is het 6 halfjes.
    Die kant gaat het wel op! Vroeg of laat, het is onvermijdelijk! Die kant zal het op gaan!

Stop ermee nu je nog kan. Snuif het dan gewoon, veel meer plezier van. Kost je waarschijnlijk minder geld, je kunt wel 6 halfjes snuiven misschien maar dan heb je ook genoeg. En volgende keer snuif je misschien weer maar 1 halfje.
    Met roken is het een neerwaartse spiraal.
    Ook voor je omgeving. Als je met roken bezig bent ben je slecht gezelschap, je bent enkel bezig met het roken.

Maar ook hier zeg ik nu maar weer, ik weet er allemaal niets van volgens het kliekje hier dus luister niet naar mij want ik weeet niet waar ik over praat schijnbaar.
    Beheerders, als jullie eindelijk beseffen van wel, stuur me dan ff een pb. Want ik doe mijn best mensen te helpen ondanks alle tegenspraak en shit van jullie kliekje dus enig teken van waardering zou fijn zijn. Want anders stop ik er maar mee mensen te helpen. En kan ik beter met dit forum stoppen en wegblijven. Ik doe mijn best mensen te helpen en ja soms wijk ik af dat weet ik maar die beschuldigingen van dat ik onzin lul en shit zonder echte onderbouwingen ben ik ondertussen vrij beu. Als er geen waardering is en alleen maar shit dan blijf ik liever weg, dan hebben jullie gewonnen (alsof dat mij wat uitmaakt?) en zijn jullie van me af en kunnen jullie onzin blijven verspreiden. Met citaten uit theoretische ervaringen ipv iemand die zowel theoretische als ervaringen uit de praktijk heeft.

11. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

@Undercover Buster

TS heeft het over uitgekookte coke met ammoniak (base) en dat lost slecht op in water. Heeft met polariteit te maken. Met water kun je het iets schoner krijgen.

Laden...